Hyvät tarjoukset -keskustelu

Tila
Keskustelu on suljettu.

Taneli-

☤ Virallinen ⚔ testaaja ☣
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 705
Luulisi silti olevan muitakin toimitusvaihtoehtoja kuin kotiinkuljetus, etenkin jos tulee noin kalliiksi sillä.
"
Tilaus ja toimitus
Verkkokaupasta tilaaminen

Hobby Hallin verkkokaupasta tilatessasi hyväksyt tilaus- ja toimitusehtomme.
Sinulla on tilaamiisi tuotteisiin kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus.

Huom! Sinetöityjen tuotteiden osalta vaihto- ja palautusoikeus koskee vain avaamattomia pakkauksia. Sinetöityjä tuotteita ovat esimerkiksi pelit, elokuvat tai musiikkiäänitteet. Myös palautettavien kosmetiikka- ja/tai luontaistuotepakkauksien tulee olla alkuperäispakkauksissa ja avaamattomia. Palautusoikeus ei koske tuotteita, jotka valmistetaan tai joita muunnellaan asiakkaan toiveiden mukaisesti.

Verkkokaupan tuotekorteilla esitetyt toimitusajat ovat arvioituja toimitusaikoja.

Toimitamme tilauksia vain kotimaahan.


Näet tilaukselle mahdolliset toimitustavat ja -hinnat, kun olet siirtänyt tuotteet ostoskoriin. Mikäli lähetyksen mitat sallivat, voit valita lähetykselle haluamasi palvelupisteen tai pakettiautomaatin. Lisätietoja toimituskuluista löydät täältä.

Maksaminen

Hobby Hall -verkkokaupan maksutapoja ovat Kuukausiraha®, Kuukausiraha Kulta®, lasku, verkkopankkimaksu sekä maksukortti.Kun valitset maksutavaksi Kuukausirahan®, Kuukausiraha Kullan® tai laskun, tarvitset verkkopankkitunnuksiasi henkilöllisyyden todentamiseksi. Kaikki maksutavat välittää Avarda Oy.

"
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 083
Ei ainakaan sohvaa saanut muuta kuin kotiinkuljetuksella.
Niin suurikokoisissa toimituksissa se onkin itsestäänselvyys, mutta vähän outoa, jos käsipainoja ei saa johonkin noutopaikkaan vähän halvemmalla. Onhan ne luultavasti painavat, mutta eivät vie isosti tilaa.

Ja siis ihan mahdollista, että Hobby Hallilla on tuollainen käytäntö; reagoin vain Taneli-:n postiin, joka esitti ikään kuin itsestäänselvänä, että jos ei fyysisiä Hobby Halleja ole, niin tilanteen on oltava tämä.

edit: Ylläolevat toimitusehdotkin sanovat: "Mikäli lähetyksen mitat sallivat, voit valita lähetykselle haluamasi palvelupisteen tai pakettiautomaatin." Käsipainojen luulisi mahtuvan siihen.
 
Liittynyt
10.03.2017
Viestejä
4 249
Niin suurikokoisissa toimituksissa se onkin itsestäänselvyys, mutta vähän outoa, jos käsipainoja ei saa johonkin noutopaikkaan vähän halvemmalla. Onhan ne luultavasti painavat, mutta eivät vie isosti tilaa.

Ja siis ihan mahdollista, että Hobby Hallilla on tuollainen käytäntö; reagoin vain Taneli-:n postiin, joka esitti ikään kuin itsestäänselvänä, että jos ei fyysisiä Hobby Halleja ole, niin tilanteen on oltava tämä.

edit: Ylläolevat toimitusehdotkin sanovat: "Mikäli lähetyksen mitat sallivat, voit valita lähetykselle haluamasi palvelupisteen tai pakettiautomaatin." Käsipainojen luulisi mahtuvan siihen.
Tuo 40kg paino poistaa kaikki halvimmat toimitusvaihtoehdot. Niissä yleensä 30kg raja, mutta kyllä se silti muutaman kympin kuluilla pitäisi kulkea siitäkin huolimatta.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
124
Eli eivät hyviä maasto eikä maantie käyttöön.
Hyviä yleispyöriä ja kasuaalifillaristille oikein hyvä. 28" vanteet takaa mukavan vauhdin, kevyt runko tekee fillarista helpon kiihdyttää. Ei se mikään kilpapyörä ole jolla painetaan 42km/h ylämäkeen, mutta viimekesän n. 500km fillarointien keskinopeus oli jossain 22-23km/h. Metsäpoluille fillaria ei ole tarkoitettukkaan, mutta soratiellä rullaa kivasti. Jousitus kun puuttuu täysin nii ei sen puolesta sovellu metsään.

edit: No tuossa kärkäisen pyörässä tosin näyttäisi olevan joustokeula joten kevyttä metsäpolkua silläkin voi dallata hitaasti.
 
Liittynyt
19.11.2018
Viestejä
25
Itse en näe tuota Whistle pyörää edes kovin erikoisena tarjouksena, varsinkaan kun kyseessä on markettipyörä, josta on hyvin vähän tietoa missään. Samaan hintaan on esimerkiksi bike-discountilla ja sportaxilla ylivuotisia fillareita paremmilla/vastaavilla osilla myytävänä. Noissa halvemman pään pyörissä on yleensä tapana se, että sitä mitä ei myynti ilmoituksessa mainita on se heikoin kohta, josta se hajoaa ensimmäisenä
 
Liittynyt
08.04.2018
Viestejä
1 233
Itse en näe tuota Whistle pyörää edes kovin erikoisena tarjouksena, varsinkaan kun kyseessä on markettipyörä, josta on hyvin vähän tietoa missään. Samaan hintaan on esimerkiksi bike-discountilla ja sportaxilla ylivuotisia fillareita paremmilla/vastaavilla osilla myytävänä. Noissa halvemman pään pyörissä on yleensä tapana se, että sitä mitä ei myynti ilmoituksessa mainita on se heikoin kohta, josta se hajoaa ensimmäisenä
Joo, ja ainakin omaan makuun tuosta näyttää puuttuvan aika monta must-juttua. Lokasuojat, seisontatuki, kiinteä lukko jne. Itse ostin nykyisen jalkarattaani käytettynä ja siihen oli edellinen omistaja lisännyt nuo edellämainitut + vaihtanut satulan ja jarrut parempiin. Lisäksi sain vielä nastarenkaat mukaan pakettiin.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
457
Itse en näe tuota Whistle pyörää edes kovin erikoisena tarjouksena, varsinkaan kun kyseessä on markettipyörä, josta on hyvin vähän tietoa missään. Samaan hintaan on esimerkiksi bike-discountilla ja sportaxilla ylivuotisia fillareita paremmilla/vastaavilla osilla myytävänä. Noissa halvemman pään pyörissä on yleensä tapana se, että sitä mitä ei myynti ilmoituksessa mainita on se heikoin kohta, josta se hajoaa ensimmäisenä
Jättäisin pyörän kauppaan jo sillä perusteella, että siinä on jousihaarukka. Edullisissa fillareissa tuo on pelkkä markkinointikikka, lisää vain painoa ja hukkaa energiaa seisten polkiessa.
 
Liittynyt
19.11.2018
Viestejä
25
Joo, ja ainakin omaan makuun tuosta näyttää puuttuvan aika monta must-juttua. Lokasuojat, seisontatuki, kiinteä lukko jne. Itse ostin nykyisen jalkarattaani käytettynä ja siihen oli edellinen omistaja lisännyt nuo edellämainitut + vaihtanut satulan ja jarrut parempiin. Lisäksi sain vielä nastarenkaat mukaan pakettiin.
Tuokin riippuu aikapitkälti käyttötarkoituksesta. Omaan 29" täpäriin en missään nimessä laittaisi kiinteää runkolukkoa, jalkaa tai lokareita, koska ovat kuitenkin poluilla enemmän haitaksi. Työmatkoille ymmärrän lokarit jne täysin, koska ovat erittäin käytännöllisiä
 
Liittynyt
08.04.2018
Viestejä
1 233
Tuokin riippuu aikapitkälti käyttötarkoituksesta. Omaan 29" täpäriin en missään nimessä laittaisi kiinteää runkolukkoa, jalkaa tai lokareita, koska ovat kuitenkin poluilla enemmän haitaksi. Työmatkoille ymmärrän lokarit jne täysin, koska ovat erittäin käytännöllisiä
Toki. Ja kyllä itse ainakin valitsisin metsäajeluihin vähän erityyppisen pyörän kuin työmatkoihin asfalttiviidakon läpi. Ylen uutisissa muuten on juttu, jonka mukaan etu- ja takavalo ovat kesäkuun alusta pakollisia kaikissa pyörissä. En saanut linkitettyä juttua tällä tabletilla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
711
Pelitarjouksille on kans oma ketju jos ei ole tullut vastaan
 
Liittynyt
24.06.2017
Viestejä
4 459
Tuote: Wilfa Brunch TOL-1400S leivänpaahdin
Hinta: 29,90 €
Kauppa: Kärkkäinen
Voimassa: 25.03. asti
Linkki: Wilfa Brunch TOL-1400S leivänpaahdin | Karkkainen.com verkkokauppa
Erehdyin ostamaan tarjouksesta tämän vehkeen yksilovisen version kympin halvemmalla temppuilemaan alkaneen Braunin tilalle. Mekaniikaltaan tää on todella meluisa ja rämisevä, heittelee leivät pihalle, matala paistoaukko (esim. Lidlin paistopisteen luomuruispala ei mahdu kokonaan sisälle), epätasainen paahtotulos (alhaalta tummempi kuin ylhäältä), eikä edes highrise-toimintoa, joka on nykyään paahtimessa kuin paahtimessa. En suosittele. Vaihdan takaisin Brauniin kunhan seuraavan kerran tulee tarjoukseen.
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 861
Onko mitään perus sähkövatkainta näkynyt alessa joka olisi suhkot kevyt?
Keskustelu tuosta tarkentamisesta: Ongelmahan ratkeaa kun pohjaan lisätään kohdan "Tuote" lisäksi "Nimi". Eikös tämä selkeytä asian? Itse en esimerkiksi tiennyt että mikä vaikkapa on EHM1250 (ja joo, tässä tapauksessa linkit paljastavat jo saman suoraan)...

Tuote: Sähkövatkain
Nimi: Electrolux EHM1250
Hinta: 19,90 (norm.49;- Electrolux EHM1250 (Sähkövatkaimet))
Kauppa: Prima (VAIN verkkokauppa)
Voimassa: Ei tiedossa
Linkki: Electrolux EHM1250 sähkövatkain - Prisma verkkokauppa
Promokoodi: ei tarvitse

P.S. Tarjouksesta tuli nyt puolivahingossa oikea, mutta laitetaan keskusteluun koska tarkoitus on kehittää pohjaa eikä mainostaa ko. tarjousta.

Edit. Silti olen sitä mieltä, että parempi olisi saada puolivalmiit tarjoukset tarjousketjuun kuin jättää ne tekemättä sinne kokonaan. Liian tiukka sääntö/moderointi tappaa motivaation. Itse en ainakaan nykyään normaalisti kirjoita kuin kännykällä, ja sillä ei jaksa/ehdi pohjaa käyttämään -> Bongaamani tarjoukset tulevat pääasiassa keskustelun puolelle jos sinnekään.
Edit2. @Tege onnistuuko?
Tämä on edelleen tarjouksessa

edit. Ja vaikka on aika suurikokoinen, niin on siitä huolimatta kevyt (muovia)
 
Liittynyt
08.11.2018
Viestejä
1 655
Kiitos tästä! Laatua synkkyyden keskelle :) Suosittelen muitakin testaamaan.
Itse olen tätä jo kahdesti testannut ja molemmilla kerroilla oli pakko palata Spotifyn pariin. Käytettävyydessä oli jatkuvasti sellaista pientä ärsytystä joka söi päivittäisessä käytössä. Äänenlaadussa en huomannut eroa stereokuuntelussa kaiuttimilla tai kuulokkeilla.
 

dib

Liittynyt
12.09.2017
Viestejä
25
Tuolla kun konkurssista varoiteltiin, niin luottokortilla kun ostaa, niin uskoakseni siinä on melko hyvä turva, jos ei konkurssipesältä rahojaan tule saamaan. Korjatkaa toki jos olen väärässä?
 
Liittynyt
13.11.2018
Viestejä
690
Pätevä vaihtoehto Adobe Lightroomille:

Tuote: Luminar 2018 ja Luminar 3
Hinta: 0 €
Kauppa: Skylum (itse tekijä)
Voimassa: Luultavasti niin kauan kuin lisenssejä riittää
Linkki: Professional photo editing in less time.

Huom! Luminar 3:n saa asentamalla Luminar 2018 ja aktivoimalla sen. Aktivoinnin jälkeen Skylumin tunnuksen asetuksista löytyy Luminar 3 asennuspaketti. Luminar 3 hyväksyy Luminar 2018:n lisenssiavaimen. Luminar 3:n aktivointitapahtuu "File -> Activate now"


Uusimman Luminar 4:n saa 64€:lla (kertamaksu):

Alennetun hinnan saa Luminar 3 upgrade-tarjouksella: Special Upgrade Price for Skylum Product Owners ja sen lisäksi käyttämällä 10% alennuskoodia: STUCKINCUSTOMS
Aloin installoida tätä ohjelmaa, mutta lopetin siinä kohtaa kun tuli tieto, että ohjelma tallentaa kaikkien ohjelmien kaikki näppäimien lyönnit.

Ei ole vastaavaa tullut koskaan vastaan. Oletteko kaikesta huolimatta asennelleet ohjelmaa koneelle?
 
Liittynyt
29.12.2017
Viestejä
740
Itse olen tätä jo kahdesti testannut ja molemmilla kerroilla oli pakko palata Spotifyn pariin. Käytettävyydessä oli jatkuvasti sellaista pientä ärsytystä joka söi päivittäisessä käytössä. Äänenlaadussa en huomannut eroa stereokuuntelussa kaiuttimilla tai kuulokkeilla.
Hifi ja Master äänenlaadulla ero merkittävä ihan perusmarkettiheadsetilläkin. Valitsitko tuon äänenlaadun asetuksista noille korkeimmille? Itse taas päädyin siirtymään Tidaliin ja maksamaan itseni kipeäksi Spotifyn surkeaan äänenlaatuun kyllästyneenä.
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
796
Aloin installoida tätä ohjelmaa, mutta lopetin siinä kohtaa kun tuli tieto, että ohjelma tallentaa kaikkien ohjelmien kaikki näppäimien lyönnit.

Ei ole vastaavaa tullut koskaan vastaan. Oletteko kaikesta huolimatta asennelleet ohjelmaa koneelle?
Tommonen löytyy:

Eli väittävät, että vanha MacOS valittaa virheellisesti oikeuksista tms
 
Liittynyt
13.11.2018
Viestejä
690
Tommonen löytyy:

Eli väittävät, että vanha MacOS valittaa virheellisesti oikeuksista tms
Voikohan heidän väitteeseen luottaa? Mielestäni minulla on uusin OS.
 
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
3 574
Tuolla kun konkurssista varoiteltiin, niin luottokortilla kun ostaa, niin uskoakseni siinä on melko hyvä turva, jos ei konkurssipesältä rahojaan tule saamaan. Korjatkaa toki jos olen väärässä?
Luottokorttihan tuo turvaa tuohon maksutapahtumaan Offerillan suuntaan. Siinä vaiheessa kun olet saanut lahjakorttisi, olet myös saanut ostamasi tuotteen. En näe mitään syytä, miksi luottokortin pitäisi tarjota suojaa XXL:n konkurssin varalta. Mutta toki, korjatkaa ihmeessä.
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
796
Hifi ja Master äänenlaadulla ero merkittävä ihan perusmarkettiheadsetilläkin. Valitsitko tuon äänenlaadun asetuksista noille korkeimmille? Itse taas päädyin siirtymään Tidaliin ja maksamaan itseni kipeäksi Spotifyn surkeaan äänenlaatuun kyllästyneenä.
Se suurempi erohan pitäisi olla normalin ja hifin välillä ja sen kyllä minäkin osalla laitteista kuulen, mutta harvemmin tulee sellaisissa oloissa kuunneltua, että olisi merkitystä, joten pahalta tuntuu maksaa enemmän. Melkoset kullasta tehdyt laitteet ja korvat saa olla, että hifin ja masterin erottaa.

EDIT: Ehkä ymmärsin väärin ja verrattiin noita molempia parempia normaliin. No siinä on ainakin osassa materiaalia havaittava ero laadukkailla dac+kuulokkeilla tai hifilaitteilla.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
3 204
Luottokorttihan tuo turvaa tuohon maksutapahtumaan Offerillan suuntaan. Siinä vaiheessa kun olet saanut lahjakorttisi, olet myös saanut ostamasi tuotteen. En näe mitään syytä, miksi luottokortin pitäisi tarjota suojaa XXL:n konkurssin varalta. Mutta toki, korjatkaa ihmeessä.
Jep, tuossahan tuo ongelma juurikin on. Saat lahjakorttisi kuten myydessä on luvattu niin hankala lähteä luottokorttiyhtiöltä hakemaan korvauksia, kun tuote on saatu, mutta myyntiin liittymätön "vastapuoli" onkin mennyt konkkaan ja lahjakortit ovatkin arvottomia. Siinä on liian monta firmaa, jotka voivat pestä kätensä asiassa.

Sitten kun ottaa vielä huomioon nykyisen tilanteen, niin kannattaa oikeasti harkita kahdesti. Itse olin lähellä ostaa lahjakortteja 300 euron arvosta lapsen pyörää varten, mutta tulin nopeasti toisiin aatoksiin. Ensinnäkin lahjakorteille luvataan 15 päivän toimitus eli 3 viikkoa. Tuossa ajassa valtio ehtii laittamaan kaikki turhat liikkeet kiinni moneen otteeseen koronan takia tai asettamaan liikkumiskieltoja ihmisille. Lisäksi nämä lahjakortit eivät edes toimi netissä, niin sitten kädessä on lahjakortteja, joita et voi edes käyttää, koska liikkeisiin ei pääse ja netissäkään ne ei toimi. Tuossa voi mennä äkkiä kuukausiakin aikaa, jonka aikana tuo XXL voi oikeasti olla konkurssikypsä.

Jos taas uskoo, että pääsee liikkeeseen heti nämä käyttämään niin suurta riskiä ei ole, koska ainahan nämä voi palauttaa Offerillalle 14 päivän palautusoikeuden mukaan.
 

dib

Liittynyt
12.09.2017
Viestejä
25
Jep, tuossahan tuo ongelma juurikin on. Saat lahjakorttisi kuten myydessä on luvattu niin hankala lähteä luottokorttiyhtiöltä hakemaan korvauksia, kun tuote on saatu, mutta myyntiin liittymätön "vastapuoli" onkin mennyt konkkaan ja lahjakortit ovatkin arvottomia. Siinä on liian monta firmaa, jotka voivat pestä kätensä asiassa.

Sitten kun ottaa vielä huomioon nykyisen tilanteen, niin kannattaa oikeasti harkita kahdesti. Itse olin lähellä ostaa lahjakortteja 300 euron arvosta lapsen pyörää varten, mutta tulin nopeasti toisiin aatoksiin. Ensinnäkin lahjakorteille luvataan 15 päivän toimitus eli 3 viikkoa. Tuossa ajassa valtio ehtii laittamaan kaikki turhat liikkeet kiinni moneen otteeseen koronan takia tai asettamaan liikkumiskieltoja ihmisille. Lisäksi nämä lahjakortit eivät edes toimi netissä, niin sitten kädessä on lahjakortteja, joita et voi edes käyttää, koska liikkeisiin ei pääse ja netissäkään ne ei toimi. Tuossa voi mennä äkkiä kuukausiakin aikaa, jonka aikana tuo XXL voi oikeasti olla konkurssikypsä.

Jos taas uskoo, että pääsee liikkeeseen heti nämä käyttämään niin suurta riskiä ei ole, koska ainahan nämä voi palauttaa Offerillalle 14 päivän palautusoikeuden mukaan.
Ja näyttäähän nuo heidänkin ehdot parantuneen (2kk palautusoikeus lahjakorteille). En sitten taas tiedä kuinka kovasti lupauksistaan heidän on pidettävä kiinni ja ovatko itse millaisessa taloustilanteessa
 

Liitteet

Liittynyt
08.11.2018
Viestejä
1 655
Hifi ja Master äänenlaadulla ero merkittävä ihan perusmarkettiheadsetilläkin. Valitsitko tuon äänenlaadun asetuksista noille korkeimmille? Itse taas päädyin siirtymään Tidaliin ja maksamaan itseni kipeäksi Spotifyn surkeaan äänenlaatuun kyllästyneenä.
Olen tätä kokeillut kohtuu paljonkin, sekä Master että Hifi laaduilla ja ei kannata aliarvioida omaa havaintoharhaa kun vaihtaa kalliimpaan ja hifimpään. Kannattaa tehdä näitä testejä:


Itse en saanut luotettavaa eroa CD ja mp3 laadun välille, mistään Masterista puhumattakaan. Hifiman HE400 / AKG702 kuulokkeet ja Alpair 10.3 laajakaistat käytössä, ei nyt mitään kymppitonnien laitteita mutta kyllä näillä musiikki kuuluu. :)
 
Liittynyt
02.01.2017
Viestejä
700
Aloin installoida tätä ohjelmaa, mutta lopetin siinä kohtaa kun tuli tieto, että ohjelma tallentaa kaikkien ohjelmien kaikki näppäimien lyönnit.

Ei ole vastaavaa tullut koskaan vastaan. Oletteko kaikesta huolimatta asennelleet ohjelmaa koneelle?
Koskeeko siis vain Luminar 4 -asennusta vai..? Ja vain Mac, ei PC? Osaatko sanoa?
 
Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
8 090
Jep, tuossahan tuo ongelma juurikin on. Saat lahjakorttisi kuten myydessä on luvattu niin hankala lähteä luottokorttiyhtiöltä hakemaan korvauksia, kun tuote on saatu, mutta myyntiin liittymätön "vastapuoli" onkin mennyt konkkaan ja lahjakortit ovatkin arvottomia. Siinä on liian monta firmaa, jotka voivat pestä kätensä asiassa.

Sitten kun ottaa vielä huomioon nykyisen tilanteen, niin kannattaa oikeasti harkita kahdesti. Itse olin lähellä ostaa lahjakortteja 300 euron arvosta lapsen pyörää varten, mutta tulin nopeasti toisiin aatoksiin. Ensinnäkin lahjakorteille luvataan 15 päivän toimitus eli 3 viikkoa. Tuossa ajassa valtio ehtii laittamaan kaikki turhat liikkeet kiinni moneen otteeseen koronan takia tai asettamaan liikkumiskieltoja ihmisille. Lisäksi nämä lahjakortit eivät edes toimi netissä, niin sitten kädessä on lahjakortteja, joita et voi edes käyttää, koska liikkeisiin ei pääse ja netissäkään ne ei toimi. Tuossa voi mennä äkkiä kuukausiakin aikaa, jonka aikana tuo XXL voi oikeasti olla konkurssikypsä.

Jos taas uskoo, että pääsee liikkeeseen heti nämä käyttämään niin suurta riskiä ei ole, koska ainahan nämä voi palauttaa Offerillalle 14 päivän palautusoikeuden mukaan.
Kun Norjalainen valmismatkafirma meni muutama vuosi sitten nurin, niin Amex ainakin korvasi ja nopeasti.
En nyt muista oliko offerilla vai joku muu palvelu, jonka kautta olin ostanut Budapestin lennot + hotellit matkan lahjakortin.Mutta kumminkin.
Ja tämä siis huolimatta siitä, että Norjassakin matkatoimistoilla on jonkinlainen vakuusjärjestelmä, josta myös olisi voinut hakea rahojaan.

Edit. Niin se ihmisen muisti on hauras. Vaimo muisti paremmin ja kun kaivoin sähköpostit on todettava seuraavaa:
1. 2015 2. Oli Grouponin lahjakortti. 3. Matka oli Pohjois-Kyprokselle eikä Budapestiin. 4. Go International as. oli konkurssin tehnyt matkatoimisto. 5. Amexin hyvitys oli seuraavassa laskussa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
2 561
Oli lahjakortit max 500€ näköjään, sähköpyöränhän tuolla olis etuusasti päivittäny
 
Liittynyt
19.04.2019
Viestejä
61
Täältäkin vahva suositus. Edellinen täältä bongattu Tidal-tarjous olisi loppunut 26.3 eli oikeen sopivasti napsahti uusi 4e/4kk jakso päällensä.
Mitenkähän tämä onnistui? Teitkö uuden tilin? Itselläni myös edellinen bf tarjous 26.3 asti mutta en ole mukamas oikeutettu tähän uuteen tarjoukseen tidalin mukaan.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
417
Tuote: G305 LIGHTSPEED -PELIHIIRI + Kaupan päälle ENCE-pipo
Hinta
: 34€ posteineen
Kauppa: Telia
Voimassa: 12.4.2020
Linkki: G305
Onko hyvä hiiri? Tuleeko langattoman kanssa ongelmia pelatessa vaikka FPS-pelejä? Nyt on ollut käytössä + 10 vuotta vanha MX518.
 
Liittynyt
09.12.2017
Viestejä
356
Onko hyvä hiiri? Tuleeko langattoman kanssa ongelmia pelatessa vaikka FPS-pelejä? Nyt on ollut käytössä + 10 vuotta vanha MX518.
Itsellä ollut viimeiset puoltoist vuotta aktiivisessa käytössä ja ikinä ei ole mitään ongelmia ollut. Langatonta yhteyttä ei erota langallisesta. Itsellä kohta 5000 tuntia CS:GO:ta alla ja voin kyllä vahvasti suositella FPS-käyttöön. Tän kaveriksi kannattaa hommata lithium AAA paristoja ja foliopallo kontakin väliin niin tasapainoittaa myös painoa huomattavasti, muuten on aika takapainoinen pariston takia. Hinta-laatu suhteeltaan erittäin kova paketti.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 271
Viestejä
4 196 203
Jäsenet
70 885
Uusin jäsen
Miropetri

Hinta.fi

Ylös Bottom