Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
G29 on melko usein tarjouksessa. Gigantin sivuilla ainakin monesti olen tuon nähnyt ja alle 200e hintaan se on muistaakseni ollut tarjolla.
Edit:
Ja eikös G290 ole käytännössä sama setti, mutta PC ja Xbox tuella?
G29 on PC ja PS4 tuella.
Kerralla kunnollinen älä osta mitään paskaa mikä vituttaa sit kuitenkin.
Juu. Gigantissa taitaa olla 245e. Sieltä ajattelin ostaa.Telialla oli 199e toi g920 joulun alla.. Nyt joku sairas hinta mutta tuleehan noita tarjouksia
Itse ostin 2018 kesällä ostetun G29:n 130 eurolla. Käyttötunteja oli kuuleman mukaan takana noin kymmenen tuntia.Juu. Gigantissa taitaa olla 245e. Sieltä ajattelin ostaa.
saakos 300e mitään järkevää?Logitechin ratteja ei kyllä oikein nykyään pysty suosittelemaan ellei saa puoliilmaiseksi. G29/920 rateissa käytetään vieläkin samaa tekniikkaa kun 2000-luvun puolivalissä julkaistussa logitech G25:ssa, eli aika ajanut noista pahasti ohi. Kannattaa suosiolla maksaa pikkasen enemmän esim thrustmaster T300 GT/alcantara setistä jossa hihnavedolla toteutettu FFB (paljon tarkempi FFB kun logitechin rattailla toteutettu ratkaisu) ja onhan nuo muutenkin jo eriluokan vempeleitä vs logitechin lelut. Vaihtoehtoisesti Fanatecin halvemmat setit on myös ok alkutestailuun, mutta noita ei suomesta saa mistään uutena eli melkein käytettyjä katseltava.
200€ budjetilla kannattaa unohtaa suoraan. Tolla ei vaan saa mitään johon kannattaisi rahoja tuhlata.
309€ saa proshopista tuon T300RS GT setin -> Thrustmaster T300 RS GT edition - Ratti & polkimet -setti - PCsaakos 300e mitään järkevää?
200€ budjetilla kannattaa unohtaa suoraan. Tolla ei vaan saa mitään johon kannattaisi rahoja tuhlata.
Gigantista mieluiten kun päälle satanen lahjakorteilla. Minkä itse ostaisit gigabtilta?309€ saa proshopista tuon T300RS GT setin -> Thrustmaster T300 RS GT edition - Ratti & polkimet -setti - PC
Gigantissa kyllä niin nihkeä valikoima ratteja, jos pakko gigantista saada ni sit on kyllä vaihtoehdot vähissä.
Juuri näin.Toi on aika pitkälle pelkkä mielipide, en ole noita nyky-Logeja koeillut mutta ei sillä G25:lla auton hallinta jäänyt ratista kiinni. Joo, isommalla rahalla saa parempaa mutta jollei halua niin kyllä noilla perus-Logitecheillä pystyy pelaamaan.
Minä sanoisin että G25 on se minimi ja tuosta eteenpäin kannattaa kiinnittää huomio polkimiin, kunnollinen jarru on melkein se kriittisin osa.