Hyvät tarjoukset -keskustelu

Tila
Keskustelu on suljettu.

Retale

Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 008
Ehkä tän voi nähdä myös niin, että aina kun aletaan valittamaan huonoista tarjouksista, niin ei ole pitkään aikaan ollut mitään kunnon jytkytarjouksia ;) Komplettkin oppinut ja lopettanut hintavirhetarjoukset :(
 
Liittynyt
23.02.2017
Viestejä
1 836
Eikai se hyvä tarjous niinkään alennusprosentista ole kiinni vaan tuotteesta mitä myydään.

Jos esim joku juuri myyntiin tullut puhelin, vaikka nyt oneplus6 on kaikkialla 549€ ja joku myy sitä -10% eli 495€ niin minusta se on todellakin hyvä tarjous.
Lähinnä jos sama tuote on ollut jo useita kertoja tarjolla samaan tai halvempaan hintaan niin ei se oikein enään hyvän tarjouksen määritelmää täytä vaikka alennus olisi -70%. Hyvänä esimerkkinä se Harman kardonin "300€" linnunpelätin.

Toisaalta hyvä tarjous voi myös olla että tuotetta on ylipäätään saatavilla. Esim kun ne mini-nes konsolit tuli myyntiin, taisi se maksaa kaikkialla about sen saman 49,90€ mutta oli kaikkialta loppu. Silloin hyvä tarjous on mielestäni jo postata kauppa mistä sitä on saatavilla. Sama esim tällä hetkellä 2080ti näytönohjaimen kanssa.
 
Liittynyt
30.12.2016
Viestejä
357
Minkälainen meno siellä Tammiston Gigantin yömyynnissä? Onko oikeasti hyviä tarjouksia, esim. kannettavista?
 

Alensia

Custom-titteli
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 838
Joko Tammistossa pidetty 100m juoksun olympiakarsinnat GTX 1070 Ti -hyllylle ja moniko (jos kukaan) sai? :)

Edit: Olettaen, että tuo nyt oli tarjouksessa 444€ -> 333€
 

Alensia

Custom-titteli
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 838
Menin jonottamaan klo: 20.35 ja 21.05 kävelin Cerberus kainalossa autolle. Hinta 333€
Voi pojat kun joskus täällä perämetän giganteissa/powereissa järjestettäis moisia. Ymmärtää toki, että myyntivolyymin on oltava kova noissa tapahtumissa eikä asiakaspotentiaalia oikein löydy, kuin hki/tku/tre-akselilta.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
3 214
Onko kukaan saanut muuten clasulta vielä noita kärcherin painepesureita?
Tilasin viikko sitten K7:skan ja vasta tänään lähti ilmeisesti Ruotista tuo tulemaan.

On kyllä tuskasen hidasta toimintaa tuolla..jos tavaralla kiire, niin ei näköjään clasulta kannata tilata. Ellei sitten ole valmis, että tavara vasta parin viikon jälkeen tilauksesta perillä.
Oman K4:n hain tänään Postin toimipisteestä. Tilasin 5.10.
 
Liittynyt
09.10.2018
Viestejä
29
Aika moni kantoi vielä 21:25 niitä kassalle.
Todella mielenkiintoista, olin ensimmäisenä näyttishyllyillä, sielä vain 1050ti:tä hyllyssä. Siinä sitten alkoi kasaantua iso lauma ihmettelemään samaa, kannettiinko näitä jossainvälissä sitten hyllyyn? Omani sain varaston kautta, kun onnekseni tajusin vielä myyjältä kysäistä ennenkun painuin ovista pihalle. Aloin jo funtsimaan että onko jengi käynyt päivällä piilottelemassa näyttiksiä ties minne pesukoneiden sisuksiin :rofl:
 
Liittynyt
12.02.2018
Viestejä
303
Todella mielenkiintoista, olin ensimmäisenä näyttishyllyillä, sielä vain 1050ti:tä hyllyssä. Siinä sitten alkoi kasaantua iso lauma ihmettelemään samaa, kannettiinko näitä jossainvälissä sitten hyllyyn? Omani sain varaston kautta, kun onnekseni tajusin vielä myyjältä kysäistä ennenkun painuin ovista pihalle. Aloin jo funtsimaan että onko jengi käynyt päivällä piilottelemassa näyttiksiä ties minne pesukoneiden sisuksiin :rofl:
tietokoneen asiakaspalvelu tiskillä olin jonottamassa ja varaston puolelta näytti kamaa tulevan.
 
Liittynyt
09.10.2018
Viestejä
29
tietokoneen asiakaspalvelu tiskillä olin jonottamassa ja varaston puolelta näytti kamaa tulevan.
Okei, erikoinen ratkaisu kyllä että myydään varastosta tavaraa tuollaisessa erikoistapahtumassa. Mullekin myytiin vaan jostain satunnaiselta työpisteeltä, ilman mitään jonotteluja kun olin lähdössä. Kuinkahan moni niistä ensimmäisistä +20 ihmisestä kaivelemassa sitä näyttishyllyä jäi sitten ilman kun eivät tajunneet kysyä myyjältä.

Ehkeivät kodinkonemyyjät nyt aivan hoksanneet tuota menekkiä tuolle 1070ti:lle tohon rahaan, etteivät vaivautuneet hakea edes varastosta esille.
 
Liittynyt
17.07.2018
Viestejä
68
Gigantista lähti Asuksen 1070 ti matkaan hintaan 412,5 + black ops 4 kaupan päälliseksi. Tosta nyt jos ottaa blopsin hinnan pois kun muutenkin sitä ostamassa niin ihan kannattava reissu oli.
 
Liittynyt
12.02.2018
Viestejä
303
Okei, erikoinen ratkaisu kyllä että myydään varastosta tavaraa tuollaisessa erikoistapahtumassa. Mullekin myytiin vaan jostain satunnaiselta työpisteeltä, ilman mitään jonotteluja kun olin lähdössä. Kuinkahan moni niistä ensimmäisistä +20 ihmisestä kaivelemassa sitä näyttishyllyä jäi sitten ilman kun eivät tajunneet kysyä myyjältä.

Ehkeivät kodinkonemyyjät nyt aivan hoksanneet tuota menekkiä tuolle 1070ti:lle tohon rahaan, etteivät vaivautuneet hakea edes varastosta esille.
Oli kieltämättä aika sekasortoa, ettei silleen ole panostaneet kuin sen 20-21 välisen ajan. Myyjiä olematon määrä, jos ollenkaan. Itse yritin ettiä hyllyä muttei löytänyt niin piti mennä just pisteelle jonottamaan että sai palvelua/vastausta.
 
Liittynyt
12.11.2016
Viestejä
181
Luureista on ollut täällä keskustelua, niin nämä voisi ehkä nostaa tuolta Cdonin tarjouksista ehdokkaaksi (voimassa vielä 2 h 45 min): AKG N60NCBT Black BT NC

Ei omakohtaisia kokemuksia, mutta ihan hyviä arvosteluja saanut ja aptX löytyy, millä pitäisi päästä ~70 ms viiveeseen (toki lähteen tätä tukiessa).
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 714
Olkaa nyt jumalauta kiitollisia että jotkut jaksaa teille kiittämättömille paskiaisille tarjouksia tänne postailla, ja lopettakaa se jatkuva itku siitä kuinka joku tarjous oli omasta mielestä huono.

Mikään tarjous ei sovi kaikille, ja jos tarjous ei kelpaa niin jatkakaa seuraavaan viestiin.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
86
Liittynyt
09.10.2018
Viestejä
29
Tuo cdonin yömyynnissä oleva näyttö on varsin kova tarjous, nuo XB271HU:n hinnat painelee sielä 7-800 eurossa ja silti ilmeisen suosittu luokassaan.
G-syncin tilalla toki freesync tässä mallissa.
Acer 27" Nitro VG270UPbmiipx

Pitäisi olla päivitetty versio XB271HU paneelista ja uudemmalla firmwarella jossa gammasäätöjä. Kannattaa kyllä ehdottomasti ottaa kokeiluun, kun on tuossa tarjouksessa vielä.
Tällainen tuli vastaan:
https://www.overclock.net/forum/44-monitors-displays/1699306-acer-nitro-vg0-9.html

Kyllähän tuo todella hyvä ostos voi olla varsinkin tuohon hintaan, jos omaa sen uuden nopeamman paneelin vielä.
 

FinMaky

Tekee sitä ATK:ta
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
681
Todella mielenkiintoista, olin ensimmäisenä näyttishyllyillä, sielä vain 1050ti:tä hyllyssä. Siinä sitten alkoi kasaantua iso lauma ihmettelemään samaa, kannettiinko näitä jossainvälissä sitten hyllyyn? Omani sain varaston kautta, kun onnekseni tajusin vielä myyjältä kysäistä ennenkun painuin ovista pihalle. Aloin jo funtsimaan että onko jengi käynyt päivällä piilottelemassa näyttiksiä ties minne pesukoneiden sisuksiin :rofl:
Mä kävin just ennen yhdeksää kattomassa, että jono on sellainen että Eieiei ja en edes ajanut pihaan. No kun tässä vieressä asuu, niin päätin lähteä vielä pyörähtämään kun webin saldo näytti 1070ti kohdalta <5 myymälässä. No 1070ti kainalossa ulos 23:48. Oli joku "samalla nimellä kaksi" tyyppinen vapautuminen myyjän mukaan...
 
Liittynyt
09.10.2018
Viestejä
29
Ja mulle myivät eioota klo 21:20. :D
Vähän epäilen et porukka varaillut noita etukäteen siinä toivossa että sais samaan rahaan. Nyt alkaa sitten varaukset umpeutua ja takasi kiertoon :facepalm:

Onhan se selvää että myyjä lyö vasta tarjouksen tilaukseen jonka jälkeen noudossa vain maksetaan valmis lasku.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 173
Heräteostoksena piti pistää tilaukseen, mahtaako tuollaisella esim. Tomb Raiderien turhan pitkät latausajat leikkaantua verrattuna halpaan SATA-ssdhen? (emo jo vähän vanhempi Z87 Express laitos, periaatteessa kyllä pcie gen 3). Käyttistä tuskin jaksan lähteä siirtämään sata-levyltä.
Z87-piirisarja on PCIe 2.0, jarruttaa levyn menoa aika tuuheasti. Ei vaikuta latausaikoihin kyllä mitenkään.
 
Liittynyt
29.08.2018
Viestejä
1 242

Torz

Premium-jäsen
Liittynyt
17.02.2017
Viestejä
340
https://www.amazon.de/gp/product/B07CGGP7SV/ref=oh_aui_detailpage_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

Heräteostoksena piti pistää tilaukseen, mahtaako tuollaisella esim. Tomb Raiderien turhan pitkät latausajat leikkaantua verrattuna halpaan SATA-ssdhen? (emo jo vähän vanhempi Z87 Express laitos, periaatteessa kyllä pcie gen 3). Käyttistä tuskin jaksan lähteä siirtämään sata-levyltä.
Tuskin auttaa latausaikoihin nimeksikään, pullonkaulat niissä ovat muualla kuin SATA SSD:ssä nykyään. HDD->SSD auttoi paljon, mutta nyt on sitten jostain muusta kiinni. Toki poikkeuksia voi olla, mutta yleensä näin.
 
Liittynyt
11.03.2018
Viestejä
1 089
No varmaan siks, ettei voi ketjuttaa ilmaista kuukautta universumin tappiin asti tekemällä uusia sähköpostiosoitteita? Kortteja kuitenkin ihmisilla rajallinen määrä.
No tuskin universumin tappiin onnistuu koska

Kampanja on voimassa 10.10.-4.11.2018
Mä vain tarkoitin että en tunne jtk ilmaista jos heti ovella kysytään luottokortista :cool:
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 093
No tuskin universumin tappiin onnistuu koska



Mä vain tarkoitin että en tunne jtk ilmaista jos heti ovella kysytään luottokortista :cool:
Kuukauden ilmainen kokeilu on tarjolla aina, ja sen toistuvaa hyväksikäyttöä tuolla korttitietojen keräämisellä koetetaan hieman hankaloittaa. Samalla toki halutaan aina toisinaan saada joku unohtamaan peruuttaa tilaus, jolloin ainakin yhden kuukauden verran tulisi maksettua.

Mutta jos et ole tolvana, niin kyllä nuo tuollaiset on oikeasti ilmaisia, ja kuluttajan kannattaa niitä hyödyntää.
 
Liittynyt
02.02.2017
Viestejä
1 663
Tulihan tuo varalta tilattua (ja peruttua). Tarjonta on toki surkeaa, mutta ehkä tuolta löytää elokuvan tai pari katsottavaksi tässä 3kk aikana :)
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
302
Olin jo unohtanut että tunnus ollut cmorella 2014 lähtien (viimeksi käytössä 2014 myös), silti sai tuon 3kk ilmaiseksi ja tosiaan sen tilauksen voi perua heti ja silti voi katsoa tuon 3kk ilmaiseksi.
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 877
Innostuin jo alle 400e hintaisesta Fenix 5:stä, mutta linkin takana olikin 5s.
Innostu vain, kyseessä on fenix 5 eikä 5s. Tuo on käännösvirhe joka näkyy oikein ostoskorissa ;)
Edit 2: itse ostin gigantista siniharmaa/hopean 439 hintaan ja olen oikein tyytyväinen
 
Viimeksi muokattu:

pq

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
787
Joo siis katsoin emon tiedot jotka väitti että pcie 3 Z87-G45 GAMING | Motherboard - The world leader in motherboard design | MSI Global mutta varmaan on vain virhe.
On siinä PCIE 3.0 mutta ainoastaan niissä x16 sloteissa: piirisarja ei tue kuin 2.0 mutta prosessorin kautta tulevat väylät ovat 3.0.

Käytännössähän kumman tahansa noista alemmista isommista sloteista käyttämällä näytönohjain putoaa x16 -> x8 mutta sillä ei pitäsi olla käytännön vaikutusta mihinkään.


Edit:
Ne pikkuslotit ovat sitten vain PCIE 1.0 x1 slotteja eikä niihin kannata mitään levyä laittaa.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 866
Viestejä
4 206 941
Jäsenet
70 992
Uusin jäsen
slavacuckraine

Hinta.fi

Ylös Bottom