Hyvä pelihiiri

Ihan uuvatti olen tällä saralla. Tuli hommattua pelihiireksi Gigantista Logitech G Pro Superlight 2 SE hintaan 75€. Pääsen tuota testailemaan vasta ensi viikolla, joten avaamattoman pakkauksen voi vielä mukavasti palauttaa. Lueskelin arvosteluja ympäri netin (mm. reddit), eikä tämä kovin kummoisia arvosteluja saanut osakseen. Hiiri siis tulisi kevyeen pelaamiseen (lähinnä roolipelit ja fps). Minkälaista hiirtä tekkiläiset suosittelee noin 50-100e hintaan? Logitecheistä tuli lueskeltua yleistys, että ylihintaista paskaa. Onko näin?

Se vähän riippuu minkälaisesta hiirestä tykkää että haluatko ergonomisen vai ambi hiiren ja riippuu että minkä kokoinen käsi sinulla on. Nuo logitechin superlight hiiret on yhtiä myydyimpiä hiiriä niin tottakai on paljon maanantaikappaleita.
Proshopista sais tällä hetkellä tuota ekaa superlightia 55,55€ ja tuolla proshopissa on kaikenlaisia muitakin hiiriä nytten alennuksessa esim pulsarin hiiriä jne.

Logitech G PRO X Superlight 2 DEX 89€ EZ4ENCE koodilla powerista.

Pelihiiret Tämä on oikea ketju mistä saat paremmin apua.

Ei kannata ottaa liian vakavasti arvosteluita, ne on suureksi osaksi makuasioita. Tuon hiiren keveys on ehdoton plussa ja se lisää tarkkuutta ja nopeutta, mutta olen lukenut arvostelun jossa keveyttä sanottiin oudoksi ja arvostelija halusi lisätä painoja hiiren sisälle!

Minä taas en tuollaisia parin napin hiiriä edes harkitse, kun tarvin paljon nappeja työpöytä- ja pelikäytössä. Siksi langaton ja langattomaksi kevyt 12 peukalonapin Steelseries Aerox 9.

Ei kannata ottaa liian vakavasti arvosteluita, ne on suureksi osaksi makuasioita. Tuon hiiren keveys on ehdoton plussa ja se lisää tarkkuutta ja nopeutta, mutta olen lukenut arvostelun jossa keveyttä sanottiin oudoksi ja arvostelija halusi lisätä painoja hiiren sisälle!

Minä taas en tuollaisia parin napin hiiriä edes harkitse, kun tarvin paljon nappeja työpöytä- ja pelikäytössä. Siksi langaton ja langattomaksi kevyt 12 peukalonapin Steelseries Aerox 9.
Tämä Aerox 9 gigantissa hyvässä alessa, mutta itselläni tuli lähinnä kauhu nappien suuresta määrästä :eek:

Tosiaan tämä on kokonaan väärällä alueella, ja tuolla on valmis ketju näistä.

Tämä Aerox 9 gigantissa hyvässä alessa, mutta itselläni tuli lähinnä kauhu nappien suuresta määrästä :eek:
Ei niitä kaikkia tartte käyttää. :D Mulla on nuissa normaalien eteen/taakse lisäksi: enter, esc, backspace, delete, pageup/down, home/end, jne. jotka nopeuttaa netin selausta tai yleistä käyttöä paljon.

Käyn kyllä ostamassa varalle tuon ku tästä nykyisestä menny takuu vuosi sitten. Piti muuten kerran käydä hakemassa uusi hiiri tilalle takuun piikkiin pari kk ennen takuun loppumista. Ei nämä kestä ku pari vuotta ja joku tärkeä nappi alkaa oireilla.

Statistiikka

Viestiketjuista
294 887
Jäsenet
80 785
Uusin jäsen
Altissia

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom