Myydään HyperCube 3D Tulostin, Merijärvi, 200€

Liittynyt
03.02.2021
Viestejä
14
Myytävä tuote: HyperCube 3D Tulostin
Hinta: 200
Tuote ostettu (mistä ja milloin)
: 2022, käytettynä Tori.fi
Kuitti löytyy (takuu voimassa): ei, ei
Muuta huomioitavaa: Myynnissä myös muualla


Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Merijärvi
Toimitustapa: Nouto
Maksutapa: Mobilepay, käteinen

CoreXY-printteri jollekkin projektiksi, tulostus onnistuu jollain tavalla, mutta hienosäätöä vaatisi, että saisi kunnolla toimimaan. Laadukkaita osia käytetty ja itse hankittu vielä osia. Tulostettu omasta toimesta jonkin verran, mutta uuden tulostimen hankinnan jälkeen jäänyt pölyttymään. Lisätietoja saa kysymällä.


Kuva:

kuva2.jpg
kuva3.jpg
kuva1.jpg
 

Liitteet

Liittynyt
08.07.2020
Viestejä
145
Laita vaan lisäinfoa tulemaan. Mikä on isoin ongelma tulostamisessa, onko tiedossa et joku juttu raudan osalta huono vai liittyykö pelkästään säätöihin? Mikä firmis, mikä emo, millainen pursotuspää, onko ABL, onko kiinapoweri vai joku merkillinen? Tulostusalan koko?
 
Liittynyt
03.02.2021
Viestejä
14
Mitä muistelen nyt, niin laittelin tuohon yhen lisää kiskoja, kun ennen oli kolmella ja siittä johtuen oli ongelmaa. Sen jälkeen pelasi, mutta säädöistä jäi kiinni sitten, kuten lämpötilat ja nopeudet / kiihtyvyydet. En kyllä poissulkis mahdollisuutta, että jossai olisi raudan takia ongelmaa. Mutta kehikko on ratrigin ja oon saanut pelamaan ihan tuollasenaan. En tätä itse oo alunperin kasannut vaan käytettynä tuli jo kasattu versio.
Emo on DUET3D Duet 2 Wifi
Hotendi on E3D V6 varmaankin
Powerista en ole varma, luultavasti joku kiinapoweri.
Tulostusala oli itellä n. 200x200x300, mutta sitä riittäis kyllä reilusti enemmän. En tarkalleen kyllä muista maksimeja.
Tää on nyt yli vuoden jo pölyttynyt, mutta löytyy emolevyn alkuperäinen laatikko ja jotain muuta printteriin liittyviä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
248 320
Viestejä
4 329 849
Jäsenet
72 194
Uusin jäsen
Ahaaaa

Hinta.fi

Ylös Bottom