Hyvät tarjoukset -keskustelu

Tila
Keskustelu on suljettu.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 120
Ihan jokaisen oma päätös, ostaako markettimikron vai ei. Kannattaa kuitenkin erityisesti tuohon tarjoukseen liittyen miettiä, että onko Saksasta tilaaminen sittenkään kannattavaa?

Windows voi olla saksaksi, mutta sen saa korjattua, vaikka olisikin. Suurin ongelma on, että koneesta hajoaa joku komponentti ja sitä ei voi vaihtaa - tai ei haluta vaihtaa. Sitten pitää lähettää yli tonnin kone Saksaan ja siitä tulee säätöä enemmän kuin tarpeeksi. Amazon kyllä varmasti makselee kulut (jälkikäteen), mutta ne joutuu maksamaan aluksi itse ja kaikki "särkyvää" tarrat ja seurannat menee omasta pussista (ainakin aluksi). Lisäksi, jos pakkausta ei ole tallella, se ei ole ongelma lähimmälle Gigantille, mutta se on suuri ongelma postittelussa.

Itse en ostaisi Pirkka-PC:tä, mutta jos ostaisin, niin kyllä helposti se parisataa kannattaa maksaa siitä helppoudesta, että sen saa samaan kaupunkiin takuuseen. Ostithan valmiiksi kootun koneenkin, niin miksi et maksaisi vähän lisää takuun helppoudesta?

--

Toki jos asuu kaupungissa, jossa ei ole Giganttia/K-Citymarkettia/mistä-näitä-ostetaankaan, niin se on aika sama, mistä ostaa.
 

?..

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
06.04.2018
Viestejä
3 125
Eikai kukaan hullu mitään windows lisenssiä reilulla satkulla osta? Muutaman euron voi siitä maksaa tai sitten ei maksa mitään, toimii hyvin ilmankin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
702
Eikai kukaan hullu mitään windows lisenssiä reilulla satkulla osta? Muutaman euron voi siitä maksaa tai sitten ei maksa mitään, toimii hyvin ilmankin.
Voitko lopettaa näiden laittomien windows-lisenssien levittämisen. kiitos
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 522
Ihan jokaisen oma päätös, ostaako markettimikron vai ei. Kannattaa kuitenkin erityisesti tuohon tarjoukseen liittyen miettiä, että onko Saksasta tilaaminen sittenkään kannattavaa?

Windows voi olla saksaksi, mutta sen saa korjattua, vaikka olisikin. Suurin ongelma on, että koneesta hajoaa joku komponentti ja sitä ei voi vaihtaa - tai ei haluta vaihtaa. Sitten pitää lähettää yli tonnin kone Saksaan ja siitä tulee säätöä enemmän kuin tarpeeksi. Amazon kyllä varmasti makselee kulut (jälkikäteen), mutta ne joutuu maksamaan aluksi itse ja kaikki "särkyvää" tarrat ja seurannat menee omasta pussista (ainakin aluksi). Lisäksi, jos pakkausta ei ole tallella, se ei ole ongelma lähimmälle Gigantille, mutta se on suuri ongelma postittelussa.

Itse en ostaisi Pirkka-PC:tä, mutta jos ostaisin, niin kyllä helposti se parisataa kannattaa maksaa siitä helppoudesta, että sen saa samaan kaupunkiin takuuseen. Ostithan valmiiksi kootun koneenkin, niin miksi et maksaisi vähän lisää takuun helppoudesta?

--

Toki jos asuu kaupungissa, jossa ei ole Giganttia/K-Citymarkettia/mistä-näitä-ostetaankaan, niin se on aika sama, mistä ostaa.
parin takuucasen jälkeen sanoisin että amatzonin takuu toimii paremmin kuin keskimäärin suomalaisessa verkkokaupassa; chatista saa välittömästi casen auki ja usein lähettävät tässä vaiheessa jo suoraan uutta tilalle, vaikka entistä ei ole vielä edes palautettu heille. Joskus palauttavat myös rahat suoraan eikä tuotetta tarvi edes heille palauttaa, neuvovat vaan hävittämään sen.
palautukseen voi käyttää kuriiria joka noutaa paketin suoraan kotoa, ei tarvi raahata mihinkään sitä. rahat kuljetuksesta hyvittävät heti kun tracking näyttää lähetyksen saapuneen heille.

isossa firmassa on prosessit kunnossa ja jokainen mahdollinen skenaario takuu/palautusasioissa on useaan otteeseen testattu. monesti tulee suomifirmojen kanssa fiilis että onkohan sitä ensimmäinen ihminen joka heille tuotteita palauttelee, kun mitään ei tapahdu itsestään vai kaiken perään pitää itse paimentaa ja kysellä.
 

Kamikaze

Incoming
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
426
Toi Amazon on kyllä aivan lyömätön. Juuri itse palauttelin pari pakettia ja hyvittivät sen vakio 8.40€ posteja per paketti. Chatissa käskivät lähettämään maililla kuitin että saan erotuksen vielä kuitattua. Nämähän sitten vielä päälle hyvittivät koko kuitin summan verran, eli tuo 16.80€ tuli sitten ylimääräistä sieltä
 

Timo 2

Premium-jäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
12 144
Voitko lopettaa näiden laittomien windows-lisenssien levittämisen. kiitos
Voitko lopettaa näiden laittomien windows-lisenssien levittämisen. kiitos
Ensinnnäkin tuossa ei mitään lisesenssejä levitetty. Toiseksi nuo halvat lisensit ovat täysin laillisia kuluttajien käyttöön. Tästä sama keskustelu on jo ties kuinka montakertaa käyty, eikä kukaan ole pystynyt osoittamaan niiden käyttöä laittomaksi. Pelkkää niiden laittomuudesta ei ole esitetty muuta kuin pelkkää mutua.
 
Liittynyt
08.05.2019
Viestejä
1 224
Jooh, just koittanu revikoita katella ja ihan yhtä ristiriitasta menoa on sielläkin, osa sanoo ettei vastamelu käytännössä toimi ollenkaan ja osa kehuu yllättävän hyväks :beye: Onhan se tosin in-eareissa ihan täysin istuvuuden varassa sen vastamelun toiminta et ei sen puoleen, mut se on satasen vedonlyönti sen istuvuuden kannalta, se kun ei selvii kun kokeilemalla ja sitkun on kokeiltu niin ei paljoo palautella vaikka tippuis korvasta pienestäkin liikkeestä :dead:
Minulla on nämä WF-1000XM3:t käytössä ja olen ollut erittäin tyytyväinen, vaikka maksoinkin omistani paljon enemmän. Olin aika skeptinen vuosi sitten ostopäätöstä tehdessäni. Vastamelu toimii minusta yllättävän hyvin nappikuulokkeiksi, eikä ne korvissa mitenkään isoilta tunnu. Paketissa tulee mukana korviin tulevia tötteröitä lajitelma - muistaakseni 3 eri kokoa kahdesta vaihtoehtoisesta materiaalista tehtynä - joten jos default-tötteröt ei ole omaan korvaan sopivat, voi kokeilla eri kokoa ja/tai materiaalia. Ei nämä mihinkään urheiluun tai muuhun aktiivisempaan liikkumiseen kuitenkaan sovi, mutta normaali kävely ja liikkuminen onnistuu kyllä ilman pelkoa napin putoamisesta.
 
Liittynyt
26.05.2020
Viestejä
155
Toi Amazon on kyllä aivan lyömätön. Juuri itse palauttelin pari pakettia ja hyvittivät sen vakio 8.40€ posteja per paketti. Chatissa käskivät lähettämään maililla kuitin että saan erotuksen vielä kuitattua. Nämähän sitten vielä päälle hyvittivät koko kuitin summan verran, eli tuo 16.80€ tuli sitten ylimääräistä sieltä
Ostin 10e tefal pannun amazonista. Pinnotteessa oli 0,5mm kokoinen raapaisu. Hyvittivät koko summan, sain pitää pannun.
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 387
Minulla on nämä WF-1000XM3:t käytössä ja olen ollut erittäin tyytyväinen, vaikka maksoinkin omistani paljon enemmän. Olin aika skeptinen vuosi sitten ostopäätöstä tehdessäni. Vastamelu toimii minusta yllättävän hyvin nappikuulokkeiksi, eikä ne korvissa mitenkään isoilta tunnu. Paketissa tulee mukana korviin tulevia tötteröitä lajitelma - muistaakseni 3 eri kokoa kahdesta vaihtoehtoisesta materiaalista tehtynä - joten jos default-tötteröt ei ole omaan korvaan sopivat, voi kokeilla eri kokoa ja/tai materiaalia. Ei nämä mihinkään urheiluun tai muuhun aktiivisempaan liikkumiseen kuitenkaan sovi, mutta normaali kävely ja liikkuminen onnistuu kyllä ilman pelkoa napin putoamisesta.
Kyllä minä nämä päässä salilla ja lenkillä kuljen. Tosi näppärästi myös esim. lentokoneessa vedät päähän, kun kotelo - joka lataa kuulokkeita jatkuvast niiden ollessa siellä ja jonka akku vielä tuntuu kestävän todella pitkään - menee nätisti farkkujen taskuun.

Ja eivät tosiaan minusta ainakaan tunnu isoilta korvissa.
 
Liittynyt
02.06.2020
Viestejä
51
Viitsitkö ilmoittaa jos X570-I tulee jossain vaiheessa uudelleen aleen :)
En näitä emolevyjä aktiivisesti seuraile. Yleensä vaan nämä alennus kassalla -promootiot sattuu olemaan randomisti merkittävässä määrässä tuotteita samanaikaisesti, jolloin tulee tehtyä paljon hakuja ja selaamalla hakutuloksia selaimen etsi toiminnolla "checkout" -sanalla. Ymmärtääkseni näitä ei voi erikseen filtteröidä eikä esimerkiksi ostoskorissa säilytyksessä olevissa tuotteissakaan näy ilman että vierailee tuotesivuilla katsomassa. Lisäksi nämä sattuu olemaan usein etenkin tiettyjen brändien kuten vaikka Crucial, Western Digital, Corsair, Asus jne. tuotteissa. Kesällä oli myös AMD.

Eli jos joku huomaa jossain tuotteessa "Save xx.xx€ at checkout", on mahdollista että samaan aikaan kyseinen promootio on käynnissä muissakin tuotteissa ja kenties muissa tuoteryhmissä. Silloin etsimään!

Tuote: amazon.de warehouse tuotteet
Hinta: -20%
Kauppa: Amazon.de
Voimassa: 4. - 12.2.
Linkki: Amazon.de Warehouse -20%

Tuolta löytöjä tekemään ja tuttuun tapaan ilman toimituskuluja, kun alentamaton hinta vähintään 39e. Kannattaa kuitenkin ennen ostopäätöstä katsoa mikä on tuotteen kuntoluokitus, ja syynä alennettuun hintaan.
Huomiona että koskee vain rajattuja tuotteita promootiota varten luodussa "Amazon Warehouse Events" -tuoteryhmässä eikä koko "Amazon Warehouse" -tuoteryhmää.
 
Liittynyt
16.01.2019
Viestejä
719
Itsellä ei kokemusta noista Sonyn napeista mutta äkkiseltään vaikuttaisi että ne ketkä sanovat nappien olevan liian isot, sanovat myös äänen/vastamelun olevan kehno. Oisko joku yhteys? :think:

Harmi että itsellä on niin paljon eri kuulokkeita käytössä ettei kehtaa uusia tuoda taloon.
 

Alensia

Custom-titteli
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 834
Tuli tilattua tuo Rog Flow X13 eGPU -telakalla, kun sai vielä -25% (nyttemmin poistettu). Varastoon tuota näkyy tulevan vasta 23.3., mietin josko tilaisi "varuilta" myös tuon telakattoman version, jonka vielä saisi -25% hintaan, jos jostain syystä peruvat/ei tulekaan tuota eGPU-versiota.

Eikös tuo Gigantin 50pv palautusoikeus lähde juoksemaan siitä päivästä kun kone saapuu postissa vai tilauspäivästä? Entä onko tietoa, mihin asti tuo -25% kamppis on voimassa, tämän viikkoa?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 161
Tuli tilattua tuo Rog Flow X13 eGPU -telakalla, kun sai vielä -25% (nyttemmin poistettu). Varastoon tuota näkyy tulevan vasta 23.3., mietin josko tilaisi "varuilta" myös tuon telakattoman version, jonka vielä saisi -25% hintaan, jos jostain syystä peruvat/ei tulekaan tuota eGPU-versiota.

Eikös tuo Gigantin 50pv palautusoikeus lähde juoksemaan siitä päivästä kun kone saapuu postissa vai tilauspäivästä? Entä onko tietoa, mihin asti tuo -25% kamppis on voimassa, tämän viikkoa?
Suosittelen tilaamaan molemmat. Täällä oli juuri uutinen, kuinka louhijat rohmuavat jo noita Rtx 3000-sarjan läppäreitä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 662
Itsellä ei kokemusta noista Sonyn napeista mutta äkkiseltään vaikuttaisi että ne ketkä sanovat nappien olevan liian isot, sanovat myös äänen/vastamelun olevan kehno. Oisko joku yhteys? :think:

Harmi että itsellä on niin paljon eri kuulokkeita käytössä ettei kehtaa uusia tuoda taloon.
Kyllä mä ainakin aika vakaasti uskon siihen et se vastamelun toimivuus on napeissa ihan täysin kiinni siitä miten ne istuu just sun korvakäytävään. Jos se istuvuus on niin ja näin eikä ne oo ns. tiukasti kiinni, vaan mahdollisesti vuotaa jotain läpi niin eihän se sit tietenkään toimi?

Riski on vaan siinä ku sopivuutta ei tiedä ku kokeilemalla. Jos ei sovi millään niistä vaihdettavista päistä mitä mukana tulee niin tuleehan siinä vähän sellanen fiilis et rahat ois menny hukkaan, mutta eipä sille oikeen voine mitään. Palautusoikeuskin taitaa mennä siinä heti kun avaat paketin.

Jokatapauksessa ajattelin ite ottaa riskin. Gigantti laitto mulle justiinsa 10€ lahjakortin siitä kun joku random repputilaus viivästyy päivällä tai kahdella, niin tuleepahan käyttöä sit sillekkin. Jos ei sovi niin myyntiosastolta varmaan löytää ne mun napit sitten muutaman kympin alennuksella :dead:
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 387
Kyllä mä ainakin aika vakaasti uskon siihen et se vastamelun toimivuus on napeissa ihan täysin kiinni siitä miten ne istuu just sun korvakäytävään. Jos se istuvuus on niin ja näin eikä ne oo ns. tiukasti kiinni, vaan mahdollisesti vuotaa jotain läpi niin eihän se sit tietenkään toimi?

Riski on vaan siinä ku sopivuutta ei tiedä ku kokeilemalla. Jos ei sovi millään niistä vaihdettavista päistä mitä mukana tulee niin tuleehan siinä vähän sellanen fiilis et rahat ois menny hukkaan, mutta eipä sille oikeen voine mitään. Palautusoikeuskin taitaa mennä siinä heti kun avaat paketin.

Jokatapauksessa ajattelin ite ottaa riskin. Gigantti laitto mulle justiinsa 10€ lahjakortin siitä kun joku random repputilaus viivästyy päivällä tai kahdella, niin tuleepahan käyttöä sit sillekkin. Jos ei sovi niin myyntiosastolta varmaan löytää ne mun napit sitten muutaman kympin alennuksella :dead:
Itse ostin powerin outletistä 80 eurolla nuo napit. Olivat palautetut ja testatut. Napit oli putsattu ultraäänipesurissa, joten tuohon hintaan kelpasi itselle.

Eli Power on ainakin ottanut palautukseen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 662
Itse ostin powerin outletistä 80 eurolla nuo napit. Olivat palautetut ja testatut. Napit oli putsattu ultraäänipesurissa, joten tuohon hintaan kelpasi itselle.

Eli Power on ainakin ottanut palautukseen.


Powerin takuuehdot, varmaan tapauskohtaisesti menee, mutta lähtökohtasesti eivät ota palautuksena.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 161
Itse ostin powerin outletistä 80 eurolla nuo napit. Olivat palautetut ja testatut. Napit oli putsattu ultraäänipesurissa, joten tuohon hintaan kelpasi itselle.

Eli Power on ainakin ottanut palautukseen.
Ostin vaimolle vajaa vuosi sitten kyseiset napit ja kysyin palautusoikeutta Powerilta, sillä vaimon korvakäytävät ovat todella ahtaat. Myyjä sanoi, ettei palautusoikeutta ole in-ear tuotteilla. Napit eivät mahtuneet korvaan, joten hukkaostoshan se oli.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 662
Ostin vaimolle vajaa vuosi sitten kyseiset napit ja kysyin palautusoikeutta Powerilta, sillä vaimon korvakäytävät ovat todella ahtaat. Myyjä sanoi, ettei palautusoikeutta ole in-ear tuotteilla. Napit eivät mahtuneet korvaan, joten hukkaostoshan se oli.
No jos veikkausta pitää heittää niin varmaan noita on otettu palautuksena siinä vaiheessa jos about samana päivänä on tuotu takasin ja ite napeissa ei minkäänlaista käytönjälkeä näy. Vaatii toki varmaan asiakkaaltakin jotain sopivaa selitystä, vaikkapa se et käteen nostaessa napit tuntu jo sen verran painavilta ettei tarvinnut edes korvaan sovittaa, eri asia sitten onko sovittanut ja putsannut myöhemmin tehokkaasti.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 662
Tai voihan avaamattoman pakkauksen kuitenkin palauttaa?
Toki, mutta tuskin ne avaamatonta pakettia avaa ja heittää pesuriin. Ne 80€ outeltit mistä oli puhetta oli kuitenkin ihan avatut et siinä mielessä mielenkiintonen keissi kun eivät virallisen ohjeistuksen mukaan noita palautuksina ota jos on avattu paketti.
 
Liittynyt
29.03.2018
Viestejä
70
Sony xm4 vastamelu kuulokkeet 332e https://www.amazon.de/-/en/dp/B08C7KG5LP/ref=cm_sw_r_cp_awdb_imm_t1_WWAVWPBE790R5402F0D1 oikeasti hinta kyl nousi jonnekkin 340e sitten ostoskorissa mistäs toi johtuu joku vero kai ? Laitoin silti tilaukseen kun halvempi mitä Suomesta ja olen näitä miettinyt äänekkään naapurin hiljentämiseen silloinkun ei jaksais kuunnella
Samat kuulokkeet valkoisena €278.99 : https://www.amazon.de/-/en/dp/B08C7KCJF5/ref=cm_sw_r_cp_awdb_imm_t1_WWAVWPBE790R5402F0D1?th=1
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 731
Siteeraamasi päätös koskee korvakuulokkeita, ei nappikuulokkeita. Nappikuulokkeet, jotka kyseisissä palautusehdoissa on mainittu ovat sen sijaan hygieniatuote, joiden osalta palautusoikeutta ei tarvitse tarjota.
Oikeassa olet - piti kaivaa aikalailla ennen kuin mistään löysi maininnan nappikuulokkeista (esim. KKV:n sivusto puhuu vain lääkkeistä, parfyymeistä, ym).

Piti mennä tänne saakka että löysi maininnan asiasta: Kuluttajansuoja-apuri
"Esimerkiksi piilolinssit, kosteusvoiteet, lääkkeet ja korvakäytävän sisään laitettavat nappikuulokkeet. "

Sinänsä siis mielenkiintoista koska esim. parfyymit lukeutuvat tähän joukkoon. Jos logiikka on ettei "ihokosketusta" saanutta tuotetta saa palauttaa, niin samalla voi kieltää puhelinten, hiirien, näppisten, verenpainemittareiden, kellojen, korujen, silmälasien, jne palautuksen...
 
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
1 492
Oikeassa olet - piti kaivaa aikalailla ennen kuin mistään löysi maininnan nappikuulokkeista (esim. KKV:n sivusto puhuu vain lääkkeistä, parfyymeistä, ym).

Piti mennä tänne saakka että löysi maininnan asiasta: Kuluttajansuoja-apuri
"Esimerkiksi piilolinssit, kosteusvoiteet, lääkkeet ja korvakäytävän sisään laitettavat nappikuulokkeet. "

Sinänsä siis mielenkiintoista koska esim. parfyymit lukeutuvat tähän joukkoon. Jos logiikka on ettei "ihokosketusta" saanutta tuotetta saa palauttaa, niin samalla voi kieltää puhelinten, hiirien, näppisten, verenpainemittareiden, kellojen, korujen, silmälasien, jne palautuksen...
Missä tuo nappikuulokkeet on mainittu, kun en itse niitä bongannut?
 

SweeneyTodd

Smooth Operator
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 766
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
312
Nää on kyllä nyt hyvällä hinnalla, mutta vähän arveluttaa tuo suojaamattomuus. Ei varmaan uskalla jioksulenkillä käyttää ja sateen yllättäessä saa keskyttää kuuntelun?

Telialta sais Jaybird Vistat 129€. Häviääköhän nuo miten kauheasti äänenlaadussa? Olis ainakin lenkkeilyyn sopivammat.
Ei ole ollut mitään ongelmia vaikka Sonyt korvissa käynyt lenkillä sekä kävellyt vesisateessa.
 

Alensia

Custom-titteli
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 834
Suosittelen tilaamaan molemmat. Täällä oli juuri uutinen, kuinka louhijat rohmuavat jo noita Rtx 3000-sarjan läppäreitä.
Pamautin sitten tuonkin tulemaan, olkoon avaamatta paketissa 49pv ja jos ei telakallista versiota näy eikä kuulu, perun sen ja otan tuon käyttöön. Ei vara venettä kaada :D
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
137
Ei ole ohjaimia tuossa 504-hintaisessa Reverb G2:ssa. Ohjaimien kanssa myyvät 588 euroon tämän kirjoitushetkellä.
Niinpä se taitaa olla. Pitää sitten peruuttaa. Mitäpä sillä tekee ilman näytönohjainta, ja nuo kehittyy niin nopeesti ja hinnatki laskee, ettei järkeä maksaa makuuttamisesta yli 500€.
Minäkin vaihdoin tuon siihen ohjaimelliseen versioon. Sinänsä edullisesti tulee ohjaimet kaupan päälle, mutta saa nähdä pistänkö minäkin vielä peruutukseen kun odotellessa tulee katumapäälle.
Kyllä tuossa on ohjaimet kun katsoo Amazon.se:n kuvausta samalla tuotekoodilla ja tämän takia varmistin de:n aspasta asian.
 

Liitteet

Liittynyt
21.01.2017
Viestejä
185
Tällä hintatasolla/saatavuudella ihan ok hinta. 2080 on huonompi kuin 3060ti jokaisella mitta-asteikolla. 2080 superikin jää tuon jalkoihin ja 2080ti taas voittaa hiuskarvan verran
No en kyllä sanoisi että 2080 super jää jalkoihin. Aika marginaalinen ero.
 
Liittynyt
01.12.2016
Viestejä
1 593
Ja juuri tämän takia kysyin asiaa, kyllähän sinne vihaista viestiä lähtee jos sieltä tulee lasit ilman ohjaimia:comp2:
Aspat on kaikki perseestä, Amazonilla vasta kolmas taso tietää jostain jotain. Mutta ovat kyllä kohtuullisen joustavia lupaustensa täyttämisessä, eli dokumentoinnin kera tuosta voi kyllä ohjaimetkin itselleen vääntää.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 120
Mistä kannattaisi etsiä autoon akkulaturia? mahdollsimman halpa ja tehokas tietenkin :)

Omistan lidlin älylaturin joka ostettu tyttären skootterin akkua varten mutta siinä lukee että ei ulkolataukseen :) Pakkasessa se toimii hieman epämääräisesti.
Malli ULGD 3.8 A1
käyttöohjeissa näköjään lukee että ei ulkokäyttöön.
Ite ostin aikanaan jonkun tuonkaltaisen:
 

TheMeII

Übertaktungspotenzial
S Y N T H W A V E
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
7 010
Mistä kannattaisi etsiä autoon akkulaturia? mahdollsimman halpa ja tehokas tietenkin :)

Omistan lidlin älylaturin joka ostettu tyttären skootterin akkua varten mutta siinä lukee että ei ulkolataukseen :) Pakkasessa se toimii hieman epämääräisesti.
Malli ULGD 3.8 A1
käyttöohjeissa näköjään lukee että ei ulkokäyttöön.
Itelläni on tommonen, ostin tarjouksesta 29,90. Ei osaa herättää tyhjäksi mennyttä akkua ja kertoo tosi huonosti missä vaiheessa on lataus mutta ajanu asiansa.

Appiukolla on tämmönen vähä kallimpi vehjes joka on kyllä haukkunu hintansa kun saanu herätys/pakkosyöttötoiminnollaan henkiin kaikki pikkuakut mille tuo mun lauri ei osaa antaa virtaa enää


En oo ihan varma mikä mallii noista exideistä mutta siinä oli valinta akun koolle /pakkosyötölle ja sit lyijy/hopea akuille erikseen.
 
Liittynyt
26.06.2020
Viestejä
1 299
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 510
Viestejä
4 201 775
Jäsenet
70 914
Uusin jäsen
higvlad

Hinta.fi

Ylös Bottom