Myyty Hyväkuntoinen Musta Martela Logic 4 erittäin halvalla!

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 309
Myynnissä olisi Martela Logic 4. Ostin tuolin käytettynä helmikuussa 2017. Edellisen omistajan mukaan tuoli oli ollut kunnostettavana kun hän sen osti jonkin aikaa ennen kuin sen myi minulle. Hän sanoi ettei tuolia ollut käyttänyt pahemmin vaan osti sen kakkos tuoliksi jolle ei sitten tullutkaan käyttöä ja sen kyllä näkee tuolin hyvästä kunnosta. Ainoat "viat" on käsinojissa joista vasen on keskeltä halki ja oikeaan käsinojaan on tullut kupru mikä tapahtui myös vasemmassa ennen halkeamista. Nämä molemmat tulivat minun aikanani ihan tavallisella käytöllä. Olen kuitenkin pitkään käyttänyt noiden halkeamien kanssa kanssa eikä ole haitannut käyttöä. Käsinojat saa kuitenkin tarvittaessa vaihdettua tai poistettua jos niin haluaa. Pohjassa on tarra 5/2004 jolloin tuoli on ilmeisesti valmistettu.

Asunnossa jossa tuoli on ollut ainakin 2/2017 eteenpäin ei ole kotieläimiä, poltettu sisällä tai luteita tmv. mitä ikinä nyt voisikaan olla. Ostin Steelcase Leap v2 minkä takia myyn pois eikä varatuolille ole käyttöä.

Kuvia: Martela

Tuoli sijaitsee Riihimäellä ja ainoastaan nouto, koska en omista autoa. Hintapyyntö on 100€ mikä on todella halpa kun muihin vastaaviin tuoleihin vertaa.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 445
Viestejä
4 199 694
Jäsenet
70 907
Uusin jäsen
Deut

Hinta.fi

Ylös Bottom