Hyvät tarjoukset -keskustelu

Tila
Keskustelu on suljettu.
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
216
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
762
Ei vastaan tullut mitään tv seinäkiinnikettä, pitäisi tuo lg b9s 65" saaha seinälle.
 
Liittynyt
07.02.2017
Viestejä
759
Olisin voinut tuon Fire 7 tabletin ostaa musiikin toistimeksi 34,10e, mutta eivät toimita Suomeen (DE). Jotain keinoa kiertää tuo esto?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 731
Olisin voinut tuon Fire 7 tabletin ostaa musiikin toistimeksi 34,10e, mutta eivät toimita Suomeen (DE). Jotain keinoa kiertää tuo esto?
Noissa tableteissa ja kindleissä yleensä vain warehouse dealsien kautta ostaminen (palautuksia, jne).

Ellei halua käyttää mailbox.de:tä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 731
Kindle Paperwhiten saa kyllä tilattua Suomeen. Tässä juuri kyseinen tuote ostoskorissa pohdin ostamisen järkevyyttä :kahvi:
Sitten on tilanne muuttunut, omani kun aikanaan tilasin niin warehouse oli ainoa mitä kautta sen sai.

Edit: se että muuten nuo on ostoskorissa ei vielä tarkoita Amazonin kyseessä ollessa mitään - kassallä näkee pyytääkö "vaihtamaan osoitetta".
 

JTO

Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
394
Edit: se että muuten nuo on ostoskorissa ei vielä tarkoita Amazonin kyseessä ollessa mitään - kassallä näkee pyytääkö "vaihtamaan osoitetta".
Totta -- tässä tapauksessa ilmoitusta ei tule, joten tilaus kyllä onnistuisi. Pitänee vielä harkita huomiseen, josko sitä laittaisi tuon tulemaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 731
Totta -- tässä tapauksessa ilmoitusta ei tule, joten tilaus kyllä onnistuisi. Pitänee vielä harkita huomiseen, josko sitä laittaisi tuon tulemaan.
Jos se on tuo 68 uudesta 2020 mallista ja ne sen suomeen lähettää "mid special angeboten", niin ehdottomasti kannattaa. Huomattavasti parempi lukea kuin mikään tabletti (oli se sitten iPad Pro tai halvempi).
 

JTO

Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
394
Jos se on tuo 68 uudesta 2020 mallista ja ne sen suomeen lähettää "mid special angeboten", niin ehdottomasti kannattaa. Huomattavasti parempi lukea kuin mikään tabletti (oli se sitten iPad Pro tai halvempi).
Käytöstä löytyy jo aiempi Paperwhite, mutta siitä on näyttö halki, niin tuo tulisi sitä korvaamaan. Ottaisin tosin mainoksettoman version, sillä nykyisessä niitä näkyy, enkä oikeastaan jaksaisi enää katsella niitä.

Se on totta, että jos e-kirjojen lukeminen kiinnostaa yhtään, niin jokin siihen tarkoitukseen tehty laite on ehdottoman suositeltava hankinta :thumbsup:
 
Liittynyt
07.01.2020
Viestejä
1 299
Bosch EasyAquatak 120, onko tuollainen mistään kotoisin auton pikapesuun, terassin puhdistamiseen ja sellaiseen? Hinta (65 €) ainakin tuntuisi olevan kohdillaan. Vai ovatko nämä vielä tässä luokassa pelkkiä turhakkeita?
Omasta ja varmasti monen ns. "kinnastelufoorumin" mielestä on lelu.
600 L/h vettä, min 10m paineletku. Auto pestään vedellä, eikä niillä max paineilla, 10m letkun kanssa pesuria ei tarvitse siirtää pesun aikana. Varaosia, jos saa niin hyvä.
Vaahdottimiin kannattaa tutustua, ei ole jo tuttaja vehkeitä. Sellaisella saa samaa jälkeä kuin harjattomassa pikapesussa, ilman että itse mekaanisesti koskee autoon.
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
172
Myös Oasis näytti mahdollisesti lähtevän Suomeen, muistaakseni viime vuonna ei oikein onnistunut. Olisiko tarpeeksi pitkään nyt ollut markkinoilla, että laajentaneet lähetyksiä. En toki ihan loppuun asti kokeillut viedä.

Jätin kuitenkin lopulta Oasiksen tilaamatta, ihan kiva se olisi, mutta ei nyt välttämätön. Jään odottelemaan USB-C versiota, noita vanhempia johtoja kun ei enää pyöri niin nurkissa niin mieluummin otan sellaisen kun joskus tulee myyntiin..
Minä en ainakaan Oasista saa lähtemään Suomeen. Vasta siinä viimeisellä hetkellä lyö jarrun päälle ja sanoo, että ei voi lähettää.
 

Starglazer

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 102
Omasta ja varmasti monen ns. "kinnastelufoorumin" mielestä on lelu.
600 L/h vettä, min 10m paineletku. Auto pestään vedellä, eikä niillä max paineilla, 10m letkun kanssa pesuria ei tarvitse siirtää pesun aikana. Varaosia, jos saa niin hyvä.
Vaahdottimiin kannattaa tutustua, ei ole jo tuttaja vehkeitä. Sellaisella saa samaa jälkeä kuin harjattomassa pikapesussa, ilman että itse mekaanisesti koskee autoon.
Jos muutaman kerran vuodessa auton pesee niin aivan taatusti sen tekee samalla tavalla tuolla Boschilla kuin tonnin Kränzlellä. Totta kai pesuri on parempi jos on isompi virtaus mutta hinta nousee aika jyrkästi. Väitän että 65 eurolla on ihan hyvä ostos. Jos tuo jostain syystä tuntuu tehottomalta ja pieneltä (niin kuin siinä helposti käy kun alkaa tekemään mieli parempaa laitetta) niin myy torissa 50 eurolla eteenpäin. Amazonin 1010 arvostelua ja 4.7 tähteä viidestä varmaankin myös kertoo jotain laitteesta?
5m letku on vähän lyhyt mutta kyllä sen kanssa pärjännee koska pesuri on kevyt (4 kg) eli sitä on helppo siirtää. Kärcher K2:n mukana tullut 3 metrin paine"letku" oli jo selvästi liian lyhyt :D Lisäksi se oli taipumaton ohut muoviputki eikä mikään letku.
Halvallakin ja tehottomallakin laitteella pärjää jos se täyttää sille tarkoitetun tarpeen. Tietenkin pitää tiedostaa laitteen puutteet ja ominaisuudet. @Vaateri
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 861
Amazon vinkki nro 101. Prime tilauksen pystyy tekemään niin, että tilaa saman tien tuotteet joita on hankkimassa ja sitten peruu sen. Amazon hyvittää automaattisesti tuon ensimmäisen kuukausimaksun. En tiedä mikä on tuossa aikarajana, mutta ainakin näin tuntia myöhemmin vielä onnistui
 
Liittynyt
07.01.2020
Viestejä
1 299
Jos muutaman kerran vuodessa auton pesee niin aivan taatusti sen tekee samalla tavalla tuolla Boschilla kuin tonnin Kränzlellä. Totta kai pesuri on parempi jos on isompi virtaus mutta hinta nousee aika jyrkästi. Väitän että 65 eurolla on ihan hyvä ostos. Jos tuo jostain syystä tuntuu tehottomalta ja pieneltä (niin kuin siinä helposti käy kun alkaa tekemään mieli parempaa laitetta) niin myy torissa 50 eurolla eteenpäin. Amazonin 1010 arvostelua ja 4.7 tähteä viidestä varmaankin myös kertoo jotain laitteesta?
5m letku on vähän lyhyt mutta kyllä sen kanssa pärjännee koska pesuri on kevyt (4 kg) eli sitä on helppo siirtää. Kärcher K2:n mukana tullut 3 metrin paine"letku" oli jo selvästi liian lyhyt :D Lisäksi se oli taipumaton ohut muoviputki eikä mikään letku.
Halvallakin ja tehottomallakin laitteella pärjää jos se täyttää sille tarkoitetun tarpeen. Tietenkin pitää tiedostaa laitteen puutteet ja ominaisuudet. @Vaateri
Tarpeestahan se on kiinni:thumbsup:
Hommasin Kränzlen reilu viisi vuotta sitten (perusmalli, alle 500€ ;)), kun noi halvat alkoivat tympimään ja hajosivatkin 1-2 vuoden välein.
Kyllähän tuolla Boschilla varmaan kerran kuukaudessa pesut hoitaa ilman isompaa tuskaa.

Lipsahti ot:ksi ketjun aiheesta:sori:
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 718
Opps lähti viesti liian nopeasti.

Bongasiko joku jotain linjaa sille missä tuotteissa Amazon lisää Prime-tarjousten hintaan veroeron ja missä ei? Ainakin alle 110 euron SSD-levyissä veroero tulee kassalla päälle, mutta taas 47 euron muistisetissä ei.
Ei kyllä mulla ainakaan tuo Samsungin 500 gigan 76 euron hinta muutu mihinkään. Toi veroerohan on aika olematon joka tapauksessa, luultavasti tuo Amazonin systeemi vaan bugittaa ja joihinkin se tulee ja joihinkin ei, vaikka Amazon joutuu kaikista sen Suomen alvin tilittämään. Eihän se asiakkalle kuulu, asiakas maksaa aina ilmoitetun hinnan, se on firma sitten joka tilittää kelle tilittää sen verran alvia kun tarvii.

Kirjoita ihmeessä varoitus tähän vinkkiin, että kyseessä on 500G levy. Sinne meni omat alennuskoodit, kun huomasin ottaa amazon käännöksen pois käytöstä vasta tilauksen jälkeen...
Kyllä tuo mulla ainakin lukee selvästi 500 gigasena. Siis kapasiteetti ja muut mallit on siinä alempana, ainakin tietokoneella katsellessa. Otsikossa oleva 1000G on mitä sattuu.

Mutta tuo amazon.de englanninkielen käännös tosiaan monesta jutusta tiputtaa numeroita pois ja muutenkin teknisemmän kaman tekstit ovat epäselvemmät kuin aluperäinen saksankielinen kuvaus, vaikkei juuri yhtään saksaa osaisi.

Esim kun aikoinaan katsoin AMD:n prossuja niin hakulistauksessa ne oli kaikki vaan "AMD CPU", koska se käännös täysin sumealla logiikalla tiputtaa mallinumerot pois.
---------------------

Löytyykö tuolta nyt jotain sopivampaa nmve levyä? Katselen tuota 500 gigan 970 evo plussaa joka olisi 76 euroon sopivan hintainen, satasen pintaan voisin ostaa halvemman merkkisen terasen mutta 110 tuntuu menevän liian korkealle omaan tarpeeseen.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.07.2020
Viestejä
729
Tämän hinta on nyt laskenut 81 euroon (itse maksoin 86€ eilen), ja mitään uusia tarjouksia ei ole tullut:

Offer of the Day ei ollutkaan niin hyvä :(


Jos ei aamulla näytä uusia tarjouksia, niin eiköhän omalta osaltani ollut tässä.
Noussut* Sehän maksoi aiemmin 72€. Tehtiin paskat kaupat.

12TB WD Elements oli tänään 171.9€, eilen 180€. Tuota vois jo harkita. Vissiin WD Red tai vastaava sisällä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 112
Noussut* Sehän maksoi aiemmin 72€. Tehtiin paskat kaupat.

12TB WD Elements oli tänään 171.9€, eilen 180€. Tuota vois jo harkita. Vissiin WD Red tai vastaava sisällä.
En jotenkin ehtinyt siihen 72€ diiliin, kun olin töissä. Hinnat tosiaan elää koko ajan ja nyt missasin. Onnittelut, jos itse onnistuit.
 

Rxd

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.07.2020
Viestejä
1 898


amazon prime tarjouksia livessä niin voitte seurata tuota tubettajaa jos kiinnostaa nähdä hyviä tarjouksia.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 718
Saa sen primen aina silloin tällöin ilmaiseksi. Itse rekisteröin amazon.de silloin kun F76 oli ennakkotilauksessa, tuolloin otin sen ilmaisen kuukauden. Tuolloin kyllä peruin sen tilauksen ja muutenkin jäi vähän huono maku tuosta Amazonista koska se prime tarjous ehti vanhentua ennen kuin tuo F76 julkaistiin, jolloin siinä ollut prime alennus myös vanhentui.

Mutta nyt sain sen pari päivää sitten taas uudistettua, eli sen saa about 2 vuoden välein ilmaiseksi, ja kun Amazonilla ei ole sun DNA:ta tai henkilötunnusta, niin pitäisi aika helppo olla kikkailla uusi tunnus myös.(eri maksukortti ja vaihtoehtoinen osoite niin ei pitäisi olla mitään mahdollisuutta
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 731
Ok. Täytyypä tutkiskella tarkemmin. Amazonista (.de) tilailin muistipalikat tossa joku aika sitten, mutta primestä ei hajua.
Jollei sitä koskaan ole ollut, niin sieltä saa 30 päivää ilmaiseksi. Sisältää Prime Videon.

Pistin juuri äsken itse kokeilujakson kun viimeisestä kerrasta kun oli Primeä 3kk on >2 vuotta.
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
4 662
Prime on ilmeisesti maksullinen lisäpalvelu amazooniin? Näytti vaan olevan aika paljon prime-tarjouksia tuonne tarjouksia (ei keskustelua) ketjuun spämmättynä.
Maksuttoman primen saa aina kerran vuodessa(?) käyttöönsä "kokeiluun" kuukaudeksi. Itse otin sen kokeilujakson pari viikkoa sitten käyttöön kun piti muuta kamaa tilata Amazonista.
 
Liittynyt
20.07.2020
Viestejä
729
En jotenkin ehtinyt siihen 72€ diiliin, kun olin töissä. Hinnat tosiaan elää koko ajan ja nyt missasin. Onnittelut, jos itse onnistuit.
No en onnistunut kun oli jo lähetetty 86€ hintaan ja siihen meni kaikki voucherit. Mutta tästä oon jo jauhanut ihan tarpeeksi aiemmin.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
4 075
Kirjoita ihmeessä varoitus tähän vinkkiin, että kyseessä on 500G levy. Sinne meni omat alennuskoodit, kun huomasin ottaa amazon käännöksen pois käytöstä vasta tilauksen jälkeen...
Tietenki on, et kai silmät kiinni osta. No yöllä voi niinki tapahtua ja siksi alennukset on monesti yöllä.
Mutta tietenkin vaatii kokomusta että tietää että amazonin tuotteen otiskkoon ei voi luottaa.
1602636787355.png


1602636397227.png
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
29.05.2020
Viestejä
92
Tämän hinta on nyt laskenut 81 euroon (itse maksoin 86€ eilen), ja mitään uusia tarjouksia ei ole tullut:

Offer of the Day ei ollutkaan niin hyvä :(


Jos ei aamulla näytä uusia tarjouksia, niin eiköhän omalta osaltani ollut tässä.
Nyt näyttäisi saavan 80,99e hinnasta pois vielä frustration pakkauksella 11,47e voucherin verran. Itse maksoin äsken 63e 1tb levystä kun kassalla ilmoitti että vouchereita on tarjolla 17 euron edestä. Ei aavistustakaan mistä hyvästä tuo noin 6 euron voucher löytyi.
 

HikinenM

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 048
Nyt näyttäisi saavan 80,99e hinnasta pois vielä frustration pakkauksella 11,47e voucherin verran. Itse maksoin äsken 63e 1tb levystä kun kassalla ilmoitti että vouchereita on tarjolla 17 euron edestä. Ei aavistustakaan mistä hyvästä tuo noin 6 euron voucher löytyi.
Sama homma, 63 € tuli maksamaan!
 
Liittynyt
16.08.2018
Viestejä
353
Nyt näyttäisi saavan 80,99e hinnasta pois vielä frustration pakkauksella 11,47e voucherin verran. Itse maksoin äsken 63e 1tb levystä kun kassalla ilmoitti että vouchereita on tarjolla 17 euron edestä. Ei aavistustakaan mistä hyvästä tuo noin 6 euron voucher löytyi.
Kiitos tästä! Luulin käyttäneen kaikki voucherit/promootiot, mutta loppusummaksi jäi 58,14€ :love:
 
Liittynyt
17.07.2017
Viestejä
278
Nyt näyttäisi saavan 80,99e hinnasta pois vielä frustration pakkauksella 11,47e voucherin verran. Itse maksoin äsken 63e 1tb levystä kun kassalla ilmoitti että vouchereita on tarjolla 17 euron edestä. Ei aavistustakaan mistä hyvästä tuo noin 6 euron voucher löytyi.
Sama täällä, loppuhinta EUR 63,14 tästä on ryöstö.
 

JL79

omistaja
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
348
Kassallako noi voucherit näkyy vai missä?
Itselläni en ainakaan mistään löydä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 112
Nyt näyttäisi saavan 80,99e hinnasta pois vielä frustration pakkauksella 11,47e voucherin verran. Itse maksoin äsken 63e 1tb levystä kun kassalla ilmoitti että vouchereita on tarjolla 17 euron edestä. Ei aavistustakaan mistä hyvästä tuo noin 6 euron voucher löytyi.
Sama homma, 63 € tuli maksamaan!
Kiitos pojat. Nyt on toinen tulossa 63€ hintaan. Onneksi join aamukahvin ennen töihinmenoa.

Kiitos tästä! Luulin käyttäneen kaikki voucherit/promootiot, mutta loppusummaksi jäi 58,14€ :love:
Itsellä 63€.
 

JL79

omistaja
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
348
juu ei näkynyt tuo voucheri tietokoneella, mutta mobiiliappilla sen sai :tup:
En teidä blokkaako joku mainostenesto ton vai mistä johtuu :confused:
 
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
2 561
Nyt näyttäisi saavan 80,99e hinnasta pois vielä frustration pakkauksella 11,47e voucherin verran. Itse maksoin äsken 63e 1tb levystä kun kassalla ilmoitti että vouchereita on tarjolla 17 euron edestä. Ei aavistustakaan mistä hyvästä tuo noin 6 euron voucher löytyi.
Kiitos, usb adapteri ja 2tb jätin ilallla ostoskoriin, mutta 63€ hinnalla 1tb vs 166€ 2tb kelpasi teranen. Oli 9.9€ free shipping usb adapteri jota digital foundry käytti ulkoisen ssd kaapelina uudelle xboxille. Jos sille tekis tuosta ulkosen.


Edit piti toinen laittaa myös 63€, jäi 126€ kahdelle teralle hintaa, toki ny kaks paikkaa vie koneelta :)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
31.05.2019
Viestejä
260
Kännykällä nopeasti prime eurolla testikäyttöön, levy koriin ja maksuvaiheessa näkyi tuo toinen alennus.
 

Retale

Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 005
Selaimella ei antanut enää voucheria, kun oli aiemmin sen 72€ levyn tilannut ja siihen sen käyttänyt, mutta Amazon-sovelluksesta saisi vielä 63€:lla ja voucherilla.

Olisi kuitenkin pitänyt odottaa, mutta mistä näistä tietää ja lopulta olisin jäänyt varmaan ilman. Eikä jaksa 9€:n takia alkaa palauttelemaan. Tosin kyllä tuo varmaan liikahtaisi 72€:lla ihan Suomen sisälläkin.
 
Viimeksi muokattu:

tigerman

NOSTO
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
258
Kaks terasta tuli laitettuu tolla 63 €:lla. Eilen tilasin 2 terasen. Tuleepahan kerralla oman ja pojan koneen tallennustila kondikseen.
Mikä toi voucheri juttu on, kun vieläkin tarjoaa tota vajaata 12:sta euroa alea. Vaikka jo kaksi kertaa käyttänyt sen.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 309
Viestejä
4 197 535
Jäsenet
70 888
Uusin jäsen
Putjuh

Hinta.fi

Ylös Bottom