Hyvät tarjoukset -keskustelu

Tila
Keskustelu on suljettu.

Namemma

Varjoissa marinoitunut
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
182
Nönniii.... Nyt on jo 2 vikkoa tilauksesta ja sportifeelista/lidlista vielä ei ollut edelleenkään kuulunut mitään. Pitäkö olla huolissaan?
Kyllä kuten kaikialla mainittu - "viivästyksiä" ja "ruuhka" , mutta kuiteski?

Onko muilla vastaava tilanne?
Jostain syystä tunnen itseni tosiaan kusetetuksi.
Samassa veneessä täälläkin. Ei pitäs kyllä noin kauan kestää toimituksessa, kait se pitää lähteä lidliin mesomaan jos ei muuten ala tapahtumaan :D
Myös itsellä on 28.5. tilattu Lidl/Sportyfeel tilaus josta ei ole kuulunut yhtään mitään tilausvahvistuksen jälkeen. Kai se pitää soitella johonkin suuntaan ensi viikolla.
Oman tilaukseni tein 23.5. ja posti toimitti paketin automaattiin 9.6., eli ruuhkaa on (edelleen) mutta kyllä ne ostokset perille saapuu :)
 
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
2 272
Ei oo täälläkään kuulunut lidlistä mitään. Tai no yks paketti tuli, sodastream ja usb-c miniruuvari (on hyvä muuten).
"Jatkopaketti" odottaa vielä tulemista, tilattu joskus 23.5 tienoilla. En ole huolissani vaikka tokihan ne kelpaisi.
 
Liittynyt
23.12.2018
Viestejä
424
Powersetissä 40v juhlatarjouksia.

Itse kun ajattelin vaimentaa autoa Stp mustalla kullalla ja sen normaali kartelli hinta on sen 99e bulk back, niin nyt VL 79e powersetillä.
 
Liittynyt
13.06.2019
Viestejä
272
Nönniii.... Nyt on jo 2 vikkoa tilauksesta ja sportifeelista/lidlista vielä ei ollut edelleenkään kuulunut mitään. Pitäkö olla huolissaan?
Kyllä kuten kaikialla mainittu - "viivästyksiä" ja "ruuhka" , mutta kuiteski?

Onko muilla vastaava tilanne?
Jostain syystä tunnen itseni tosiaan kusetetuksi.
Joo sama tilanne täälläkin. Yli 2 viikkoa tilauksesta ja ei edes tilausvahvistusta tullut. Rahat on kyllä mennyt. Jos vielä ensi viikon odottelisi ja sitten soittelis johonkin.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 110
28.5. tilattu Kärcher ja 10€ koiranpeti tuli eilen, molemmat omina paketteinaan. Kärcheristä tuli KNT4 eikä WD4 kuten monelle muullekin. Koiranpeti on jo moneen kertaan koenukuttu ja erittäin hyväksi havaittu meidän parsonin mielestä.

Toivottavasti verkkokauppa jälleen aukeaa uudella brändillä piakkoin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
995
Lidl tuntuu tosiaan käyttävän jotain First In Last Out-järjestelmää FIFOn sijaan. Kolme tilausta ja toimitukset näyttävän tulevan käänteisessä järjestyksessä, eli ensimmäinen tilaus toimitetaan viimeisenä...
 
Liittynyt
01.01.2020
Viestejä
176
Oman tilaukseni tein 23.5. ja posti toimitti paketin automaattiin 9.6., eli ruuhkaa on (edelleen) mutta kyllä ne ostokset perille saapuu :)
Niin, ja sen ruuhkan aiheuttivat ja siitä myös nyt itse kärsivät ne, jotka toukokuussa naureskelivat Liiterin lenkkarien hamstraajille. Toriin osa näistäkin päätyy.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
995
Niin, ja sen ruuhkan aiheuttivat ja siitä myös nyt itse kärsivät ne, jotka toukokuussa naureskelivat Liiterin lenkkarien hamstraajille. Toriin osa näistäkin päätyy.
Siis nyt en ymmärrä miten nämä kaksi asiaa liittyvät mitenkään toisiinsa? Lenkkarien hamstraajille nauraneet aiheuttivat Lidl:n ruuhkat?
 
Liittynyt
01.01.2020
Viestejä
176
Aleksi 13 Helsinki. Myymälän loppuunmyynti. Vaatteista jäljellä(/esillä?) L-groupin omat brändit ja Select/Only&Sons-tasoiset. Jos joku etsii kenkiä niin esim. ostamani Dachsteinin Chelsea nilkkurit - 60%.
 
Liittynyt
10.03.2017
Viestejä
4 243
Ei noin. Siellä verkkokaupan puolella on nyt mitä todennäköisimmin jäljellä vain yksi kesäduunari Anita 17v , joka pakkaa ja lähettää max 4-5 tilausta päivässä aivan random järjestyksessä ja sen jälkeen "emmäjäksäenäääää". Mielikuvituskuva bwahaha
Se verkkokauppa on ulkoistettu postille eli tavarat lähtee suoraan postin varastosta.
 
Liittynyt
23.02.2017
Viestejä
861
^ No hyvä tietää että on kapea malli, nyt ei harmita niin paljoa. :) Mulle(kaan) ei kapealestiset yleensä sovi, mutta ainoastaan sovittamallahan tuo istuvuus itselle varmistuu.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 630
^ No hyvä tietää että on kapea malli, nyt ei harmita niin paljoa. :) Mulle(kaan) ei kapealestiset yleensä sovi, mutta ainoastaan sovittamallahan tuo istuvuus itselle varmistuu.
Offtopicina tuo on kyllä kengissä pyllystä, ettei lestiä yleensä mainita lainkaan ja nuo koot heittelevät muutenkin miten sattuu. Farkuissa kaikki on vielä enemmän pielessä, kun jopa saman mallin sisällä voi kokomerkintä olla pahimmillaan oikeasti jopa pari tuumaa pielessä.
 

KapteeniTunkki

Tukijäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
07.05.2018
Viestejä
630
Multitronicin 200e ilmastointilaite sitten pompsas takaisin 249, just kun krapulalta raahautui tilaamaan.

Muita hyviä ehdotuksia parilla sadalla?
 
Liittynyt
31.12.2018
Viestejä
480
Tuote: Youtube Premium (sis. Youtube Music Premiumin (Spotify Premium) -kilpailija)
Hinta: 2kk ilmainen, tämän jälkeen normaali hintaan 11,90€/kk.
Kauppa: Youtube
Voimassa: ?
Linkki: YouTube Premium

Lisätietoa: Ei mikään erityinen tarjous, mutta 2kk ilmaiseksi kuitenkin. Itse siirryin kokeeksi käyttämään Youtube Music:a --> Spotify Premiumin sijasta. Hinta 2€ kalliimpi, mutta saahan tuolla erotuksella sitten Youtubeen myös pc, mobiiliin ja äly-tv puolelle Youtuben täysin ilman mainoksia ja toki jotain muita pieniä etuja, mutta itselle ehdottomasti tärkein oli tuo mainoksien poistuminen Youtuben puolelta ja melkeimpä sama hinta muuten Spotifyyn verrattuna.

Näyttää että saa vaan 1kk ilmaiseksi
 

tjkoo

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 588
Multitronicin 200e ilmastointilaite sitten pompsas takaisin 249, just kun krapulalta raahautui tilaamaan.

Muita hyviä ehdotuksia parilla sadalla?
Korjaussarja kaljaa, lähimmältä romikselta auton syylari, joku vanha puhallin jostain niin köyhän miehen kerrostaloilmastointi on valmis
 
Liittynyt
17.06.2018
Viestejä
9 001
Kävin eilen itiksen game stopissa ja oli näemmä loppuunmyynti yhä käynnissä. Mieleen jäi Switch noin 200e hintaan, en vain muista tarpeeksi jotta voisin laittaa tuonne toiseen ketjuun. Meillä jo kaksi niin ei tullut ostettua, kyseessä ei ollut lite. Jos joku käy niin voi katsoa tarkemmin ja laittaa tarjousketjuun.
 

Lassivv

Premium-jäsen
Team AMD
Team H2O
Liittynyt
12.02.2017
Viestejä
2 794
Kuukautta tarjosi tännekin, menin niin loppuun kuin pystyi ilman vahvistusta.
Outoa. Onkohan sitten voinut koko tarjous loppua juuri sen jälkeen kun tuon itse otin. Näin ainakin premiumin hallinnassa näkyy eli en tuota 2kk väärin muistellut. Itsellä käytössä kyllä Google One (100gt pilvitilaa), en tiedä olisko tuolla jotain merkitystä tuskimpa :S

1592155142299.png
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
98
Outoa. Onkohan sitten voinut koko tarjous loppua juuri sen jälkeen kun tuon itse otin. Näin ainakin premiumin hallinnassa näkyy eli en tuota 2kk väärin muistellut. Itsellä käytössä kyllä Google One (100gt pilvitilaa), en tiedä olisko tuolla jotain merkitystä tuskimpa :S

Mä oon joskus aikoinaan käyttänyt Google Music vastaavan tarjouksen, liekö tuo rajoittanut sitten nyt.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 110
Minullekin on vain tarjolla 1kk, ja olen mielestäni jo kerran tuon ilmaisjakson käyttänytkin. Tuo 2kk lienee siis vain ensikertalaisille?
 

Lassivv

Premium-jäsen
Team AMD
Team H2O
Liittynyt
12.02.2017
Viestejä
2 794
Varmaan näin lisäilen tuonne tarjous topiciin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 200
Myös itsellä on 28.5. tilattu Lidl/Sportyfeel tilaus josta ei ole kuulunut yhtään mitään tilausvahvistuksen jälkeen. Kai se pitää soitella johonkin suuntaan ensi viikolla.
Samassa veneessä. Voisi kyllä ihan vaikka vaan vittuilakseen pistää viestiä asiasta. Ehkä ihan hyvä että verkkokauppa jää pilottiasteelle jos toimitus kestää 3 viikkoa tai yli.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 200
Kyllä ne sieltä tulee. Ei se valitus mitään auta. Myivät varaston tyhjiksi, etkä ole ainut tilaaja siellä.
Arvoltaan sellainen tilaus että pääsi unohtumaan koko homma. Lähinnä pointtina että ottavat opiksi, ei varmaan kovin monella jää positiiviset mielikuvat tämän jäljiltä.
 

olbe

epic sax guy
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
316
Mä oon joskus aikoinaan käyttänyt Google Music vastaavan tarjouksen, liekö tuo rajoittanut sitten nyt.
Mä en ole ikinä kokeillut näitä palveluita, mutta tarjoaa silti vain 1kk ilmaiseksi. Olen kohdassa, jossa valitaan maksutapa ja on osta painike..

Edit: Painoin osta ja sain tilausvahvistuksen, jossa ilmoitetaan kokeilun päättyvän 14.7.2020.
 
Liittynyt
10.03.2017
Viestejä
4 243
Jotain mutuilua vai?
Lidlin verkkokauppa on ulkoistettu postille. Varastot jne sijaitsee Vantaalla postin tiloissa mistä paketit lähtee suoraan. Olen myös käyttänyt muita verkkokauppoja mitkä on postille ulkoistettu ja paketit lähteneet nopeasti. Sehän se idea tuossa on ettei postin erikseen tarvitse hakea niitä paketteja vaan pääsevät suoraan lähtemään.
 

Ggg

Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
161

Ei ole mikään uusi juttu ja useat verkkokaupat Suomessa tuota käyttävät. Mm. Telia. Anttilakin siirsi varastot postille vain hetki ennen konkurssia.
 

Lawidoh

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
366

Ei ole mikään uusi juttu ja useat verkkokaupat Suomessa tuota käyttävät. Mm. Telia. Anttilakin siirsi varastot postille vain hetki ennen konkurssia.
telian tilaukset on kyllä ainakin ollut seuraavalle päivälle perille vaikka olisi myöhemmin päivästänkin tilaillut, mutta tuntuu että jos lidl käyttää tuota samaa niin niillä ei vaan sit ole sitä tavaraa sielä varastossa jos tuntuu kestävän.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 083
telian tilaukset on kyllä ainakin ollut seuraavalle päivälle perille vaikka olisi myöhemmin päivästänkin tilaillut, mutta tuntuu että jos lidl käyttää tuota samaa niin niillä ei vaan sit ole sitä tavaraa sielä varastossa jos tuntuu kestävän.
Veikkaan että on joku minimimäärä paketteja (tai jotain vastaavaa), joka Postin pitää kyetä päivässä Lidlin puolesta lähettämään, ja tämä polkumyynti aiheutti sellaisen ruuhkan että hyvin hitaasti saavat sen sitten purettua. Ja Lidliä ei luonnollisesti kiinnosta tässä vaiheessa maksaa Postille lisäresursseista loppuunmyynnin purkamiseen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
23
Tilasin Lidl näppiksen 28.5. ku halvalla sain, odotusta, odotusta, ei mitää. Soitin ku oli 13 päivää menny tuonne aspaan ni kyllä tilaus on edelleen voimassa ja osotteet jne kaikki oikein mutta tilaus on vaan käsittelyssä ja pahoitteli kovasti. Tiesin kyllä että tämä vastaus se tulee olemaan, mutta saipahan varmistettua että tilaus on kuitenki niidenkin päässä OK. Odotellaanpa vaan sitte nii :cautious:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 117
telian tilaukset on kyllä ainakin ollut seuraavalle päivälle perille vaikka olisi myöhemmin päivästänkin tilaillut, mutta tuntuu että jos lidl käyttää tuota samaa niin niillä ei vaan sit ole sitä tavaraa sielä varastossa jos tuntuu kestävän.
Palvelusopimuksia on erilaisia. Nopeampi palvelu maksaa enemmän.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 722
Joku muutos siellä varastolla on ollut kun oma Braun partakone tilaus tuli nopsaan. Tilattu 28.5 ja noudettu 30.5. Ehkä tosiaan jotkut niiden tuotteet ovat loppuneet sieltä postin varastolta ja ovat joutuneet tilaamaan täydennystä saksasta, tai jotain sinne päin.
Kaveri tilasi 30.5.2020 sen ihokarva/parta leikkurin ja hänelle oli vasta perjantaina tullut tietoon että seurantakoodi on aktiivinen ja pitäisi olla maanantaina noudettavissa.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 559
Viestejä
4 190 708
Jäsenet
70 767
Uusin jäsen
Toloppainen

Hinta.fi

Ylös Bottom