Myyty Huawei P30 Pro Aurora

Liittynyt
19.01.2017
Viestejä
706
Myytävä tuote: Huawei P30 Pro
Hinta: 670e
Tuote ostettu (mistä ja milloin): 3.4.2019 Elisa
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kyllä ja kyllä
Muuta huomioitavaa:
Kolmisen päivää käytetty Huawein uutuusluuri. Kunto uudenveroinen. Mukaan kaikki mitä pitää sekä kuitti.

Sijainti: Kangasala
Toimitustapa: f2f, posti
Maksutapa: Käteinen, tilisiirto


Kuva:
 
Liittynyt
19.01.2017
Viestejä
706
128gb versio. Edellinen on ostanut osarilla mutta eihän se vaikuta mihinkään.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
768
Eli siis olet jo toinen omistaja Keskiviikkona ostetulle puhelimelle ja ensimmäinen omistaja ottanut kytkyllä.
Nyt haiskahtaa siltä et joku vetää luottotiedot kuralle :facepalm:
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
2 111
Jos operttori ei saa rahoja, operaattori laittaa aika nopeesti esn blokin päälle. Tossa on aika kova riski jos eka tietoisesti perseilee.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
2 111
Ei laita. Ei ole uuden omistajan vastuulla miten edellinen omistaja hoitaa asiansa.
Meinaatko jos mun puhelin varastetaan, mulla ei ole oikeutta lukottaa sitä ettei kukaan saa sitä enään käyttöön? Ei itteäni kiinnosta kenelle varkaat sen luurin myy, kunhan se ei sitä pysty käyttää. No mutta jos puhelimesta häviää kentät, tiedätte siitä että puhelin ei ole rikki vaan blokattu operaattorin toimesta. Operaattorit tarjoaa laitteille omista vaihdon sen takia juurikin että tämän vois tehä riskittä.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 519
Meinaatko jos mun puhelin varastetaan, mulla ei ole oikeutta lukottaa sitä ettei kukaan saa sitä enään käyttöön? Ei itteäni kiinnosta kenelle varkaat sen luurin myy, kunhan se ei sitä pysty käyttää. No mutta jos puhelimesta häviää kentät, tiedätte siitä että puhelin ei ole rikki vaan blokattu operaattorin toimesta. Operaattorit tarjoaa laitteille omista vaihdon sen takia juurikin että tämän vois tehä riskittä.
Operaattori laittaa kytkyn perintään, jos ei saa rahoja. Euroopassa ei todellakaan harjoiteta mitään laitteiden operaattorilukkoja enää nykyään.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
244 672
Viestejä
4 275 546
Jäsenet
71 518
Uusin jäsen
Jefe

Hinta.fi

Ylös Bottom