Hyvä Budjetti PC

Liittynyt
05.03.2023
Viestejä
15
Moro! Olisin kasaamassa ekaa PC:tä! Konella pitäis saada yli 60fps nykypeleissä. Budjetti on 500-750€ (noin) jos on jotain hyviä osia saa kertoa. Tai jos on joku oikeesti hyvä pre-buildi tuohon hintaan (tai vähän yli) niin sellaisita olis kiva kans kuulla :)
 

madi

Tukijäsen
Liittynyt
19.07.2017
Viestejä
3 491
Moro! Olisin kasaamassa ekaa PC:tä! Konella pitäis saada yli 60fps nykypeleissä. Budjetti on 500-750€ (noin) jos on jotain hyviä osia saa kertoa. Tai jos on joku oikeesti hyvä pre-buildi tuohon hintaan (tai vähän yli) niin sellaisita olis kiva kans kuulla :)
koodilla iotech-kasaus saa kasaamisen maksutta.
563€ kori

620€ kori

683€ kori

754€ kori

muista pyytää vakiojäähdyttimen asentaminen
 
Liittynyt
17.06.2020
Viestejä
289
Jotain tämmöstä sitä vähintään tahtois linkkaa:

830€.
itse laittaisin vielä +30€ ja lisäisin paremman prossujäähyn.

RTX 3060 12GB tai RTX 4060 on se minimi minkä itse ottaisin, näidenkin kanssa voi ja pitää asetuksia hieman rukata ja säätää että saa 1080p 60fps kaikissa peleissä.

Mutta budjettisi on liian pieni ja varmaan jokaisella osa alueella pitää säästää.
edit: laitoin peukin ylläolevalle, koska hän otti huomioon budjettisi. itse surutta ylitin.
 

madi

Tukijäsen
Liittynyt
19.07.2017
Viestejä
3 491
Käykö kaikki osat edelleen yhteen jos vaihtaa tuon näytönohjaimen tähän
Käy, mutta älä ota 8GB versiota vaan 12GB

Asentamalla itse ja tilaamalla sen muualta, säästää 20e

 
Liittynyt
05.03.2023
Viestejä
15
Käy, mutta älä ota 8GB versiota vaan 12GB

Asentamalla itse ja tilaamalla sen muualta, säästää 20e

Kasasin tommosen korin äsken itse. Muuten tais olla täysin samat mutta vaihdoin näyttiksen vaan.
 

madi

Tukijäsen
Liittynyt
19.07.2017
Viestejä
3 491
Kasasin tommosen korin äsken itse. Muuten tais olla täysin samat mutta vaihdoin näyttiksen vaan.
Muista käyttää koodi iotech-kasaus ja sen lisäksi pyytää, että asentavat vakiocoolerin. Ettei käy vahinkoa ja lähetä konetta ilman jäähyä.. :)
 
Liittynyt
05.03.2023
Viestejä
15
Muista käyttää koodi iotech-kasaus ja sen lisäksi pyytää, että asentavat vakiocoolerin. Ettei käy vahinkoa ja lähetä konetta ilman jäähyä.. :)
Moro! Tulin vielä semmosta kyselemään että käykö tämä ram muisti näitten muitten osien kanssa yhteen? Näyttäisi paremmalta tietokoneen muitten osien kanssa :)
 

Liitteet

Liittynyt
10.12.2022
Viestejä
786
Muistit suositellaan ostamaan kitteina yhteensopivuuden takaamiseksi.
Edit: never mid, tää on joku single channel juttu.
 

madi

Tukijäsen
Liittynyt
19.07.2017
Viestejä
3 491
Kuvan muistit ovat ECC, eli ovatko ne oikeasti sopivat? Itse en varmaksi tiedä, joten varmistan, ettei ostajalle käy ”kylmät” noiden kanssa
Kyllä noita ECC kampoja on useampi tällä palstalla ehdotellut budjettiluokan AM5 koneisiin eikä oo vasta argumenttia kuulunut. Lisäksi tuo tulee kasattuna niin mahdolliset yhteensopivuus ongelmat tulee kyllä liikkeen toimesta sitten ilmi.

Jos haluaa pelata enemmän varman päälle niin tästä ainakin löytyy ECC tuki


edit. tai sitten vaan vaihtaa tavallista muistia..

 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 873
Viestejä
4 207 051
Jäsenet
70 995
Uusin jäsen
kinkku777

Hinta.fi

Ylös Bottom