Hyvät tarjoukset -keskustelu

Tila
Keskustelu on suljettu.

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 175
eikö tuo oo konkurssin partaalla koko bonusway. onko sieltä kukaan koskaan saanu hyvityksiä tilille asti
Aina on ongelmitta tullut, kun se 15 euron tilityskynnys on ylittynyt. Saattaa olla konkurssin partaalla, siitä en tiedä mitään.

edit: yhteensä olen näköjään saanut niiltä ulos jonkun about 200 €, mutta käyttänytkin jo 2013 lähtien
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
6 010
Hyvä pointti tuo, että muistaa irtisanoa tilauksen!
Aina on ongelmitta tullut, kun se 15 euron tilityskynnys on ylittynyt. Saattaa olla konkurssin partaalla, siitä en tiedä mitään.

edit: yhteensä olen näköjään saanut niiltä ulos jonkun about 200 €, mutta käyttänytkin jo 2013 lähtien
Itse olen saanut 242 euroa tilille :) ettei se nyt aivan huuhaata ole. Monta kertaa on myöskin jäänyt käyttämättä tuo kun sitä ei vaan muista. Nykyään toki paljon vähemmän enää kauppoja mukana, tai sitten oma ostokäyttäytyminen on muuttunut
 
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
344
Tuote: BPM ANC vastamelukuulokkeet + 3nro tieteen kuvalehteä
Hinta: 14,90€ (LY-905ANC -kiinasta näyttäisivät olevan n.30€)
Kauppa: Tieku.fi
Voimassa: ?
Linkki: Tieteen Kuvalehti -lehteä + Bluetooth-kuulokkeet | Bonniershop

Normaalihinta n.50€ (Taustaääniä vaimentavat Bluetooth-kuulokkeet | Moreshop Finland). Facebookissa joku kehui näitä, mutta kuulokkeet saattavat olla myös aivan sontaa.

P.S. Kaupasta saa vielä 4,50€ bonusway hyvitystä, jos vaan muistaa aktivoida sen ennen tilaamista...
Nopeasti näyttäisi samoilta kuulokkeilta mitkä hankin itse viime kesänä vastaavanlaisesta tarjouksesta (2 numeroa ja vastamelukuulokkeet 9,90e). Lehdet ovat olleet ihan ok lukemista, joten tilasin lähinnä jo pelkästään lehtien takia ja oletin mukana tulevan jotkut onnettomat kiinan kuulokkeet. Nopealla testauksella kuulokkeet kyllä yllätti positiivisesti. Alkuolettamus oli, että kuulokkeista ei ole mihinkään. Aikaisemmin ollut huono kokemus kun tilannut jonkin lehden tarjouksesta, missä sai bluetooth-kaiuttimen kaupan päälle. Kyseisen kaiuttimen äänenlaatu ja äänenvoimakkuus oli huonompi kuin kännykän omassa kaiuttimessa eli aika pohjanoteeraus ollut se tilaajalahja. Eli siihen nähden voin tuota kuuloketarjousta suositella varsinkin, jos kyseiset lehdet yhtään kiinnostaa. Aktiivikäyttöön kuulokkeet ei koskaan päätynyt kuitenkaan niin en ensitestauksen jälkeen enempää perehtynyt (eli en osaa akunkestoa yms sanoa).

Edit. Ja kuten kommenteissa joku sanoikin, niin noita lehtiä ei voi sanoa kyllä tiede-lehdiksi. Enemmän kaikenlaista nippelitietoa ja sekalaisesti laidasta laitaan kaikkea eikä oikein mitään tiedettä. Itse olen kuitenkin tykännyt lukea. Mutta jos lehti ei ole aiemmin tuttu niin ei kannata hämääntyä nimestä.

eikö tuo oo konkurssin partaalla koko bonusway. onko sieltä kukaan koskaan saanu hyvityksiä tilille asti
238€ tähän mennessä tullut pankkitilille. Mutta sellaisen huomion olen tehnyt, että bonuksien hyväksyminen kestää nykyään todella kauan. Eihän se ole koskaan nopea ole ollut, mutta nyt kestänyt jopa yli vuoden, että bonukset tulee hyväksytyksi.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
124
Vastaavalla olen vaihtanut kahden auton renkaat 8 vuoden ajan ilman ongelmia.
Itelläni on tommonen vastaava, joskin 130-330mm ja en ole kyllä paskempaan tunkkiin törmännyt. Mihinkään se ei mahdu alle ja jos mahtuu alle ni mitää se ei nosta. W211 mersun eturenkaita olin viimeksi vaihtamassa mutta ei mahtunut alle, no ajoin sitten lankun päälle nii mahtu alle mutta ei nostanu edes rengasta ilmaan. Tosin voi olla että toi viimiset 5cm helpottaa paljon. Tosin jos tommosella pikkutunkilla nostaa maksimikorkeudelle nii kannattaa olla mieluiten betoni alla, koska se on niin kapea että kaatuu helposti vähänkään pehmosemmalla.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 033
Tuote: BPM ANC vastamelukuulokkeet + 3nro tieteen kuvalehteä
Hinta: 14,90€ (LY-905ANC -kiinasta näyttäisivät olevan n.30€). Muistakaa perua tilaus ensimmäisen lehden tulon jälkeen, ettei tilaus unohdu jatkumaan!
Kauppa: Tieku.fi
Voimassa: ?
Linkki: Tieteen Kuvalehti -lehteä + Bluetooth-kuulokkeet | Bonniershop

Normaalihinta n.50€ (Taustaääniä vaimentavat Bluetooth-kuulokkeet | Moreshop Finland). Facebookissa joku kehui näitä, mutta kuulokkeet saattavat olla myös aivan sontaa.

P.S. Kaupasta saa vielä 4,50€ bonusway hyvitystä, jos vaan muistaa aktivoida sen ennen tilaamista...
Ostin samanlaisen aikaisemmasta tarjouksesta. Kuulokkeet on tuohon hintaan aivan välttävät. Äänenlaatu ilman ANC:tä ihan ok, vaikkakin hieman tunkkainen kuten odottaa saattaa. ANC:n kanssa on vähän kuin pöntössä kuuntelisi. ANC ilman musiikkia toimii matalaan tasaiseen meluun, ei muuhun. Puheluita pystyy soittamaan, mutta vastaanottajalle kuulostaa taas siltä kuin olisi ämpäri päässä, välttää jos ei pitkään tarve jutella. Ilman ANC:tä akku kestää ainakin 8h, mutta en usko 20 tuntiin ollenkaan. ~5 viikkoa oli täyteen latauksen jälkeen juuri lojunut kaapissa ja 5 minuutin kuuntelun jälkeen alkoi hälyttää akun vähyyttä.

Lehti oli kyllä pettymys. Alkaa muistuttaa enemmän iltalehteä kuin mitään vakavasti otettavaa tiede julkaisua.
 
Liittynyt
28.03.2019
Viestejä
168
Itelläni on tommonen vastaava, joskin 130-330mm ja en ole kyllä paskempaan tunkkiin törmännyt. Mihinkään se ei mahdu alle ja jos mahtuu alle ni mitää se ei nosta. W211 mersun eturenkaita olin viimeksi vaihtamassa mutta ei mahtunut alle, no ajoin sitten lankun päälle nii mahtu alle mutta ei nostanu edes rengasta ilmaan. Tosin voi olla että toi viimiset 5cm helpottaa paljon. Tosin jos tommosella pikkutunkilla nostaa maksimikorkeudelle nii kannattaa olla mieluiten betoni alla, koska se on niin kapea että kaatuu helposti vähänkään pehmosemmalla.
Samat kokemukset näistä halpiksista. Jopa vaarallisia, kun on lähteny valumaan alaspäin kesken remontin. Muutaman vuoden pelleilyn jälkeen ostin Bahcon tunkin n. 230€ ja toimii.
 
Liittynyt
10.01.2017
Viestejä
388
238€ tähän mennessä tullut pankkitilille. Mutta sellaisen huomion olen tehnyt, että bonuksien hyväksyminen kestää nykyään todella kauan. Eihän se ole koskaan nopea ole ollut, mutta nyt kestänyt jopa yli vuoden, että bonukset tulee hyväksytyksi.
250 kotiutettu, mutta tosiaankin nykyään bonuksien hyväksyminen kestää. Bonuksia jonossa jo huhtikuusta 2019
 
Liittynyt
11.06.2017
Viestejä
309
Samat kokemukset näistä halpiksista. Jopa vaarallisia, kun on lähteny valumaan alaspäin kesken remontin. Muutaman vuoden pelleilyn jälkeen ostin Bahcon tunkin n. 230€ ja toimii.
onko joku oikeasti niin itsetuhoinen että alkaa tekemään remonttia pelkän tunkin varassa? :nb:
no,tässäkin asiassa yleensä luonto korjaa tyhmimmät yksilöt pois kuleksimasta.
 
Liittynyt
05.02.2017
Viestejä
475
Laatikkoon oli printattu tieto siitä.Itse etsin aluksi ennen rekkaamista epätoivoisesti jotain lappusta sisältä, ja kun ei löytynyt aloin vain rekisteröimään Instant inkkiä. Kun rekkausta alkoi tekemään, tarjosi HP:n softat sitä automaattisesti.
Mitenhän on, saako sen 7 kuukauden kokeilujakson vielä, kun olen jo ottanut 15 ilmaissivua/kk/0 euroa-tilauksen? Tuli vähän huonosti luettua pakkausta, enkä huomannut rekisteröityessäni sellaista kohtaa missä olisi pyydetty jotain koodia. Ei mennyt ihan putkeen. Ei mene yleensäkään. Aina on ihan vitunmoista säätöä laitteiden ja netin kanssa. Pahoittelen.
 
Liittynyt
05.02.2017
Viestejä
475
Kiitos vastauksesta. Sen kyllä huomasinkin, ettei takaisin ilmaiseen pääse jos on ottanut maksullisen tilauksen. Eli, nyt jos muutan Instant Ink-tilauksen esim. 2,99/kk-tilaukseen, niin sitten saisin tuon 7 kk:n kokeilujakson? Olen ostanut tulostimen elokuussa, mutta otin sen vasta tänään käyttöön.
 

ykii

Lizard of Oz
Tukijäsen
Liittynyt
16.07.2017
Viestejä
702
Mielestäni jonkun tehokasta korttia kaipaavan kannattaisi tämä poistaa:


Käytetty, hinta 560e.

EDIT: vedetään suositus pois, todennäköisesti epärehellinen kauppias
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
15.08.2019
Viestejä
414
Ei pidä paikkaansa.
Viaplayn voi myös katkaista ja se 2kk toimii sen 2kk.
Aiemmin oli niin, että heti tilauksen katkaisu katkaisi heti. Sitten muuttui että katkaisi 1kk jälkeen vaikka yleinen promo oli 2kk. Ilmeisesti nyt sitten toimii käyttäjäystävällisesti tilatun kauden loppuun.
 
Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
116
Tuote: Armytek Wizard Pro otsavalaisin
Hinta: 43,4€ posteineen koodilla 2020WOW
Kauppa: Trooper.fi
Linkki: Armytek, Wizard Pro Magneetti USB

Ei ole halvemmalla tainnut saada koskaan. Magneetti USB lataus, loistava (no pun....) otsavalaisin. Armytek Barracuda ja joitain ledlenssereitä löytyy myös. Kaupan kaikki tuotteet 2020WOW koodilla -50%.

Review: Review: Armytek Wizard Pro Warm and Cool (1x18650 right-angle/headlamp, Cree XHP50, 1800lm, magnetic charging) | BudgetLightForum.com
Onko moni pistänyt tilausta menemään? Itse tilasin sunnuntaina, tosin en lamppua vaan pöksyt, ja vieläkin tilaus "Odottaa käsittelyä".
 

escalibur

"Random Tech Channel" @ YouTube
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 192
Muistutetaanpas taas että tämä ketju on tarkoitettu tarjouksiin liittyvälle keskustelulle. Täällä ei siis kerjätä ilmaiskoodeja ja vastaavia.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 344
Onko tästä 50" televisiosta mitään arvosteluja?
En ole muuten huomannut, mutta tuolla TV:n hankintaketjussa tulee usein esille:
Ilmeisesti oikein hyvä budjettivaihtoehto.
 

BOT

Liittynyt
14.11.2016
Viestejä
2 405
On nuo Elisan Haukatut Hinnat aika laiskoja tarjouksia. Hävyttömästi nostettu hintaa reippaasti ylös päin ja sitten alemmas. Näin häikäilemätöntä alemainontaa ei ole hetkeen itseäni vastaan tullut.
 
Liittynyt
05.11.2017
Viestejä
69
Siis kyse renkaiden vaihdosta. Olen tehnyt pelkän tunkin varassa.
Silti yks rengas tai puupölli tms. helman alle tukemaan, on fiksu ratkaisu. Vaikka vain renkaiden vaihto kyseessä. Tunkki on vain tunkki mikä voi hajota koska vain.
Ja oli pakko mainita asiasta tähän ryhmään, jos vaikka pelastaa vielä jonkun asiasta epätietoisen hengen, jalat tai jonkun muun raajan.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 137
On nuo Elisan Haukatut Hinnat aika laiskoja tarjouksia. Hävyttömästi nostettu hintaa reippaasti ylös päin ja sitten alemmas. Näin häikäilemätöntä alemainontaa ei ole hetkeen itseäni vastaan tullut.
Ihan normaalia, eihän nuo operaattoreiden hinnat muutenkaan ole niitä kilpailukykyisimpiä, enempi kilpailevat sillä että saa sen korottoman ja kuluttoman osarin, mitä taas Gigantit ja Verkkikset sun muut ei tarjoa.

Tähän liittyen, Telialta tuli tänään sähköpostiin tällainen "tarjous" asiakasetuna:

Tab S2.PNG
 
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
344
Ihan normaalia, eihän nuo operaattoreiden hinnat muutenkaan ole niitä kilpailukykyisimpiä, enempi kilpailevat sillä että saa sen korottoman ja kuluttoman osarin, mitä taas Gigantit ja Verkkikset sun muut ei tarjoa.

Tähän liittyen, Telialta tuli tänään sähköpostiin tällainen "tarjous" asiakasetuna:

Ainakin Gigantti on pitkään mainostanut korotonta ja kulutonta osamaksua. Nytkin uusimmassa tarjouskuvastossa heti ekalla sivulla mainos. https://www.gigantti.fi/content/incito/FI/viikkotarjoukset.html?openIncito=current
Toki Gigantin osamaksu taitaa vaatia jonkinlaisen luottosopimuksen ja vakituisen työpaikan(?). Kun taas operaattorien osamaksu myönnetään oikeastaan kaikille.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 137
4 vuotta vanhaa mallia kaupitellaan kahteen sataan? Mikä ero tällä New Editionilla on alkuperäiseen?
Uudempi ohjelmistoversio suoraan paketista (6.0 Marshmallow vs. 5.0.2 Lollipop) ja nopeampi prosessori. Minulla oli tuosta se vanhempi versio vielä käytössä pari kuukautta sitten ja siinä oli muistaakseni myös 7.0 Nougat käyttiksenä, uusimmat tietoturvat jostain 1,5v takaa.

Toki tuossa edelleen suurin osa sovelluksista toimii Play-kaupan päivitysten ansiosta ihan tietoturvallisesti seuraavat pari vuotta, mutta hyvin tuo kuvastaa sitä miten sysipaska hinta-laatusuhde Android-tableteissa on verrattuna iPadeihin.
 
Liittynyt
26.11.2019
Viestejä
12
Sieppaa.JPG

Elisan tarjous näyttö. Onko kellään kyseistä näyttöä, ei löydy heti mitään testejä / kokemuksia , kannattaako laittaa pennosia moiseen?
 
Liittynyt
23.02.2017
Viestejä
1 857
Kiitos vastauksesta. Sen kyllä huomasinkin, ettei takaisin ilmaiseen pääse jos on ottanut maksullisen tilauksen. Eli, nyt jos muutan Instant Ink-tilauksen esim. 2,99/kk-tilaukseen, niin sitten saisin tuon 7 kk:n kokeilujakson? Olen ostanut tulostimen elokuussa, mutta otin sen vasta tänään käyttöön.
Täältä tammikuussa bongattu tangoX tarjous (Gigantti 79€) ja 15kk ilmaisjakso käynnissä. (2kk tulostimen mukana +12kk kamppis + kuukausi tuli jostain rekisteröinnistä?) Pienenä miinuksena ettei antanut valita sitä isointa pakettia ilmaiseksi vaan ainoastaan 300s/kk. Lisäksi tuolla saa tulostaa rajattomasti 10x15 ja 13x18 "valokuvia" jotka eivät siis vähennä sivumäärää.

Huikea tarjous, kolmas sarja värikasetteja menossa ja 13kk yhä jäljellä :)
 
Liittynyt
15.08.2019
Viestejä
414
On toiminut kauden loppuun saakka irtisanomisajankohdasta riippumatta niin pitkään, kuin itse olen palvelua käyttänyt noin 2v.
2v ei ole enää aika eikä mikään. Muistan kun Netflix ja vastaavat tuli Suomeen, ja etenkin muistan kun sitä ennen ei ollut mitään suoratoistapalvelua. Äkkiseltään haettuna näyttäisi että palvelut ilmaantui siinä ~2012.

Viaplayn 2kk tarjouksissa oli tosiaan alkujaan niin, että jos heti irtisanoi, se loppui heti. Mutta jos sillä samalla tarjousjaksolla odotti pari viikkoa, niin irtisanomishetki siirtyi jakson loppuun. Jotkut kyselivät heiltä miksi näin ja sanoivat ettei kokeilujakso ollut suoraan verrattavissa makstettuun määräaikaiseen jaksoon, vaan jos lyhyen kokeilun jälkeen päätit perua niin et tykännyt palvelusta alkuunkaan.

Vastaavasti HBO Nordic möi alkuun vain 12kk tilauksia, mutta älysivät valitusvyöryn jälkeen nopeasti että suoratoistot tilataan kuukausihinnoittelulla.
 
Liittynyt
05.02.2017
Viestejä
475
Täältä tammikuussa bongattu tangoX tarjous (Gigantti 79€) ja 15kk ilmaisjakso käynnissä. (2kk tulostimen mukana +12kk kamppis + kuukausi tuli jostain rekisteröinnistä?) Pienenä miinuksena ettei antanut valita sitä isointa pakettia ilmaiseksi vaan ainoastaan 300s/kk. Lisäksi tuolla saa tulostaa rajattomasti 10x15 ja 13x18 "valokuvia" jotka eivät siis vähennä sivumäärää.

Huikea tarjous, kolmas sarja värikasetteja menossa ja 13kk yhä jäljellä :)
On kyllä niin kova tarjous, että mieleen tulee sanat riisto ja hyväksikäyttö.
 
Liittynyt
25.01.2019
Viestejä
3 970
On kyllä niin kova tarjous, että mieleen tulee sanat riisto ja hyväksikäyttö.
Tuskinpa nyt suuryritystä voi riistää ja hyväksikäyttää. Tulostus on kuoleva laji ja koittavat sitä promota kaikin mahdollisin keinoin.

Oma vuoden InstantInk loppui juuri, neljä värikasettisettiä sain kulumaan, suurin osa valokuvatulosteita A4 -koossa.

Nyt mietinnässä, että ostaako uudet musteet laitteeseen vai hommaako uuden laitteen ja ottaa taas käyttöön vuodeksi ilmaiset tulosteet.

Tulostin maksoi alessa 49,95e HP Envy 5020 joten siihen nähden vuosi oli edullinen.
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
6 010
Tuskinpa nyt suuryritystä voi riistää ja hyväksikäyttää. Tulostus on kuoleva laji ja koittavat sitä promota kaikin mahdollisin keinoin.

Oma vuoden InstantInk loppui juuri, neljä värikasettisettiä sain kulumaan, suurin osa valokuvatulosteita A4 -koossa.

Nyt mietinnässä, että ostaako uudet musteet laitteeseen vai hommaako uuden laitteen ja ottaa taas käyttöön vuodeksi ilmaiset tulosteet.

Tulostin maksoi alessa 49,95e HP Envy 5020 joten siihen nähden vuosi oli edullinen.
Jotenkin tuo ilmainen vuosi on minulla mennyt ohi. En ole aktivoinut minkäänlaista tilausta omaan Envyyni ja aina käytettäessä joudun asentamaan HP softat uudelleen niin mielestäni se tarjoaa vain sitä 15s/kk ilmaistarjousta. Mitenkäs tuollaisen vuoden saisi ilmaiseksi? Nyt olen jo ostanut 3-4 krt kasetit uusiksi kuivumisen takia, eli käytännössä aina kun pitäisi jotakin tulostaa. Halpaa...
 
Liittynyt
05.02.2017
Viestejä
475
Jotenkin tuo ilmainen vuosi on minulla mennyt ohi. En ole aktivoinut minkäänlaista tilausta omaan Envyyni ja aina käytettäessä joudun asentamaan HP softat uudelleen niin mielestäni se tarjoaa vain sitä 15s/kk ilmaistarjousta. Mitenkäs tuollaisen vuoden saisi ilmaiseksi? Nyt olen jo ostanut 3-4 krt kasetit uusiksi kuivumisen takia, eli käytännössä aina kun pitäisi jotakin tulostaa. Halpaa...
Kuinkahan usein pitää tulostaa, ettei mustekasetit pääse kuivumaan? Jos vaikka laittaisi kalenteriin muistutuksen.
 
Liittynyt
09.01.2017
Viestejä
1 052
Kuinkahan usein pitää tulostaa, ettei mustekasetit pääse kuivumaan? Jos vaikka laittaisi kalenteriin muistutuksen.
Ah, kuinka paljon rakastaankaan tuota verkkovärilaseriamme, kun ei tarvitse pohtia tuollaisia. Laser on niin helppo ja musteetkaan eivät kuivu. Juuri äsken Torista ostin 5e poistohintaan mustan värikasetin :)
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 137
Kuinkahan usein pitää tulostaa, ettei mustekasetit pääse kuivumaan? Jos vaikka laittaisi kalenteriin muistutuksen.
Ah, kuinka paljon rakastaankaan tuota verkkovärilaseriamme, kun ei tarvitse pohtia tuollaisia. Laser on niin helppo ja musteetkaan eivät kuivu. Juuri äsken Torista ostin 5e poistohintaan mustan värikasetin :)
Jos tuota kuivumista pitää miettiä, niin mustesuihkari on ihan väärä tulostin. Ymmärrän kyllä että kiva se on tuommoinen kuukausikäyttötarjous päästä hyödyntämään, mutta loppupeleissä laser säästää niin paljon hermoja ja vaivaa että siitä kannattaa vähän enemmän maksaakin.

Ei kannata myöskään pelästyä sitä, että laseriin uusi kasetti on yhtä kallis kuin uusi tulostin, se tulostimen mukana tuleva kasetti on kapasiteetiltaan murto-osa uudesta jälkimarkkinakasetista.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
201
Omaan verkkovärilaseriin orginaali värit yli 400 euroon (4kpl/2000 sivua) ,muut n.250-300 euroo ja minusta ei saa laadukkaita valokuvatulosteita.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
881
Omaan verkkovärilaseriin orginaali värit yli 400 euroon (4kpl/2000 sivua) ,muut n.250-300 euroo ja minusta ei saa laadukkaita valokuvatulosteita.
Juu jos valokuvia valokuvalaatuisena tulostelee niin silloin ei värilaser ole oikeavaihtoehto, mutta jos vain silloin tällöin tarvitsee valokuvatasoisia kuvia ostaisin mielummi laserin ja tulostuttaisin valokuvat jollain firmalla.

Edit. toki silloin voi myös miettiä tarvitseeko edes väritulostinta vai riittääkö pelkkä musta.
 
Liittynyt
16.06.2019
Viestejä
358
Tuote: Panasonic RP-HD605NE -vastamelukuulokkeet
Hinta: 139€ posteineen
Kauppa: CDON
Voimassa: Ei hajua
Linkki: Panasonic RP-HD605NE-K

Mielestäni tähän hintaan ehkäpä parhaat vastamelukuulokkeet. Ostin omani noin vuosi sitten Powerin alesta hintaan 149€ ja olen ollut näihin todella tyytyväinen. Kaverin Sonyn WH-1000XM2:iin verrattuna näissä on mielestäni parempi äänenlaatu ja vain hiukan huonompi vastamelu. Tuntuvat myös omaan päähän paljon mukavemmilta (isommat kupit?). Normihinta näissä on noin 200€.
Tartuin tähän tarjoukseen ja pakko sanoa et oon tosi tyytyväinen soundiin pieneen basso equtuksen jälkeen. ANC toimintaa vielä vaikea arvioida. Eri hyvä ostos tolla rahaa - kiitokset vinkistä
 

escalibur

"Random Tech Channel" @ YouTube
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 192
En kyllä itse lähtisi tilailemaan ranskasta 20 euron takia. Ihan vain reklamaatio syistä.
Säästöhän se pienikin säästö. Säästetyllä 20€:lla voi panostaa vaikka muisteihin. :)
 
Viimeksi muokattu:
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 924
Viestejä
4 293 060
Jäsenet
71 747
Uusin jäsen
skrapa1

Hinta.fi

Ylös Bottom