Huomaatko mitä yhteistä melkein kaikilla laitteistonsa hajottavilla ragettajilla on?

Tila
Keskustelu on suljettu.
Liittynyt
10.10.2017
Viestejä
1 026
Minä olen rikkonut kaksi hiirtä kun vihun typerä pelaaminen toimi paremmin, kuin minun superälykäs yritykseni (insertoi sarkasmi tähän).
 

svk

Apua, avatarini on sormi!
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
2 810
Kas kun ei ei lentänyt yksikään konsoli parvekkeelta. Sen tehneen harmi kyllä tiedän :btooth: Ennen sitä paskonut huomattavan määrän ohjaimia hakkaamalla niitä ku ei pelaaminen suju.
 
Liittynyt
21.11.2018
Viestejä
1 333
Ei saatana mitä touhua :rofl::rofl:
Koskaan en ole suuttunut, että olisin rikkonut jotain ja pelihistoriaa takana varmaankin se 28 vuotta.

Näköjään nykyaikojen "äitiostatämähetimullenytvaikkaosarilla" - kultamussukoiden ongelmia. :rofl::rofl:
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 289
Nuorempana tuhosin helvetin väkivaltaisin tavoin muutamia hiiriä, kuulokkeita ja näppäimistöjä ragequittausepisodeissani - niin että parhaimmillaan seinään tuli paha vekki ja pari kertaa käsistä tuli verta. Koko laitteistoa en sentään olisi paskonut silloinkaan, ja kokonaan tältä osin sain hermoni kuntoon jo ennen kahtakymmentä ikävuotta.

Puhelinraivon takia olen kyllä senkin jälkeen rikkonut yhden puhelimen lisäksi yhden hiiren, joka joutui uhriksi vain, koska satuin istumaan koneella. Sekin olisi kestänyt pöytään lyömisen ellei olisi ollut niin huono kiinalainen.

Puhelinraivo siis triggeröityy siitä, kun matkaviestin panee vastaan. Toki tätä voi edesauttaa se, että kyseessä on jokin humalaisen naisen yöllinen vittuilupuhelu, telemarkkinointia tai muu jankuttajan soitto, mutta se itse triggeri on puhelun katkeaminen, pätkiminen tms. Sellaista ei vaan voi olla vuonna 2019.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 276
C64:ssä naksuvat peliohjaimet parhaimmillaan hajosi jo pienessä käytössä ja silloin kyllä vitutti, mutta tac-2:sen pystyi heittämään seinään ja ei mitään. Tac-2 pelasti kimppapelit.:tup:
Haiskahtaa vähän feikille nuo, kun eihän nyt tosipelaaja tuhoa pelivehkeitä huvikseen:bored:
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 289
C64:ssä naksuvat peliohjaimet parhaimmillaan hajosi jo pienessä käytössä ja silloin kyllä vitutti, mutta tac-2:sen pystyi heittämään seinään ja ei mitään. Tac-2 pelasti kimppapelit.:tup:
Haiskahtaa vähän feikille nuo, kun eihän nyt tosipelaaja tuhoa pelivehkeitä huvikseen:bored:
Legendan mukaan joku sai TAC-2 -ohjaimen varren keskeltä poikki. Siinä on ollut valkoista raivoa.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
246
C64:ssä naksuvat peliohjaimet parhaimmillaan hajosi jo pienessä käytössä ja silloin kyllä vitutti, mutta tac-2:sen pystyi heittämään seinään ja ei mitään. Tac-2 pelasti kimppapelit.:tup:
Haiskahtaa vähän feikille nuo, kun eihän nyt tosipelaaja tuhoa pelivehkeitä huvikseen:bored:
Isoveljeni löi TAC-2:sen pöydänkulmaan siten että pohjaan tuli reikä. Silti ohjain toimi ihan moitteetta:tup:
 
Liittynyt
05.12.2018
Viestejä
2 382
Ei saatana mitä touhua :rofl::rofl:
Koskaan en ole suuttunut, että olisin rikkonut jotain ja pelihistoriaa takana varmaankin se 28 vuotta.

Näköjään nykyaikojen "äitiostatämähetimullenytvaikkaosarilla" - kultamussukoiden ongelmia. :rofl::rofl:
Samat itselläni en hajottanut mitään laitteita edes lapsena. En edes ymmärrä mitä hyötyä jonkun laitteen hajottamisesta on.
 
Liittynyt
05.12.2018
Viestejä
2 382
Näyttävät muuten melkein kaikki laitteensa hajottajat pelavaan FPS pelejä. Jonkun verran on myös mustasukkaisia puolisoita ja kiukkulapsia. Yhtään esim. strategia tai simulaattori pelien pelaajaa joka hajottelee laitteitaan hävitessään pelin en ole löytänyt youtubesta. :tup:
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 289
Isoveljeni löi TAC-2:sen pöydänkulmaan siten että pohjaan tuli reikä. Silti ohjain toimi ihan moitteetta:tup:
Sehän on alkeellinen mekaaninen laite, jossa ei varsinaisesti ole mitään särkyvää. Ilmeisesti reiästä vaan ei sattunut putoamaan mitään ulos, joten ei se niin haitannut.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 289
Näyttävät muuten melkein kaikki laitteensa hajottajat pelavaan FPS pelejä. Jonkun verran on myös mustasukkaisia puolisoita ja kiukkulapsia. Yhtään esim. strategia tai simulaattori pelien pelaajaa joka hajottelee laitteitaan hävitessään pelin en ole löytänyt youtubesta. :tup:
Samaa ja eri mieltä.

Myös tasohyppelyissä voi helposti kokea samantapaista raivoa, ja omankin kokemukseni mukaan joskus myös RTS-peleissä. Ainakin klassisessa Starcraftissa meni joskus tunteisiin.
 
Liittynyt
21.11.2018
Viestejä
1 333
Ainut peli missä minulla on mennyt syvälle tunteisiin oli bloodborne ja se vitun Rom.


Meni monta kuukautta etten koskenut kyseiseen peliin. Kunnes sitten kokeilin hermojani ja kerrasta läpi. Sittemmin en ole koskenut peliin. Olen voittajana lopettanut sen.

Haista v. Rom.
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
2 566
Onhan sitä välillä hermostuttanut peleissä mutta en ole mitään hajottanut koskaan. Tosin enpä ole suutuksissani muutenkaan kuin pelatessa mitään hajottanut.
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
593
Muutamalla kaverilla oli änäriä pelatessa paha tapa viskoa ohjainta kun tuli takkiin. Onneksi nämä tyypit toivat aina ne omat ohjaimensa, mutta silti tuollainen käytös oli mielestäni aika häiritsevää.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
846
Crash Bandicoot 3 on ainut peli, missä hermostuin niin, että löin ohjaimen lattiaan. Hyvin toimii edelleen näin 20v jälkeenkin, mutta jotain sisällä helisee.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 186
Viestejä
4 214 988
Jäsenet
71 014
Uusin jäsen
Phaik

Hinta.fi

Ylös Bottom