Vaihdetaan HX1200i + punamusta cablemods -> pienempään *Lahti*

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
547
Virran tarpeen ja kotelon koon muuttumisen johdosta seuraavanlainen vaihto mielessä:

Corsairin HX1200i vaihtuisi pienempään, niin fyysiseti kuin tehoiltaan.
Tähän on tallessa vain cablemodsin punamusta sarja kaapeleita.

Tällä virtalähteellä on ikää n. vuosi ja kuittikin pitäisi olla tallessa.

Vaihdokki saisi olla vähintään 750W ja max 160mm pitkä, mielellään myös sleevatuilla kaapeleilla ja takuullinen.

Rohkeesti tarjoamaan, niin väännetään kaupat.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 456
Btw, Corsair edellyttää originaalikaapeleiden olemassaoloa takuukäsittelyssä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
547
Btw, Corsair edellyttää originaalikaapeleiden olemassaoloa takuukäsittelyssä.
Koko settiä? Tämä oli uutta mulle. Viimeksi meni takuuseen kun lähetti pelkän virtalähteen. Tästä tosin pari vuotta aikaa.

No pidetään ilmotus hetken vielä ja jos ei löydy vaihdokkia niin muokataan koteloa hieman.

Kiitti infosta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 456
Hmm, FBn puolella raudassa oli taannoin keskustelua kun Corsair oli evännyt takuun kun ei kaikkia kaapeleita ollut. Yhden AXin oon joku vuosi sitten käyttänyt kans takuussa ja kaapelit vaadittiin messiin. Kannattaa tarkistaa onko käytäntöä muutettu.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
547
Hmm, FBn puolella raudassa oli taannoin keskustelua kun Corsair oli evännyt takuun kun ei kaikkia kaapeleita ollut. Yhden AXin oon joku vuosi sitten käyttänyt kans takuussa ja kaapelit vaadittiin messiin. Kannattaa tarkistaa onko käytäntöä muutettu.
Nyt muistankin tämän keskustelun.
Taitaa olla käytännöt muuttuneet edellisen käsittelyn jälkeen.

Tuossa jonka muutama vuosi sitten laitoin takuuseen ei ollut edes kuittia. Tilalle sieltä tuli täysin uusi vastaava poweri.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 456
Nyt muistankin tämän keskustelun.
Taitaa olla käytännöt muuttuneet edellisen käsittelyn jälkeen.

Tuossa jonka muutama vuosi sitten laitoin takuuseen ei ollut edes kuittia. Tilalle sieltä tuli täysin uusi vastaava poweri.
Selkee. Koska periaatteessahan de pitäisi mennä takuuseen vaikka lähettää pelkän unitin. Lähettävät sieltä sit ilman johtoja takas jos se on siitä kiinni.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 661
Viestejä
4 220 839
Jäsenet
71 091
Uusin jäsen
TiieM

Hinta.fi

Ylös Bottom