Hyvä työtuoli?

Liittynyt
07.11.2017
Viestejä
38
En voi suositella tuota ticovaa, jota jopa tuoli arvostelijat suosittelee. Erityisen huono on tuo paloista koostuva jalka, jota saa jatkuvasti kiristellä ettei tuoli natise. Samalla mutterit kuluu, jolloin niitä ei lopulta pysty enää edes kiristämään.
Toinen näkemys täällä. Ei mitään natinaa ja aivan loistava tuoli. Maksoin 120€ ja paljon parempi kun vanha yli 200€ IKEA MARKUS joka oli kulunut puhki
 
Liittynyt
13.08.2018
Viestejä
613
Onko kenellään kokemusta tästä tuolista?

Screenshot_20231227_221703_Brave.jpg


Ticovac ei vaikuta olevan sopiva tällaiselle lähes 190 senttiselle. Nyt käytössä Ikean matala hyvin pehmustettu tuoli, mikä ollut melko hyvä, mutta kaasujousi kuoleentui parissa vuodessa eikä ole kuittia tallella.

Tekisi mieli kuitenkin seuraavaksi ottaa korkeampi tuoli.
 
Liittynyt
15.01.2018
Viestejä
120
Onko kenellään kokemusta tästä tuolista?




Ticovac ei vaikuta olevan sopiva tällaiselle lähes 190 senttiselle. Nyt käytössä Ikean matala hyvin pehmustettu tuoli, mikä ollut melko hyvä, mutta kaasujousi kuoleentui parissa vuodessa eikä ole kuittia tallella.

Tekisi mieli kuitenkin seuraavaksi ottaa korkeampi tuoli.
Kannattaa unohtaa tuo. Istumismielessä on suht ok mutta laatu on heikkoa. Joka paikassa on väljää, nitisee, kolisee ja narisee joka paikasta. Käsinojat kääntyy hipaisusta jne.
Itse taisin maksaa kesällä tuosta 160€ luokkaa mutten koe senkään arvoiseksi.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
328
Alkaa vanha Iskun Step olla loppuunistuttu eikä edes kestänyt kuin 14v ennen kuin kaasujousi petti :cry: Nyt olen vähän etsiskellyt seuraajaa ja silmiin sattui tämä PRO-TEC 400 - Profi-toimistotuoli. En ole nyt täysin ihastunut tuohon ulkonäköö mutta tuosta löytyy ne kolme kriittistä parametriä:

Soveltuu enintään 210 cm pitkälle käyttäjälle (pelivaraa ei jää yhtään)
Kangaspäällyste (kuka helvetti haluaa istua nahkalla, etenkään sitten kesähelteillä)
Enimmäiskuormitus 150kg (tässä sentään vähän pelivaraa)

1703787541550.jpeg

Onko kenelläkään kokemusta näistä HJH:n tuoleista, onko näistä mihinkään? Jos tuoli ei kestä yhtään sen pitempään kuin 150€ rimpula niin turha lähteä useampaa hunttia maksamaan.
 

Jambbos

Tukijäsen
Liittynyt
19.07.2019
Viestejä
141
Jos tuo Step muuten vielä on istuttavassa kunnossa, niin kyllähän kaasujousen siihen saa uusittua.
 
Liittynyt
09.11.2020
Viestejä
649
Jeps. Ja käytettyjä Steppejä löytyy Torista yms. läjäpäin, jos sellainen kelpaa / ei viitsi jousta vaihtaa.
 
Liittynyt
16.01.2017
Viestejä
393
Oma gaming embody pitäisi tulla huomenna. Koeistuin tuolia ennen tilaamista hetken ja kyllä se mielestäni vaikuttaa erittäin hyvältä tuolilta verrattuna Haworth Ferniin, HM Sayliin, RH Logic 220:n ja Steelcase Leap v2:n. Toki nämä ovat vähän kehosta riippuvaisia, omalle keholle sopivimpia testaamistani ovat olleet molemmat HM:n tuolit ja Haworth Fern. HM Aeronia tai esim Mirraa en ole testannut laisinkaan, mutta nämä tuntuvat olevan sen verran mielipiteitä jakavia että ainakin jos testaamatta ostaa niin en kyllä lähtisi näitä malleja miettimään.

Sayl saa osakseen paljon parjausta, mutta rumaa ulkonäköä lukuunottamatta mielestäni se on erittäin hyvä tuoli joka maksaa hieman maltillisemman määrän rahaa kuin muut HM, Steelcase tai Haworthin mallit. Sayl tosin on ilmeisesti epäsoveltuva pitkille ihmisille, itse koin tuolin kyllä varsin mukavaksi reilu 180cm pituisena. Saylissa olen istuskellut muutamia tunteja, Haworth Fernissä noin viikon ennen kun palautin tuolin, Rh Logic 220 on ollut käytössä lähemmäs vuoden ja Steelcase Leap V2:ta koeistuin ehkä noin 30min ajan.
Missä liikkeessä kävit kokeilemassa noita tuoleja? Itseäkin kiinnostaisi testailla niitä
 
Liittynyt
20.12.2018
Viestejä
38
Missä liikkeessä kävit kokeilemassa noita tuoleja? Itseäkin kiinnostaisi testailla niitä
Valitettavasti testasin tuoleja vähän yltympäriinsä. Fernin tilasin itselleni testiin, Saylia löytyy työpaikaltani, RH Logicin ostin itselleni mutta en ollut tähän tyytyväinen. Embodya ja Leapia pääsin testaamaan tuttujen kautta. Valitettavasti Suomessa ei taida olla oikein mitään liikkeitä joissa voisi testata Steelcasea tai Haworthia. HM:n tuoleja voi testata KT interiorilla Ruoholahdessa, kunhan varaa ajan erikseen. Verkkokauppa.com on ottanut myös HM:t listoilleen, ehkäpä sinne tulee jossain välissä testimahdollisuus. :hmm:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
781
Vähän huonosti tuoleja löytyy koeistuttavaksi. Täällä on Aeron B ja Leap vantaalla jos joku haluaa testata.
 
Liittynyt
02.01.2019
Viestejä
22
Löytyykö mistää pk-seudulta koeistuttavaksi Steelcase Gesture niskatuella? Ikean Markuksesta olisin päivittämässä johonkin pitkän selkänojan omaavaan tuoliin ja tuo Gesture on ainakin maailmalla kehuttu.
 

KapteeniTunkki

Tukijäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
07.05.2018
Viestejä
637
Redditissä tuli hyvä vinkki vastaan Fernin omistajille. En ole (vielä) kokeillut, mutta laitan tiedoksi myös muille:

u/ex1tiumi

Juu tuossa syksyllä kun ostin niin löysin yhden 3D printattavan niskatuen kiinnikkeen ja ostin Amazonista halvan niskatuen. En ole joutanut vielä suunnittelemaan siihen adapteria, printteri löytyy omasta takaa. Oma niskatuki oli erilainen kuin tuo mitä se oli käyttänyt. https://www.printables.com/model/505100-fern-headrest-adapter

//edit Joku olikin näemän remixannut tuosta mallista soppelin samanlaiseen niskatukeen jonka hankin. https://www.printables.com/model/653189-hayworth-fern-headrest
Alkuperäistä fernin niskatukea on kyllä hieman haukuttu ja tosiaan jos sen asentaa itse niin takuu menee. Tuon 3D printattavan voi asentaa ilman muutoksia tuoliin.
 
Liittynyt
16.01.2017
Viestejä
393
Valitettavasti testasin tuoleja vähän yltympäriinsä. Fernin tilasin itselleni testiin, Saylia löytyy työpaikaltani, RH Logicin ostin itselleni mutta en ollut tähän tyytyväinen. Embodya ja Leapia pääsin testaamaan tuttujen kautta. Valitettavasti Suomessa ei taida olla oikein mitään liikkeitä joissa voisi testata Steelcasea tai Haworthia. HM:n tuoleja voi testata KT interiorilla Ruoholahdessa, kunhan varaa ajan erikseen. Verkkokauppa.com on ottanut myös HM:t listoilleen, ehkäpä sinne tulee jossain välissä testimahdollisuus. :hmm:
No sepä harmi :( Pitääpi katella sitten mikäli päätän joskus käydä etelän suunnalla.
 

KapteeniTunkki

Tukijäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
07.05.2018
Viestejä
637
No sepä harmi :( Pitääpi katella sitten mikäli päätän joskus käydä etelän suunnalla.
Sen verran on hyvä mainita, että jotkut tuolit saa toimitettuna vain Etelä-Suomeen, tyyliin "päiväjakelussa lentokentän/sataman lähellä" vaikka sitä ei ääneen sanota.
 
Liittynyt
16.01.2017
Viestejä
393
Sen verran on hyvä mainita, että jotkut tuolit saa toimitettuna vain Etelä-Suomeen, tyyliin "päiväjakelussa lentokentän/sataman lähellä" vaikka sitä ei ääneen sanota.
Eli jos asuu muissa paikkakunnilla niin pitää jotenkin käydä Etelä-Suomessa hakemassa sen tuolin? :eek:
 

TurbinoZ100000

Myyntihuuma
Tukijäsen
Liittynyt
28.07.2020
Viestejä
874
Logic 400:sen ristiseläntuen pumppu vuotelee hiljalleen ja pitäis vaihtaa. Varaosa saapuu kohta Kiinasta, mites vaihto käytännössä onnistuu? Lähteekö vanha vaan vetämällä irti ja uus vaan tönästään paikoilleen? Vaatiiko jonkun näköistä tiivistystä, joskus nähnyt jotain nippusidevirityksiä ainakin.
 
Liittynyt
12.07.2023
Viestejä
417
Logic 400:sen ristiseläntuen pumppu vuotelee hiljalleen ja pitäis vaihtaa. Varaosa saapuu kohta Kiinasta, mites vaihto käytännössä onnistuu? Lähteekö vanha vaan vetämällä irti ja uus vaan tönästään paikoilleen? Vaatiiko jonkun näköistä tiivistystä, joskus nähnyt jotain nippusidevirityksiä ainakin.
Nykäistään irti ja työnnetään uusi paikalleen. Ainakin ihan alkuperäisosalla toimi noin, minkä Martela lähetti takuuna.
 

TurbinoZ100000

Myyntihuuma
Tukijäsen
Liittynyt
28.07.2020
Viestejä
874
Liittynyt
25.02.2017
Viestejä
118
Onko jollain antaa vinkkiä siitä mistä löytyy Isku Step -työtuoliin kaasujousta? Luulin löytyvän helposti, mutta se ei olekaan asian laita...
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
738
Onko jollain antaa vinkkiä siitä mistä löytyy Isku Step -työtuoliin kaasujousta? Luulin löytyvän helposti, mutta se ei olekaan asian laita...
Eikö kaasujouset ole ihan universaaleja, eli mittaa vaan sen sylinterin pituuden ja ostaa samanpituisen? Itse olen ostanut sekä Amazonista että Alista, molemmilla kerroilla tuli mitä pitikin.
 
Liittynyt
16.05.2023
Viestejä
10
Kellään kokemuksia tai kuultuja kokemuksia tästä Ikean tuolista? Harmillista kun ei ole täysin mustana tarjolla.

 
Liittynyt
16.05.2023
Viestejä
10
Alkaa vanha Iskun Step olla loppuunistuttu eikä edes kestänyt kuin 14v ennen kuin kaasujousi petti :cry: Nyt olen vähän etsiskellyt seuraajaa ja silmiin sattui tämä PRO-TEC 400 - Profi-toimistotuoli. En ole nyt täysin ihastunut tuohon ulkonäköö mutta tuosta löytyy ne kolme kriittistä parametriä:

Soveltuu enintään 210 cm pitkälle käyttäjälle (pelivaraa ei jää yhtään)
Kangaspäällyste (kuka helvetti haluaa istua nahkalla, etenkään sitten kesähelteillä)
Enimmäiskuormitus 150kg (tässä sentään vähän pelivaraa)


Onko kenelläkään kokemusta näistä HJH:n tuoleista, onko näistä mihinkään? Jos tuoli ei kestä yhtään sen pitempään kuin 150€ rimpula niin turha lähteä useampaa hunttia maksamaan.
Tuliko sinun hankittua tämä? Onko jakaa kokemuksia?
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
328
Tuliko sinun hankittua tämä? Onko jakaa kokemuksia?
Ostin lopulta tämän BUILDER XXL I | Kangas - XXL pyörivä tuoli mutta en voi kyllä tähän hintaan suositella. Tuoli näyttää muhkealta ja tukevalta mutta on loppupeleissä todella rimpulan oloinen. Esim. selkänoja ei ole tukeva vaan selkänoja joustaa hyvin herkästi jos nojaa taaksepäin. Kyseessä ei ole siis mikään mekaaninen keinuntatoiminto (joka myöskin tuolista löytyy ja toimii huonosti) vaan selkänojan ja istuimen välinen kulma kasvaa nojatessa epämiellyttävän isoksi, välillä tuntuu että tuoli meinaa kaatua taaksepäin. Tuo keinunta myös toimii huonosti, vaikka olen kiristänyt sen niin jäykäksi kuin saa niin silti tuoli nytkähtää herkästi keinunnan puolelle ja siinä ei tunnu olevan mitään vastusta.

Ongelmat varmasti johtuu meikäläisen koosta (210cm/135kg) mutta kyllä ollaan speksien sisällä sivujen mukaan. Ei kyllä ole hintansa väärti. Ja kyseessähän on Kiinassa tehty rimpula ja sen huomaa, tämä selvisi loppupeleissä kuitista. Viimeinen tuoli mitä HJH:lta hankin.
 
Liittynyt
28.07.2023
Viestejä
30
Kellään kokemuksia tai kuultuja kokemuksia tästä Ikean tuolista? Harmillista kun ei ole täysin mustana tarjolla.

Tuli koitettua. Muuten ihan hyvä oli, mutta ristiselän säätö itsestään "valui" ala-asentoon. Vaihdoin ja sama ongelma oli toisessakin, joten jäi kauppaan.
 
Liittynyt
28.07.2023
Viestejä
30
Onko kellään tietoa Isku Step tuolin voitelusta? Ei nopealla haulla löytynyt oikein mitään tietoa. Tietyissä asennoissa hieman narisee. Onneksi kuitenkin hyvin maltillista ja tavallisessa käytössä ei juuri mitään ole, mutta näprääjänä voisi jotain koittaa.
 
Liittynyt
23.05.2023
Viestejä
2
Onko tietoa missä Iskun Step tuolin saisi verhoiltua uudelleen ja kaasujousen vaihdettua Uudellamaalla? Tuoli ollut pitkään käytössä ja olisi aika hieman huoltaa...
 
Liittynyt
21.02.2019
Viestejä
1 975
Nyt tarttis hyvää ja halpaa tuolia kotitoimistolle. Hyvät kyllä tiedän, duunissa ollut Martelaa ja Kinnarpsia. Taitaa vaan mennä kipurajan yli. Mutta koska tuosta saanee verovähennyksiä, ostan silti ehkä mieluummin hyvän kuin halvan. Vaatimuksena säädettävä keinuvastus ja hyvä niskatuki. Pumppu noissa lienee kaikissa. Mun duuniasento on puolimakaava ja kiikkumalli on ollut töissä aina toimivin. Materiaali mieluummin kangas kuin nahka. Kuka nyt edes haluaa nahkaisen työtuolin ja miksi?
 
Liittynyt
16.11.2020
Viestejä
2 595
Oon itekin kahden vaiheilla, että ostanko vaan käytettynä Martelan Logic 400:n vai mahdollisesti esim. Secretlabsin Titan EVO:n.

Mihinkään Ikean leluihin tai halpispelituoleihin ei pysty, mutta mitään tonni+ tuoleja ei nyt kiinnostais lähteä maksamaan.

Lisähaasteena ehkä se, että ois kiva saada taitettavat käsinojat, koska samalla tuolilla soitellaan sähkökitaraa ja noi käsinojat on tiellä. Plus mulla jotenkin katkeaa verenkierto ja puutuu jalka, kun tää vanha Martela painaa jonnekin tuonne takareiteen.. liekö liikaa kallistusta tuossa penkissä selkänojaan päin vai jostain muusta kii..
 

Taneli-

☤ Virallinen ⚔ testaaja ☣
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 710
En henk.koht pysty käsittämään noita pelituoleja. Noissa taitaa kaikissa olla ergonomia täysin toissijaista.
Ne lähtevät aika pitkälle ideasta että "olet kuin ralliauton tuolissa". Mikä on teoriassa kiva idea mutta käytännössä sitten jos ei ole sitä vääntöä ja tarvetta moiselle "imukuppi" tyyppiselle rakenteelle niin moni ostaja joutuukin toteamaan että ne eivät ole mitenkään mukavia istua. Varsinkin kun suurin osa (näin otaksun) ei sitten kuitenkaan hanki rattia sekä polkimia ja rakenna sitä simulaattoria siihen ympärille.

Myös erilaiset (hyvin hikoilevat) keinonahkaiset pinnat mitkä toki saa värjättyä kauniisti erilaisiksi ja lisättyä jopa RGP valoja ovat vähemmän mukavia pitkällä istunnalla. Mutta niiden avulla voi nostaa hintaa ja kertoa miksi juuri tuo pelituoli on parempi kuin kaverin tuoli.

Itse rakenne taas alkaa hajoamaan aika nopeasti ja yleensä käsinojat, selkänoja sekä istuimen nahka alkavat repsottaa / murtuilla jopa alle parin vuoden käytön jälkeen.

Kun taas toimistotuoli lähtee siitä ideasta että oikeasti istut siinä tuolissa sen 8+ tuntia viitenä päivänä viikossa ja teet tietokoneella erinäisiä askareita ja niitä myydään isoja määriä suurille toimitsijoille joten jos tekee parissa vuodessa hajoavaa kuraa mikä ei tue selkää ja perse puutuu se maine on mennyttä eikä siinä auta vaikka joku Tony Hawk tai muu kertoisi youtubessa miten on hyvä tuoli.
 
Liittynyt
16.11.2020
Viestejä
2 595
Niin, tuo Smartlabsin tuoli XL-koossa painaa kuitenkin 36kg ja oliko istujan maksimipaino nyt 150kg tai jotain sinne päin, niin kyllä se ainakin jämerämpi on kuin moni muu työtuolin nimellä myytävä rimpula. Kova se kuulemma on, mitä kollegat jutteli, mutta muuten sillä kuulemma istuu ihan sujuvasti pidempiäkin aikoja.

Mut en tiedä.. samaan rahaan saa tommoisen hyväkuntoisen Martelan, että ehkä vaan varman päälle.
 
Liittynyt
27.05.2023
Viestejä
334
Siis mistä nyt ostetaan ergonomisia toimistotuoleja? Olen selannut tätä topikkia kymmenkunta sivua enkä ole löytänyt oikein mieleistä.
 

Taneli-

☤ Virallinen ⚔ testaaja ☣
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 710
Siis mistä nyt ostetaan ergonomisia toimistotuoleja? Olen selannut tätä topikkia kymmenkunta sivua enkä ole löytänyt oikein mieleistä.
Sehän riippuu ihan ostajasta. Itse tilasin saksan amazonista, jotkut ovat tilanneet torista, jotkut offistore:sta, osa tavara trading:sta, joku suoraan Martelan Outletista, joku kiertonetistä jne
 
Liittynyt
17.10.2017
Viestejä
305
tori.fi:stä hakusanalla Isku Step
Itse en voi mitenkään suositella Isku Step tuolia. "Sivusiivekkeet" ovat aivan järkyttävät, kovat ja korkeat. Menin heräteostoksena ostamaan Iskun tehtaanmyymälästä uuden Isku Stepin, jossa oli vielä pumpulla säädettävä ristiseläntuki ja mukamas siellä myymälässä tuntui hirveän hyvältä. Oli vielä todella edullinen, ja ajattelin että nyt on tuoli kunnossa pitkäksi aikaa. Kotona sitten hyvin nopeasti tajusin että mun reisien verenkierto tyyliin lakkaa kokonaan kun istun tuolissa. Olen siis todnäk itse liian isokokoinen tuohon tuoliin, reidet menevät noiden sivutukien päältä ja tunnin istumisen jälkeen sattuu jo kovasti. Oma mokahan tää oli kun sokaistuin edullisesta hinnasta ja uudesta tuolista, pienemmälle tyypille varmasti kelpo tuoli. Itse siis 192cm ja ~130kg.


Ps. Ei ketään Lahtelaista tai Lahden lähiseudulta (ja meikää pienempi kokoista) kiinnostaisi hakea muutaman kk vanha Steppi itselleen?
 
Liittynyt
27.05.2023
Viestejä
334
Itse en voi mitenkään suositella Isku Step tuolia. "Sivusiivekkeet" ovat aivan järkyttävät, kovat ja korkeat. Menin heräteostoksena ostamaan Iskun tehtaanmyymälästä uuden Isku Stepin, jossa oli vielä pumpulla säädettävä ristiseläntuki ja mukamas siellä myymälässä tuntui hirveän hyvältä. Oli vielä todella edullinen, ja ajattelin että nyt on tuoli kunnossa pitkäksi aikaa. Kotona sitten hyvin nopeasti tajusin että mun reisien verenkierto tyyliin lakkaa kokonaan kun istun tuolissa. Olen siis todnäk itse liian isokokoinen tuohon tuoliin, reidet menevät noiden sivutukien päältä ja tunnin istumisen jälkeen sattuu jo kovasti. Oma mokahan tää oli kun sokaistuin edullisesta hinnasta ja uudesta tuolista, pienemmälle tyypille varmasti kelpo tuoli. Itse siis 192cm ja ~130kg.


Ps. Ei ketään Lahtelaista tai Lahden lähiseudulta (ja meikää pienempi kokoista) kiinnostaisi hakea muutaman kk vanha Steppi itselleen?
Mulla on ollu arozzi verono pro 2 käytössä, mutta siitä meni rikki selkänoja. Tämä on perseelle ollu kyllä hyvä istua ja käsinojatkin hyvät. Mutta olisi kivempi jos ei kuitenkaan olisi pelituolin näköinen.
 
Liittynyt
12.07.2023
Viestejä
417
Itse en voi mitenkään suositella Isku Step tuolia. "Sivusiivekkeet" ovat aivan järkyttävät, kovat ja korkeat. Menin heräteostoksena ostamaan Iskun tehtaanmyymälästä uuden Isku Stepin, jossa oli vielä pumpulla säädettävä ristiseläntuki ja mukamas siellä myymälässä tuntui hirveän hyvältä. Oli vielä todella edullinen, ja ajattelin että nyt on tuoli kunnossa pitkäksi aikaa. Kotona sitten hyvin nopeasti tajusin että mun reisien verenkierto tyyliin lakkaa kokonaan kun istun tuolissa. Olen siis todnäk itse liian isokokoinen tuohon tuoliin, reidet menevät noiden sivutukien päältä ja tunnin istumisen jälkeen sattuu jo kovasti. Oma mokahan tää oli kun sokaistuin edullisesta hinnasta ja uudesta tuolista, pienemmälle tyypille varmasti kelpo tuoli. Itse siis 192cm ja ~130kg.


Ps. Ei ketään Lahtelaista tai Lahden lähiseudulta (ja meikää pienempi kokoista) kiinnostaisi hakea muutaman kk vanha Steppi itselleen?
Millä istuimella on? Steppiähän myydään kapealla ja leveällä istuimella, se pienempi tuntuu olevan melkein lapsille suunniteltu leveydeltään.
 
Liittynyt
17.10.2017
Viestejä
305
Millä istuimella on? Steppiähän myydään kapealla ja leveällä istuimella, se pienempi tuntuu olevan melkein lapsille suunniteltu leveydeltään.
Itse asiassa en tiedä. Näkeekö sen jostain, mittaamalla? Pitää tutkia jossain vaiheessa asiaa tarkemmin.
 
Liittynyt
12.07.2023
Viestejä
417
Itse asiassa en tiedä. Näkeekö sen jostain, mittaamalla? Pitää tutkia jossain vaiheessa asiaa tarkemmin.
Jos kuitissa on mallinimeä niin pienemmmällä istuimella alkaa 2:lla ja isommalla 3:lla.


Istuimen leveys: 500 mm
 
Liittynyt
04.12.2020
Viestejä
55
Suosituksia n. 1500-1800e budjettiin menevästä työtuolista, ei ole niin väliks. Herman Milleriä ajattelin ensin, mutta niitä ei yritykselle voi ostaa ainakaan heidän kotisivuiltaan. Verkkokaupasta ovat loppu tai todella pitkä toimitusaika ja en pysty odottelemaan kuukausitolkulla.

Valvomotuoleja olen selannut esimerkiksi: Valvomotuoli Free B1, 2D-käsinojilla, musta kangas

Kriteereinä on ainakin keinumahdollisuus ja tarvittaessa voi asettaa sen "puolimakuuasentoon" sekä ristiseläntuki. Taustalla selkäleikkaukset ja useat pullistumat. Istumatyötä 9h päivässä ja siihen vielä omat hommelit niin tulee se 10 tuntia helposti päivään. Antakaa laulaa kokemuksen:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 402
Herman Milleriä ajattelin ensin, mutta niitä ei yritykselle voi ostaa ainakaan heidän kotisivuiltaan.
Olet KT Interiorilta kysellyt Millereitä? Varmaan onnistuisi ostaa yrityksen nimiin ja mahdollisesti vielä hyvällä toimitusajallakin.
 
Liittynyt
04.12.2020
Viestejä
55
Olet KT Interiorilta kysellyt Millereitä? Varmaan onnistuisi ostaa yrityksen nimiin ja mahdollisesti vielä hyvällä toimitusajallakin.
Minäpä kysäisen! Kiitos! Muitakin ehdotuksia otetaan vastaan.
 
Liittynyt
01.03.2018
Viestejä
177
Itselläni tuntuu olevan vaikeuksia löytää sellainen tuoli, joka antaisi reilusti ristiselälle tukea. Uudenkin auton penkillä, jossa on ristiseläntuki, tarvitsen vielä Tempur-tyynyn lisukkeeksi.

Toimistotuoleissa on vaikea löytää tarpeeksi tukea, siksi tuo Tempur Transit -tyyny toimii aika hyvin, jos tuoli vaan syö sitä.

Toimistolla tykkäsin Håg Capisco 8106 -tuolista, ja moni muukin siellä. Ostin sitten Tori.fistä kotiinkin käytetyn samanlaisen todella hyvään hintaan 500 €:lla, mutta tämä alaselkä ei pitkissä sessioissa kyllä anna armoa tässäkään tuolissa. Taas on etsintä päällä ja ehkä laitan tämän Hågin hiljaiseen myyntiin pian (voi tiedustella yksärillä.) :sad:
 

TurbinoZ100000

Myyntihuuma
Tukijäsen
Liittynyt
28.07.2020
Viestejä
874
Itselläni tuntuu olevan vaikeuksia löytää sellainen tuoli, joka antaisi reilusti ristiselälle tukea. Uudenkin auton penkillä, jossa on ristiseläntuki, tarvitsen vielä Tempur-tyynyn lisukkeeksi.

Toimistotuoleissa on vaikea löytää tarpeeksi tukea, siksi tuo Tempur Transit -tyyny toimii aika hyvin, jos tuoli vaan syö sitä.

Toimistolla tykkäsin Håg Capisco 8106 -tuolista, ja moni muukin siellä. Ostin sitten Tori.fistä kotiinkin käytetyn samanlaisen todella hyvään hintaan 500 €:lla, mutta tämä alaselkä ei pitkissä sessioissa kyllä anna armoa tässäkään tuolissa. Taas on etsintä päällä ja ehkä laitan tämän Hågin hiljaiseen myyntiin pian (voi tiedustella yksärillä.) :sad:
Kuulostaa semmoselta notkolta että voi olla vaikea löytää mitään mikä ei toimi ilman jotain lisätukea.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 580
Viestejä
4 205 000
Jäsenet
70 920
Uusin jäsen
Bruski

Hinta.fi

Ylös Bottom