Hyvät tarjoukset -keskustelu

Tila
Keskustelu on suljettu.
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
3 216
Otin postiennakolla ja torstaina lähti eilen hain. ehkä mulla sit kävi mäihä 166€ jäi hinnaks.
Mä sain tilausvahvistuksen aikaisemmin kyllä, mutta eilen laittoivat viestiä, että tavara on loppunut maahantuojalta varastosta eikä sitä saada enää lisää. Perse firma jo toistamiseen.
 
Liittynyt
27.01.2017
Viestejä
1 187
Ehkä sielläkin on tiedossa ketkä on jobbareita ja ketkä omaan käyttöön ostaa. Mulla vaan hyviä kokemuksia firmasta
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 946
Muron puolelta tämä ihan hyvä poiminta:

"Lähitapiolasta älykotipaketti 400 nopeimmalle 99e + 6.99e/kk (norm 523e).

LähiTapiola

Ei mainintaa määräaikaisesta, eli kk-maksullisen palvelun voi irtisanoa käytännössä heti kun laitteet kotona. Laitteet saa omaksi. Tuosta voi cozifyn heittää pois jos ei sitä halua käyttää, liikentunnistin, hue-lamppu ja palovaroitin sitten mahdollista ehkäpä parittaa johonkin olemassa olevaan automatiikkaan mukaan.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
1 106
Muron puolelta tämä ihan hyvä poiminta:

"Lähitapiolasta älykotipaketti 400 nopeimmalle 99e + 6.99e/kk (norm 523e).

LähiTapiola

Ei mainintaa määräaikaisesta, eli kk-maksullisen palvelun voi irtisanoa käytännössä heti kun laitteet kotona. Laitteet saa omaksi. Tuosta voi cozifyn heittää pois jos ei sitä halua käyttää, liikentunnistin, hue-lamppu ja palovaroitin sitten mahdollista ehkäpä parittaa johonkin olemassa olevaan automatiikkaan mukaan.
Eikös tosta jauhettu jo viimeiset 2 sivua:geek:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 946
Siellä Murossa vissiin, ei täällä. :rofl:

edit: ei oikeen avautunut mulle mikä tuo kk maksu loppuviimeksi on, sen käsityksen saa Tapiolan UKK listalta että sillä mahdollistetaan hälytykset ja etäkäyttö, ei vaikutusta muuten. :confused:
Joo mä jo mietin, että oonko mä sekottanut nää foorumit keskenään. :)
Se kk-maksu on tosiaan niistä etäkäyttöpalveluista joita se cozifu hubi tarjoaa. Ne tippuu pois kun irtisanoo palvelun. Siks mä just ajattelinkin, että jos kotona jo jotain automatiikkaa tekee joku järjestelmä, niin tuolla hinnalla saa ihan kohtuuhintaset komponentit 99€ hintaan.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
636
Joo mä jo mietin, että oonko mä sekottanut nää foorumit keskenään. :)
Se kk-maksu on tosiaan niistä etäkäyttöpalveluista joita se cozifu hubi tarjoaa. Ne tippuu pois kun irtisanoo palvelun. Siks mä just ajattelinkin, että jos kotona jo jotain automatiikkaa tekee joku järjestelmä, niin tuolla hinnalla saa ihan kohtuuhintaset komponentit 99€ hintaan.
Cozifyn ainoa maksullinen ominaisuus on kuvan tallentaminen pilveen. Muut ominaisuudet saa ilman mitään kuukausimaksuja. Hälytykset, etäkäyttö ja sellaiset toimivat siis vaikka tuon irtisanoisi, jos laitteet tosiaan saa pitää itsellä sitten.
Ihan täysin ei voi Cozifyta kuitenkaan suositella. Eivät ole vieläkään saaneet tukea Z-wavelle. Lupailevat foorumeillaan kovasti, "soon". Virallisia rajapintoja ei ole saatu tehtyä. Toivottavasti saisivat paketin kuosiin, mahdollisuudet oikein kivaan settiin löytyy. Itse päädyin myymään omani pois, ja tekemään HomeAssistantilla samat setit.
 
Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
8 091
Tässä on kyllä eniten vastinetta rahalle, mitä oon ikinä äänentoistoon käyttänyt. En edes tarvinnut tätä, mutta 99 eurolla en voinut vastustaa.
Miten tuo television kanssa käyttäminen, toimiiko ilman että kaatuilee / pätkii mainoskatkoilla? Arvioinneissa oli tällaista ongelmaa ilmennyt joillain. Muutoin laite kyllä näyttäisi hyvinkin mielenkiintoiselta.
Arvostelut: ProCaster DE-4337H ‐AV-esivahvistin, musta
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
241
Miten tuo television kanssa käyttäminen, toimiiko ilman että kaatuilee / pätkii mainoskatkoilla? Arvioinneissa oli tällaista ongelmaa ilmennyt joillain. Muutoin laite kyllä näyttäisi hyvinkin mielenkiintoiselta.
Arvostelut: ProCaster DE-4337H ‐AV-esivahvistin, musta
Erästä arvostelua lainatakseni: "Jos PCM saataisiin kuntoon, niin antaisin tähtiä 4 tai 5. Tällä hetkellä en suosittele, jos aiot käyttää laitetta muuhunkin, kuin DD/DTS-äänen kuunteluun". Omien kokemusten perusteella juurikin näin. Itsellä laite kytkettynä toslinkillä tietokoneeseen(jossa Anyseen tv-kortti ym.) ja tv/youtube/ym. streamin äänet saattaa pätkäistä tai joskus jopa kadota kokonaan kun äänisignaali käy nollassa(?). Pahin esimerkki on paf.com jossa pelien äänet kuuluu hyvin satunnaisesti pätkien koko ajan ja procasterin näytössä PCM tunnus vilkkuu. Ilmeisesti mitään päivitystä laitteelle ei enää ole tulossa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 153
Itselle ei ainakaan löytynyt yhtään Hyvää tarjousta joissa hinta olisi selvästi samojen tai vastaavien tuotteiden yleisiä markkinahintoja edullisempaa.
AMD-tuotteet on keskimäärin 10% halvempia kuin markkinahinta. Ainakin emolevyt.

Lisäksi kovalevyistä (mekaaninen) saa jostain sen 10-15% pois markkinahinnasta Suomessa. Ei nää hirveän suuria tarjouksia ole, mutta kyllä ne on tarjouksia.

..ja CDON:ille tyypillisen tapaan parhaat on jo loppuneet. Niinkuin se Asus B350 , joka oli 95€.
 

Signa

▯sᴍᴀʟʟ ᴘᴄ – BIG RADIATOR ⊞
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
2 846

Nyt on hienosti toteutettu "kaupanpäällinen" ...

Fifan hinnasta (64,95€) otettu ensin vähän pois ja vähennetty se XBonen hinnasta :confused::confused::confused: Meanwhile VK myy huomenna erän satasen halvemmalla :D
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 093

Nyt on hienosti toteutettu "kaupanpäällinen" ...

Fifan hinnasta (64,95€) otettu ensin vähän pois ja vähennetty se XBonen hinnasta :confused::confused::confused: Meanwhile VK myy huomenna erän satasen halvemmalla :D
Pakettitarjousten kohdalla hinnat ostoskorissa esitetään aina noin, että alennuksen osuus on vähennetty jokaisen yksittäisen tuotteen hinnasta (kustakin sama prosenttiosuus, tässä tapauksessa -20 %).

Systeemi toimii siis tuossa giffisi tapauksessa ihan oikein (vaikka ehkä esitetään hieman jännästi), mutta myös monenlaisia mokia/bugeja olen nähnyt samaan asiaan liittyen.

Ja onnea tosiaan Verkkiksen arpajaisiin kaikille ostoboteille. Jospa ei kaikki mene jälleenmyyjille.
 
Viimeksi muokattu:

Juhamies

NOSTO
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
621
Olen pahoillani. En postaile enää mitään tarjouslinkkejä. Se onko siellä mitään hyvää, On kuitenkin jokaisen itsensä päätettävissä, Ei minun. Mutta jatkakaa rauhassa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 733
Lisäksi kovalevyistä (mekaaninen) saa jostain sen 10-15% pois markkinahinnasta Suomessa. Ei nää hirveän suuria tarjouksia ole, mutta kyllä ne on tarjouksia.
Kolme kiinnostavinta levyä katsoin (Red 6/8TB ja Ironwolf 2TB) ja hinnat kaikissa kalliimpia kuin muualla suomessa...
 

Juhamies

NOSTO
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
621
Siinä kun avaat sen linkin niin on aika montakin. Vai eikö näitä tälläsiä saa laittaa? No ihan sama, jatkataa. Se siitä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 427
Kyllä tuo Xbox One S + Shadow of War + Fifa 18 233,95€ hinnalla ihan ok tarjous on fifabundle - Pelit - CDON.COM
Kaksi tuoretta ovh. ~60€ peliä, jotka eteenpäin kauppaamalla voisi ehkä saada ~40€/kpl, niin ollaan tuossa vk.comin bundlen hinnoissa (perusversio Forza 3 Horizonista ei nykyään kovin arvokas ole [Edit: ja huomisen tarjouksen jälkeen noita Forza koodeja löytynee myyntiosiosta]).
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
304
Olen pahoillani. En postaile enää mitään tarjouslinkkejä. Se onko siellä mitään hyvää, On kuitenkin jokaisen itsensä päätettävissä, Ei minun. Mutta jatkakaa rauhassa.
Luitko "★ Hyvät tarjoukset ★ (Ei keskustelua)" ketjun avauksen? Tästä on jo monta kertaa väännetty, useampi pukee jo ostohousuja jalkaan kun ko. ketju välähtää ja sitten siellä onkin hylsy. Mielummin aina alleviivaa sen tarjouksen eikä heitä ylimalkaisia aleja, mitä nyt eri sivut tarjoavat jatkuvasti...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 153
Kolme kiinnostavinta levyä katsoin (Red 6/8TB ja Ironwolf 2TB) ja hinnat kaikissa kalliimpia kuin muualla suomessa...
Ironwolfit ei olleet alessa, mutta joo, hinta oli halvempi kuin suomalaisissa tietokoneliikkeissä. En vaan itse osannut katsoa Giganttia ja Poweria. Sori.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 153
Luitko "★ Hyvät tarjoukset ★ (Ei keskustelua)" ketjun avauksen? Tästä on jo monta kertaa väännetty, useampi pukee jo ostohousuja jalkaan kun ko. ketju välähtää ja sitten siellä onkin hylsy. Mielummin aina alleviivaa sen tarjouksen eikä heitä ylimalkaisia aleja, mitä nyt eri sivut tarjoavat jatkuvasti...
Nyt kyllä tuntuu, että @Juhamies ei enää ikinä postaa tarjouksia, kun julkisesti lynkataan. Se ei ole paras lopputulos. Täällä ollaan turhan tarkkoja.

--

Paras ehkä olisi, että ne yleiset tarjoukskampanjat laittaa vaikka tänne ketjuun, niin joidenkin automaattiset sähköpostit ei värähdä ja ostohousut ei ole valmiiksi jalassa pettymystä varten. Jos tuo energia, mitä Juhamiehen palauttamiseen ruotuun käytettäisiin tarjousten etsimiseen, voisi sieltä jotain löytyäkin..
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
509
Siinä kun avaat sen linkin niin on aika montakin. Vai eikö näitä tälläsiä saa laittaa? No ihan sama, jatkataa. Se siitä.
Ei tuo mennyt hukkaan tälläkään kertaa. Itselläni olisi hulinat jäänyt näkemättä/huomaamatta ilman postausta tänne ja elokuva-osastolta löytyi taas muutama ~maailman halvin hinta, kuten lähes aina CDONin kanssa. Pelipuolellakin pari varsin kohtuullista hintaa tuli vastaan.

Monilla muilla osastoilla tykkäävät kyllä kierrättää samoja hintoja kuukaudesta toiseen että sinänsä CDONin tarjousten laatu vaihtelee kyllä paljon ostajan mieltymysten mukaan.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
304
Jaa, vai lynkkaamista? Kaveri itsekin kertoi, että ei ole lukenut edes avausta. Ja tästä on käyty sivutolkulla jauhantaa. Nyt kun on sivu 54, niin mr Salonen haluaa alkaa vääntämään mikä on oikein ja mikä ei?
 
Liittynyt
13.04.2017
Viestejä
58
Mäkin ostin CDON:ista kamaa, kiitos Juhamies hyvästä linkistä!

Sen sijaan tyhjänpäiväistä narinaa ilmaantui taas roppakaupalla, oma viestini mukaanluettuna, koska jonkun piti päästä pätemään sen sijaan, että olisi vain jättänyt viestinsä laittamatta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 153
Jaa, vai lynkkaamista? Kaveri itsekin kertoi, että ei ole lukenut edes avausta. Ja tästä on käyty sivutolkulla jauhantaa. Nyt kun on sivu 54, niin mr Salonen haluaa alkaa vääntämään mikä on oikein ja mikä ei?
Kyllä tuon kaverin kontribuutio > sinun kontribuutiosi (ainakin tarjouksiin).

Ajattelin, että hän jatkossakin postailisi - sinunkaltaisistasi ihmisistä huolimatta.
 
Liittynyt
23.02.2017
Viestejä
1 842
Ei nuo "yleisalelinkit" itseäni haittaa, eikä voisi vähempää kiinnostaa jos jonkun sähköposti sen takia turhaan värähtää.
Lähinnä tuolla cdonissakkin on vaan niin tolkuttomasti noita "tarjouksia", että ei riitä aika eikä mielenkiinto lähteä niitä selailemaan kun suurin osa tuotteista on saatavilla muualta edullisemmin.

Tämän takia vaikka laittaisi vain yhden tai kaksi hyvää tärppituotetta siihen linkin kylkeen, helpottaisi se varmasti monen elämää ja saattaisi jotain ostoskoriinkin päätyä.

Mites muuten ylipäätänsä ulkomaalaiset tarjoukset (muutkin kun Amazon)? Tulee monesti viikossa ihan työn puolesta bongattua tuotteita -50% alle suomihintojen, saako niitäkin tänne tarjoilla jos vaan toimitus Suomeen onnistuu?
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 093
Mites muuten ylipäätänsä ulkomaalaiset tarjoukset (muutkin kun Amazon)? Tulee monesti viikossa ihan työn puolesta bongattua tuotteita -50% alle suomihintojen, saako niitäkin tänne tarjoilla jos vaan toimitus Suomeen onnistuu?
Totta kai saa. :tup:
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
1 106
Ei täällä varmaan kenellekään ole tarkoitus pahoittaa jonkun mieltä valittamalla tarjouksista. Mutta kuitenkin tuollaiset CDON tapaiset koko sivuston tarjoukset jotka vain vaihtavat nimeään viikosta/kuukaudesta toiseen (vrt. Suomisoffan joka viikkoiset konkurssimyynnit?:lol:) tukkivat pian koko ketjun, jos niitä kaikkia ruvetaan postaamaan. Tietenkin ns. harvinaisemmat koko sivustonkin tarjoukset ovat mielestäni tervetulleita varsinkin, jos sieltä poimii jonkun muutaman hyvän tärpin mukaan:tup:
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
304
Sehän se, ja vaikka kuinka tätä on väännetty, niin sitten pitää aina nostaa samat teesit pintaan. Myös useamman tuhannen viestin kirjoittajat eivät niitä pysty hyväksymään, vaan pakko on vängätä vaikka säännöt/koodi on selkeä.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 725
Siinä kun avaat sen linkin niin on aika montakin. Vai eikö näitä tälläsiä saa laittaa? No ihan sama, jatkataa. Se siitä.
Ei kannata välittää. Täällä on jostain syystä näillä muutamilla tiukkapipoilla aina trendinä että kaikesta pitää valittaa, jos ei joku tarjousviesti osu omaan tarpeeseen.

Lisäksi cdon.comia kuuluu mollata, vaikka ei olisi syytäkään.
 
Liittynyt
28.09.2017
Viestejä
73
Olen pahoillani. En postaile enää mitään tarjouslinkkejä. Se onko siellä mitään hyvää, On kuitenkin jokaisen itsensä päätettävissä, Ei minun. Mutta jatkakaa rauhassa.
Oli ihan pakko rekisteröityä tätä varten, monta vuotta olen näitä ketjuja seurannu jo sieltä toiselta foorumilta saakka. Kiitos tuosta linkistä CDON:in tarjouksiin, nytkin löyty halvalla kengät vaikka ei ne nyt rautaa olekaan, olisi mennyt koko kampanja ohi muuten. Ei niitä tarjouksia tänne kauheen montaa päivässä tule joten jos jonkun päivä menee pilalle turhasta sähköposti-illmoituksesta niin aika pienet on ongelmat. Postatkaa vaan niitä tarjouksia, parempi niin kuin että menis joltain ohi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 276
Omaan silmään nuo cdonin tarjoukset näytti äkkilseltään Suomisoffa alennuksilta(nykyään esim. XXL-tarjouslehdiltä) ja ei näkynyt mitään puoli-ilmaista niin kuin esim. oikea -70% voisi olla.
 
Liittynyt
08.03.2017
Viestejä
586
Näyttää nuo kahvikaverin tarjoukset vähän Suomisoffa-alennuksilta. Missä ne hyvät tarjoukset on? :confused:
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
119
Omaan silmään nuo cdonin tarjoukset näytti äkkilseltään Suomisoffa alennuksilta(nykyään esim. XXL-tarjouslehdiltä) ja ei näkynyt mitään puoli-ilmaista niin kuin esim. oikea -70% voisi olla.
Oli ainakin tuo onkyon vahvistin ihan hyvässä tarjouksessa.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
1 428
Näyttäs edelleen olevan tarjoulla tuola 150€ xbonee. Piti ihan kokeilla heti ysiltä, meneekö läpi, ja ainakin tiliä veloitettiin :D Yleensä nämä on ollu tarjouksen alettua niin tukossa, jotta ei ole saanut tilailtua mitään. Jälleenmyyjät varmaan olleet hintatietoisia, kun esim huudossa on 140€ myynnissä konsoleja, eikä silti tunnu kiinnostavan.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
65
Tasan ei käy näemmä onnenlahjat. Tasan ysistä asti herjannut, että kaikki tuotteet ovat varautuneet ostoskoreihin. :( No, sivusto sentään tuntuu tällä kertaa toimivan.
 
Liittynyt
13.03.2017
Viestejä
501
Itselläni näkyy tuo Verkkokaupan Xbox ostoskorissa, mutta silti herjaa, että kaikki tuotteet varattu ostoskoreihin. :beye: :facepalm:
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 180
Viestejä
4 214 682
Jäsenet
71 012
Uusin jäsen
Alibisyotto

Hinta.fi

Ylös Bottom