Hyvät tarjoukset -keskustelu

Tila
Keskustelu on suljettu.
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
283
tää ei taida koskea kuin briteissä asuvia? vai onko joku oikeasti onnistunut tilaamaan tuota suomeen?
Kyllä tuo onnistuu Suomeenkin, £2.95 on postikulut.

Eikös gamestopista saa 16,45 € hintaan tämän nyt?
Kyllä saa, mutta tuo GAME:sta ostaminen on hyvä vaihtoehto niille, joilla ei ole gamestopia järkevän välimatkan päässä, kun kerta Suomen Gamestop ei postita mitään.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
179
oon varmaan sokea, kun en millään löydä gamestop.fi sivuilta mitää mainintaa tuosta steam linkistä :btooth:
 

Rantakemisti

Moderator
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 270
tää ei taida koskea kuin briteissä asuvia? vai onko joku oikeasti onnistunut tilaamaan tuota suomeen?
Eikös gamestopista saa 16,45 € hintaan tämän nyt?
Kyllä tuo onnistuu Suomeenkin, £2.95 on postikulut.


Kyllä saa, mutta tuo GAME:sta ostaminen on hyvä vaihtoehto niille, joilla ei ole gamestopia järkevän välimatkan päässä, kun kerta Suomen Gamestop ei postita mitään.
oon varmaan sokea, kun en millään löydä gamestop.fi sivuilta mitää mainintaa tuosta steam linkistä :btooth:
Muistutetaan taas, että keskustelu tarjouksista tähän ketjuun ja tarjousketjuun vain tarjouksia.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 358
Itse ainakin tilasin sen 40 jotain euroa tarjouksen Suomeen missä tuli steam ohjain ja link. Postit olivat aika karut 16e mut kohtuu halpa silti :tup: Tämä siis suoraan steam storesta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
120
Kyllä tuo onnistuu Suomeenkin, £2.95 on postikulut.


Kyllä saa, mutta tuo GAME:sta ostaminen on hyvä vaihtoehto niille, joilla ei ole gamestopia järkevän välimatkan päässä, kun kerta Suomen Gamestop ei postita mitään.
Turun gamestopissa ei linkkejä ole.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
652
Kyllä tuo onnistuu Suomeenkin, £2.95 on postikulut.


Kyllä saa, mutta tuo GAME:sta ostaminen on hyvä vaihtoehto niille, joilla ei ole gamestopia järkevän välimatkan päässä, kun kerta Suomen Gamestop ei postita mitään.
Ite koitin tuolta tilata, mutta ei pääse etenemään kun yrittää syöttää puhelinnumeroa.

"Please enter a valid UK mobile phone number starting with 07"
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
283
Turun gamestopissa ei linkkejä ole.
Kun kerta linkit ei enää toimi, niin on varmaan tavara/tarjous loppunut.

Itsekin piti aluksi käydä paikan päällä Turussa ostamassa tuo, mutta sitten aloin harkita tuon ostamista Briteistä tuon GAMEn kautta, kun bensakulut olisi ollut n. 22€ eli tuo Link olisi kaiken kaikkiaan maksanut enemmän Gamestopista kuin Steamista ostettuna.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 113
Tuote: Microsoft Office 365 Home (Download) max 5 käyttäjää ja 5x1TB Onedrive
Hinta: 19e (norm 99e), 1kpl / ostokerta
Kauppa: Gigantti.fi
Voimassa: 3-9.7 (ehkä rajattu erä)
Linkki: Microsoft Office 365 Home (Download) - Ohjelmistot ja antivirus
Promokoodi:

Ostin 4 lisenssiä erillisillä kerroilla ja aktivoisin heti kaikki. Ainakaan toistaiseksi ei mainintaa, että yksi käyttäjä ei voisi ostaa enempää kuin yhden lisenssin. Aikaisemmasta keskustelusta muistaisin, että näitä on mahdollista ostaa max. viideksi vuodeksi.
Taitaa olla sama tarjous kuin puolisen vuotta sitten viimeksi. Hienosti onnistui silloinkin jo aktivoida noita useampia putkeen.

Ei taida mistään saada noin halvalla pilveä, vaikkakin toi OneDrive on ihan sika hidas downloadissa. Juuri muuta tosta ei tule käytettyä kuin OneDrivea.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 731
Tuote: Logitech MX Anywhere 2
Tästä on tullut uudempi 2S malli (80e), jonka erona kai pääasiassa on, että ajurit tukee hiiren käyttöä samanaikaisesti kolmella(?) koneella.
Kyllä tuossa vanhemmassakin on nuo 1-3 napit pohjassa joilla voi valita käytetyn koneen (ensin nappia ja sitten asennetaan ajurit). Sama homma kuin MX Masterissa.
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
1 855
Kyllä tuossa vanhemmassakin on nuo 1-3 napit pohjassa joilla voi valita käytetyn koneen (ensin nappia ja sitten asennetaan ajurit). Sama homma kuin MX Masterissa.
2S osaa kai vaihtaa konetta automaagisesti, kun kursori menee ruudun reunalle. Lisäksi leikepöytä taitaa synkronoitua. Eli ikäänkuin olisi useampi näyttö samassa koneessa.
 

Rantakemisti

Moderator
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 270
Tuote: Microsoft Office 365 Home (Download) max 5 käyttäjää ja 5x1TB Onedrive
Hinta: 19e (norm 99e), 1kpl / ostokerta
Kauppa: Gigantti.fi
Voimassa: 3-9.7 (ehkä rajattu erä)
Linkki: Microsoft Office 365 Home (Download) - Ohjelmistot ja antivirus
Promokoodi:

Ostin 4 lisenssiä erillisillä kerroilla ja aktivoisin heti kaikki. Ainakaan toistaiseksi ei mainintaa, että yksi käyttäjä ei voisi ostaa enempää kuin yhden lisenssin. Aikaisemmasta keskustelusta muistaisin, että näitä on mahdollista ostaa max. viideksi vuodeksi.
Kiitos vinkistä. Viime kerralla ostin lisenssin kolmeksi vuodeksi ja täydensin nyt parilla vuodella. Tämä on suorastaan erinomainen diili kun satasella saa viideksi vuodeksi Officen sekä pilvitilat ja kaiken lisäksi lisenssiä voi käyttää viisi käyttäjää.
 

JHMK

-
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
712
Kiitos vinkistä. Viime kerralla ostin lisenssin kolmeksi vuodeksi ja täydensin nyt parilla vuodella. Tämä on suorastaan erinomainen diili kun satasella saa viideksi vuodeksi Officen sekä pilvitilat ja kaiken lisäksi lisenssiä voi käyttää viisi käyttäjää.
Ai jai jai oikein Modulaattori vastaamassa keskustelemalla ketjuun jonka otsikossa on 'ei keskustelua'
:swait:

(oli siis eri ketussa toi ylempi aiemmin ;) )

Niin ja hyvä on tarjous... olispa tarvetta...
 

Rantakemisti

Moderator
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 270
Ai jai jai oikein Modulaattori vastaamassa keskustelemalla ketjuun jonka otsikossa on 'ei keskustelua'
:swait:

(oli siis eri ketussa toi ylempi aiemmin ;) )
Näitä sattuu ja olen vielä itse kirjoittanut sen sinne otsikkoon. :btooth: Onneksi virhe korjaantui alle minuutissa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
863
oon varmaan sokea, kun en millään löydä gamestop.fi sivuilta mitää mainintaa tuosta steam linkistä :btooth:
Nyt on Steam Linkkiä saatavilla ainakin osassa GameStop myymälöistä ja löytyy myös web-sivuilta.

Nimim. juuri hain omani Ideaparkista :)
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
39
Nyt on Steam Linkkiä saatavilla ainakin osassa GameStop myymälöistä ja löytyy myös web-sivuilta.

Nimim. juuri hain omani Ideaparkista :)
Kiitos PAF! Jäi harmittamaan edellisellä kierroksella, kun illalla näytti vielä että saisi haettua puoli-ilmaisen laitteen paikallisesta GameStopista, mutta aamulla oli sitten kadonnut koko laite tuolta. Pakkohan tuo on hankkia. Sen verran keksin käyttöä, että voisi yrittää virittää makuuhuoneeseen yhden pelipisteen. Vanha näyttö ja Xbone ohjain kiinni.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 638
Kyllä tuossa vanhemmassakin on nuo 1-3 napit pohjassa joilla voi valita käytetyn koneen (ensin nappia ja sitten asennetaan ajurit). Sama homma kuin MX Masterissa.
2S osaa kai vaihtaa konetta automaagisesti, kun kursori menee ruudun reunalle. Lisäksi leikepöytä taitaa synkronoitua. Eli ikäänkuin olisi useampi näyttö samassa koneessa.
Jos mulla on kaksi konetta joita ei käytetä samaan aikaan niin toimiiko jompikumpi (tai joku muu) noista molempien kanssa ilman isompaa säätöä tai vastaanottimen vaihtoa koneesta toiseen? Ideaalinen tilanne olisi että hiiri juttelee automaagisesti sen koneen kanssa mikä on päällä. Mites vastaanotin molempiin koneisiin, vai täytyykö toisessa käyttää Bluetoothia? Löytyykö näppistä kaveriksi?
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
1 855
Jos mulla on kaksi konetta joita ei käytetä samaan aikaan niin toimiiko jompikumpi (tai joku muu) noista molempien kanssa ilman isompaa säätöä tai vastaanottimen vaihtoa koneesta toiseen? Ideaalinen tilanne olisi että hiiri juttelee automaagisesti sen koneen kanssa mikä on päällä. Mites vastaanotin molempiin koneisiin, vai täytyykö toisessa käyttää Bluetoothia? Löytyykö näppistä kaveriksi?
Suoraa tietoa ei ole kunnen omista vielä kumpaakaan. Luultavasti sinun tarvitsisi käyttää bluetoothia, jos haluat käyttää useampaa konetta ilman vastaanottimen siirtoa. Hiiressä kun tulee vain yksi vastaanotin. Hiiri siis tukee bluetooth smarttia ja lisäksi siinä tulee oma vastaanotin mukana (ainakin 2).

2 versiossa voit ehkä pitää käytetyn koneen samana jos vain yksi on kerralla käynnissä, muuten joudut käyttämään koneen valintsinta. 2S osaisi ehkä itse hoitaa homman.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
3 208
Onnistuuko tuon Gigantin Office paketin antaminen lahjaksi? Itse antaisin vanhemmille lahjaksi, mutta onnistuuko jos ensin itse ostan sen? Saako siitä siis lisenssiavaimen jonka avulla asennus onnistuu toiselle koneelle?
 
Liittynyt
05.03.2017
Viestejä
19
Onnistuuko tuon Gigantin Office paketin antaminen lahjaksi? Itse antaisin vanhemmille lahjaksi, mutta onnistuuko jos ensin itse ostan sen? Saako siitä siis lisenssiavaimen jonka avulla asennus onnistuu toiselle koneelle?
Ainakin aiemmasta vastaavanhintaisesta Gigantin kampanjasta sai aktivointikoodin ja ostin kaverilleni myös, eli silloin onnistui. (Vaikka silloin oli rajoitus 1 kpl / asiakas, niin toinen email ja sillä luotu tili Giganttiin toimi.) Nykyisestä kampanjasta en osaa sanoa, kun en ole (ainakaan vielä) täydentänyt aiemmin ostettuja tilausjaksoja.
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 150
Onnistuuko tuon Gigantin Office paketin antaminen lahjaksi? Itse antaisin vanhemmille lahjaksi, mutta onnistuuko jos ensin itse ostan sen? Saako siitä siis lisenssiavaimen jonka avulla asennus onnistuu toiselle koneelle?
Juurikin näin. Kun on ostanut avainmen, tulee selvät ohjeet miten toimia. Lyhykäisyydessään; mene osoitteeseen office.com/setup ja anna käyttäjätunnus, jonka jälkeen tuo lisenssiavain.
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 150
Ainakin aiemmasta vastaavanhintaisesta Gigantin kampanjasta sai aktivointikoodin ja ostin kaverilleni myös, eli silloin onnistui. (Vaikka silloin oli rajoitus 1 kpl / asiakas, niin toinen email ja sillä luotu tili Giganttiin toimi.) Nykyisestä kampanjasta en osaa sanoa, kun en ole (ainakaan vielä) täydentänyt aiemmin ostettuja tilausjaksoja.
Kuten aikaisemmin on jo mainittu, näitä voi ketjuttaa. Itse aktivoin eilen aikaisemmin ostamani lisenssiavaimen ja perään eilen ostamani lisenssin.

HOX, tuolla saa muuten asennettua 5 eri laitteeseen tuon officen+1T onedriveä. Eli jos ostaa vanhemmille, voi laittaa myös omaan koneeseen.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
1 106
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
3 208
Juurikin näin. Kun on ostanut avainmen, tulee selvät ohjeet miten toimia. Lyhykäisyydessään; mene osoitteeseen office.com/setup ja anna käyttäjätunnus, jonka jälkeen tuo lisenssiavain.
Ok eli jos ostan kaksi kappaletta noita niin saan kaksi avainta joista toisen voin käyttää itse ja toisen antaa vanhemmille ja he voivat omalla avaimellaan tehdä oman rekisteröinnin ja office-paketin latauksen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 292
Ok eli jos ostan kaksi kappaletta noita niin saan kaksi avainta joista toisen voin käyttää itse ja toisen antaa vanhemmille ja he voivat omalla avaimellaan tehdä oman rekisteröinnin ja office-paketin latauksen.
Yhdellä paketilla saat asentaa officen 5 eri koneeseen, jos ostat kaksi niin ne kannattaa ketjuttaa kahdeksi vuodeksi eikä käyttää eri henkilöille.
 

TheMeII

Übertaktungspotenzial
S Y N T H W A V E
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
7 009
Ok eli jos ostan kaksi kappaletta noita niin saan kaksi avainta joista toisen voin käyttää itse ja toisen antaa vanhemmille ja he voivat omalla avaimellaan tehdä oman rekisteröinnin ja office-paketin latauksen.
Tarvitteko yhteensä 10 teraa tilaa vuodeksi vai riittääkö 5 tetaa 2 vuodeksi?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 445
Oli noita vielä eilen illalla jäljellä, kun mietiskelin tilata vaiko ei. Mutta en ainakaan itse siis ostanut. En nyt paremmasta tiedä mutta ainakin DT770, DT990 ja HD650 tulee tuolla budjetilla mieleen.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
374
Oli noita vielä eilen illalla jäljellä, kun mietiskelin tilata vaiko ei. Mutta en ainakaan itse siis ostanut. En nyt paremmasta tiedä mutta ainakin DT770, DT990 ja HD650 tulee tuolla budjetilla mieleen.
Fidelio X2 saa myös hyvällä tuurilla jo puolet halvemmalla.
 
Liittynyt
12.06.2017
Viestejä
47
Joo se loppu 7.6. alkuperäisen 30.6. sijaan, mutta ei kai sen pitäisi cashbackin anomiseen vaikuttaa :rage:
Tähän vielä palatakseni.
1-2 viikkoa sitten lähettelin mailia tuohuksissani suoraan supportin sähköpostiin tosta cashback touhusta. Vastasivat vaan, että ime jölliä. Eilen laitoin uudestaan sen asuksen support kaavaketäyttöhässäkän kautta. Tänään oli linkki ja koodi ilmestynyt sähköpostiin ja sain claimattua.
 

Signa

▯sᴍᴀʟʟ ᴘᴄ – BIG RADIATOR ⊞
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
2 845

Err

Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
704
Tuote: raboo v500 mekaaninen näppis
Hinta: 30,39€
Kauppa: aliexpress
Voimassa: 5 tuntia
Linkki: New Arrival Rapoo V500 Alloy Version Mechanical Gaming Keyboard Teclado with USB Powered for Game Computer Desktop Laptop-in Keyboards from Computer & Office on Aliexpress.com | Alibaba Group


Huom. Ei ääkkösiä näppäin hatuissa, valittavissa 3 eri kytkin tyyppiä
Hintahistoriaa katsoessa ei monen kymmenen sentin säästö tuossa ole ja monelle ANSI layout on isompi haitta kuin pelkkien ääkkösten puuttuminen.

 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 438
Viestejä
4 199 501
Jäsenet
70 906
Uusin jäsen
Zawaro

Hinta.fi

Ylös Bottom