Hyvät tarjoukset -keskustelu

Tila
Keskustelu on suljettu.
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
184
Piru vie kun se italian G Pro X superlight tarjous meni ohi suun kun yritti 10min vinkkauksen jälkeen sitä tilata. Olisi sopinut loistavasti tämän kanssa.
 
Liittynyt
25.02.2019
Viestejä
1 052
Piru vie kun se italian G Pro X superlight tarjous meni ohi suun kun yritti 10min vinkkauksen jälkeen sitä tilata. Olisi sopinut loistavasti tämän kanssa.
Amazon näyttää antavan ostavan sitä vielä ja lähettävät kun tulee varastoon.
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
184
Amazon näyttää antavan ostavan sitä vielä ja lähettävät kun tulee varastoon.
Mutta kun tuotteen ostaa niin tulee herja että tuotetta ei voida lähettää ja laittavat sähköpostia kun niitä tulee taas. Tilaus ei siis onnistu. Oletettavasti eivät enää myy tarjoushinnalla tuon jälkeen.
 
Liittynyt
25.02.2019
Viestejä
1 052
230€ langaton näppäimistö, vuosi 2021 ja ei usb c latauskaapelia.
Sanoisin että mikro usb huono päätös logitechiltä kun ihmiset ostavat laitteen että on vähemmän ongelmia kaapeleiden kanssa, nyt ei voi käyttää samaa kaapelia puhelinten, hiiren + näppäimistön lataukseen.
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
4 664
230€ langaton näppäimistö, vuosi 2021 ja ei usb c latauskaapelia.
Sanoisin että mikro usb huono päätös logitechiltä kun ihmiset ostavat laitteen että on vähemmän ongelmia kaapeleiden kanssa, nyt ei voi käyttää samaa kaapelia puhelinten, hiiren + näppäimistön lataukseen.
Ugreenin mageettinen kaapeli+adapteri vaan kiinni kaikkiin laitteisiin.
UGREEN Magnetic Charge Cable Fast Charging USB Type C Cable Magnet Micro USB Data Charging Wire Mobile Phone Cable USB Cord|Mobile Phone Cables| - AliExpress
Hyvin saa USB-C langattomat laturit ja micro-USB BT-kuulokkeet kiinni samaan latausjohtoon. Ja dataakin saa kulkemaan kaapelin läpi tarpeeksi luotettavasti että Creativen G6 äänikortti toiminut ongelmitta puolisen vuotta.

Aika paljon noita micro-usb laitteita julkaistaan vielä herran vuonna 2020/2021.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 895
Voi kai sen vaikka printtailla (itsellä yksi seinässä kiinni printatulla 100x100 himmelillä :D ).

Kaikilla tosiaan ei kamoja / taitoa tehdä, niin helpompi vaikka Amazonista tilailla noita erillisiä tai säädettäviä.
Jos ei itse osaa/pysty niin niitä saa ihan kaupastakin esim. Data-Systems
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
958
Tuote: Logitech G PRO X SUPERLIGHT (Valkoinen)
Hinta: 100,07€ (sis. toimituskulut)
Kauppa: Amazon Italy
Voimassa: ?
Linkki: https://www.amazon.it/dp/B07W7MKLNT/ref=twister_B08PLYHGGG?_encoding=UTF8&th=1
Promokoodi: PRIMI10 (Käytin itte Amazonin appia)

Vastaava hinta suomessa 150€, parhaimpia hiiriä monen arvostelijankin mielestä. Huomattavaa että backorderiin menee, koska kyseessä todella haluttu tuote. (Jimm's:ssä kyseinen tuote Yli -25kpl ja tulossa 1.3 varastoon)


E: Ja sehän meni nopeasti, ilmeisesti out of stock nyt.
Jos jotakuta kiinnostaa, niin nyt on saatavilla 111,15€ hintaan + postikulut (7 jotain)
En tiedä toimiiko tuo promokoodi vielä, todennäköisesti. Mutta edelleen halvempi mitä suomessa saatavilla. Ei nyt ihan NIIN hyvä tarjous enää, mutta nelisenkymppiä säästää vrs. suomi-hinnat.
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
184
Jos jotakuta kiinnostaa, niin nyt on saatavilla 111,15€ hintaan + postikulut (7 jotain)
En tiedä toimiiko tuo promokoodi vielä, todennäköisesti. Mutta edelleen halvempi mitä suomessa saatavilla. Ei nyt ihan NIIN hyvä tarjous enää, mutta nelisenkymppiä säästää vrs. suomi-hinnat.
Jes, kiitti paljon. Nyt olin ajoissa. Koodilla 112,98€ toimituksineen. Nyt voi tilata proshopista näppiksenkin kun saa samaa väriä :D
 

Desgorr

Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 933
Laitan tänne, kun ovat "Temporarily out of stock" (on kuitenkin tilattavissa), eikä ylitä ilmaisten postien rajaa 39€.

Tuote: Corsair VS350 80 PLUS White-ATX
Hinta: 25,01€
Kauppa: Amazon.de
Voimassa: ?
Linkki: https://www.amazon.de/-/en/gp/product/B00LMBQD3O/
Muuta: hinta.fi halvin ~40€
Tätä nyt ei oikeasti kannata sitten hommata kun johonkin todella vanhaan serriin. Muuten aika ser virtalähde.
 

Rxd

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.07.2020
Viestejä
1 898
10e postimaksu ei ole mitään. Normaalistikki posteista maksan 4.90e-6,90e. Ja jos tuollaisesta parin euron ylityksestä jää kiinni tilaus, niin kompensoi hintaa tilaamalla muutakin samalla?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 238
10e postimaksu ei ole mitään. Normaalistikki posteista maksan 4.90e-6,90e. Ja jos tuollaisesta parin euron ylityksestä jää kiinni tilaus, niin kompensoi hintaa tilaamalla muutakin samalla?
Kyllä se 10€ on todella tuntuva osuus koko tilauksen arvosta, jos tilatun tuotteen arvo on itsessään kymppejä.
Jos sulla on 40€ tuote, 10€ postikulut, tilauksen arvo on yhteensä 50€ niin postikulujen osuus on 1/5 tilauksen arvosta.

Tuolla 39,89€ hinnalla ja ilmaisilla / pienillä postikuluilla olisi ollut oikeasti hyvä tarjous verrattuna muihin n. ~55€ hintaisiin kauppoihin.

Nyt kun tuohon 39,89€ lisätään 8,99€ postikuluja niin tuotteen hinnaksi tuleekin 48,88€. Nyt hintaeroa muihin on enää 6€ esim. Jimms, jolla on jo ilmaiset toimituskulut + muita etuja mitä Max Gaming ei tarjoa, mm. 24/7 suomenkielinen aspa -- jokainen tekee omat päätöksensä, itse en 6€ säästössä näe mitään hyötyä tilata ko. tuotetta ja kalliit postikulut ei tee tuotteesta enää hyvää tarjousta.
 
Liittynyt
20.06.2019
Viestejä
115
Any expert can suggest me a Gsync 27 inch 1440p curved 144hz/165hz ips panel monitor? I am looking for kind of bang for the bucks deal. Thanks in advance
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 752
Any expert can suggest me a Gsync 27 inch 1440p curved 144hz/165hz ips panel monitor? I am looking for kind of bang for the bucks deal. Thanks in advance
Ask here:

 
Liittynyt
20.06.2019
Viestejä
115

Sir

Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
1 623

Rxd

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.07.2020
Viestejä
1 898
Kyllä se 10€ on todella tuntuva osuus koko tilauksen arvosta, jos tilatun tuotteen arvo on itsessään kymppejä.
Jos sulla on 40€ tuote, 10€ postikulut, tilauksen arvo on yhteensä 50€ niin postikulujen osuus on 1/5 tilauksen arvosta.

Tuolla 39,89€ hinnalla ja ilmaisilla / pienillä postikuluilla olisi ollut oikeasti hyvä tarjous verrattuna muihin n. ~55€ hintaisiin kauppoihin.

Nyt kun tuohon 39,89€ lisätään 8,99€ postikuluja niin tuotteen hinnaksi tuleekin 48,88€. Nyt hintaeroa muihin on enää 6€ esim. Jimms, jolla on jo ilmaiset toimituskulut + muita etuja mitä Max Gaming ei tarjoa, mm. 24/7 suomenkielinen aspa -- jokainen tekee omat päätöksensä, itse en 6€ säästössä näe mitään hyötyä tilata ko. tuotetta ja kalliit postikulut ei tee tuotteesta enää hyvää tarjousta.
heh. no onhan tuoki oma ajatustapa kokea ettei kuuden euron säästössä ole mitään hyötyä. Aika monissa paikoissa on kyllä ihan luonnollista maksaa postimaksut. Äkkiseltään ei tule yhtään normaalia liikettä mieleen jossa on ilmainen toimitus.
 

TheMeII

Übertaktungspotenzial
S Y N T H W A V E
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
7 010
Tämä olisi teline olisi lähtenyt tilaukseen, mutta

Envío y manejo: USD 41.80



Tuosta vaihtoehto?
Kannattaa kattoa amazon.de
jenkeistä tulee aina tappopostit ja veroja tai tulleja päälle
 
Liittynyt
18.02.2019
Viestejä
480
Citymarketissa olen pitkään ihmetellyt tätä Logitech G603 -hiiren 39e hintaa. (Verkkokauppa 69e ja Jimms 59e). Sopii tuohon tarjousnäppiksen kaveriksi.

Eipä siitä kauaa ole kun useammassa paikassa oli tuolla hinnalla myynnissä, ostin silloin ja olen kyllä erittäin tyytyväinen.
 
Liittynyt
28.09.2017
Viestejä
63
Onko kukaan ostanut noita Hyperx Pelireppuja? Askarruttaa laatu ja koko.
Netissä todella vähän infoa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
13
Onko kukaan ostanut noita Hyperx Pelireppuja? Askarruttaa laatu ja koko.
Netissä todella vähän infoa.
Hain juuri omani ja vaikuttaa tähän mennessä ainakin ihan pätevältä. We're all gamers -tekstit ym. eivät kyllä omaan makuun :D
Kooltaan ei mikään kovinkaan iso, 0,33l kaljatölkki mahtuu pitkittäin, mutta ei sen isompi.
Yrittivät ensin 59 euron hintaan myydä, mutta tilausvahvistusta näyttämällä myi tuolla 15 eurolla
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
23.02.2017
Viestejä
864
No se onkin 17% läppäri. :p

No juu mutta en heti itsekään älynnyt miten tuo tölkkivertaus pitäisi ymmärtää, mutta tuolla oli joitain kuvia, eli ei vissiin ole syvyyssuunnassa kovinkaan tilava?

 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
4 076
1612086582046.png


:sfacepalm:


1612086773955.png

Voiko tuon hiiren syödä kuten sirkat. :)


Aika isolta tuossa vaikuttaa :hmm:
Eipä tuo käytettävyyttä kuvaa jos puolet tavaroista on saatu
ängettyä sisään, enemmän kuvaa paljon mahtuu vetoketju kiinni.
Vaikuttaa että koko on n. puolet kaupan muovikassista korkeus suunnassa..
Kuvassahan ei ole esim, mainittua läppäriä.
 
Viimeksi muokattu:

napsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.08.2019
Viestejä
1 676
Veikon koneessa näköjään vielä tänään isot kodinkoneet -20 %.
 

KimmoZ28

Tukijäsen
Liittynyt
28.08.2017
Viestejä
183
Vielä tänään tarjouksessa.
 
Liittynyt
31.12.2018
Viestejä
480
Taas ei ole push-notifikaatiot toimineet tarjousketjusta, ainakin tämän päivän tarjoukset menneet kokonaan ohi. Pistin jo aiemmin Palaute-osioon palautetta mutta siihen ei kukaan reagoinut. Onko muilla samoja ongelmia?
Itselläni säännöllisesti lakkaa toimimasta. Olen ottanut tavaksi manuaalisesti katsoa ketjut päivittäin, jonka jälkeen ilmoitukset alkavat taas toimia jos ovat rikki.
 
Liittynyt
08.03.2018
Viestejä
1 052
Mulla on toiminut aiemmin ihan ok, mutta nyt on pari päivää ollut että oikeasti missannut tarjouksia.

Hmmph. Joko Io-Tech korjaa systeeminsä, tai joku saattaa koodata oman palvelunsa mikä pollailee sivustoa ja lähettää itse notifikaatiot...
 

Desgorr

Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 933
Tarjolla 5e alennuskoodi CDON.comiin (Vain yli 10e tilauksiin). Ensimmäinen tätä lainannut saa YV:llä.

Ei koske digitaalisia tuotteita, lääkkeitä, tai tupakkaa. Koodit ovat voimassa 02.03.2021 asti ja voit hyödyntää yhden koodin per ostokerta.

Edit:
MENI!
 

Leopardi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 620
Tarjolla 5e alennuskoodi CDON.comiin (Vain yli 10e tilauksiin). Ensimmäinen tätä lainannut saa YV:llä.

Ei koske digitaalisia tuotteita, lääkkeitä, tai tupakkaa. Koodit ovat voimassa 02.03.2021 asti ja voit hyödyntää yhden koodin per ostokerta.
Saa nakata tänne.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 222
Taas ei ole push-notifikaatiot toimineet tarjousketjusta, ainakin tämän päivän tarjoukset menneet kokonaan ohi. Pistin jo aiemmin Palaute-osioon palautetta mutta siihen ei kukaan reagoinut. Onko muilla samoja ongelmia?
Eipä ole ollut ongelmia kyllä minulla, hälytyskellossa kyllä näkyy kaikki seurattujen ketjujen tapahtumat välittömästi ja mulla on tuo Watched sivu auki yhdessä tabissa jatkuvasti, niin siihenkin ilmestyy määrät, jos jotain tapahtumia on.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 752
Watched sivu auki yhdessä tabissa jatkuvasti, niin siihenkin ilmestyy määrät, jos jotain tapahtumia on.
Miksiköhän tämä ei mulla toimi Firefoxissa? Ehkä ensimmäiset puoli tuntia jaksaa päivitellä automaattisesti määriä, sen jälkeen on pakko päivittää käsin.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 222
Miksiköhän tämä ei mulla toimi Firefoxissa? Ehkä ensimmäiset puoli tuntia jaksaa päivitellä automaattisesti määriä, sen jälkeen on pakko päivittää käsin.
Onko sulla miten kauheena tabeja auki? Eiköhän nuo selaimet "sammuta" noita "turhia" tabeja, joita ei aktiivisesti käytetä koko ajan ja tällöin voi noin käydä?
En ole tarkemmin seuraillut, pitääkö nuo tabin numerot paikkaansa kun siihen vaihdan, minulla on sen verta monta ketjua seurannassa, että aktiviteettia kyllä riittää.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 752
Onko sulla miten kauheena tabeja auki? Eiköhän nuo selaimet "sammuta" noita "turhia" tabeja, joita ei aktiivisesti käytetä koko ajan ja tällöin voi noin käydä?
En ole tarkemmin seuraillut, pitääkö nuo tabin numerot paikkaansa kun siihen vaihdan, minulla on sen verta monta ketjua seurannassa, että aktiviteettia kyllä riittää.
Ei mulla oo ku max 10 kerrallaan eikä ole mitään tab suspender -lisäosiakaan tms.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 554
Viestejä
4 203 818
Jäsenet
70 917
Uusin jäsen
Zlama

Hinta.fi

Ylös Bottom