Mulla oli kanssa Bravella jäätyilyä, mutta se loppui uudelleenkäynnistyksen jälkeen.Samaa jäätymistä itselläkin Chromella. Helvetin ärsyttävää.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla oli kanssa Bravella jäätyilyä, mutta se loppui uudelleenkäynnistyksen jälkeen.Samaa jäätymistä itselläkin Chromella. Helvetin ärsyttävää.
Mulla oli kanssa Bravella jäätyilyä, mutta se loppui uudelleenkäynnistyksen jälkeen.
Mullakin nyt kerran jämähtänyt, mutta vähentynyt kyllä ainakin 95%. Brave oli tallentanut 3,8Gb jotain moskaa, poistin ne kaikki ja katotaan mitä käy.Ei valitettavasti auttanut uudelleenkäynnistys.
Hardreset poisti lähes kaikki Chromen jäätymiset.Itse tein heti päivityksen jälkeen tehdasresetin ja aloitinpuhtaalta pöydältä (P20 Pro). Ei ole ollut mitään ongelmia selainten kanssa eikä muutakaan hidastelua. Toimii kuin junan vessa.
Itsellä oli tuota välkkymistä myös,ensin luulin että otan kuvankaappauksen aina vahingossa mutta lopuksi syyksi löytyi OK Google eli äänikomennot jotka Android 10 ilmeisesti oli laittanut päällä. Disabloin ja nyt ei ainakaan pariin päivään ole tullut enään välkkymisiä..Samoin ongelmaksi on tullut se, että ns. valkoinen ruutu vilahtaa (ikään kuin jokin toinen sovellus yrittäisi aueta päälle) kesken käytön ja saattaa keskeyttää esim. videokuvauksen. Täytynee yrittää tuota hard resettiä / tehdasasetuksia.
Sen takia eri malleista on omat ketjunsa että niihin kirjoitettaisiin.En viitsi nostaa Mate 20 Pro -ketjua mutta mulla alkoi jäätyä Chrome kun tuli EMUI 10.1 -päivitys. Melkein kaksi vuotta meni ilman mitään ongelmia mutta tämä on nyt ollut päivittäistä ja todella rasittavaa.
Chromen jumitus lisääntynyt. Aiemmin jäätyili, joka nyt hieman vähentynyt. Uutena vikana tullut, ettei Chrome käynnisty. Tulee vain joko musta ruutu tai normaali näkymä, mutta mikään ei reagoi.
Taitaa olla resetti edessä.
Itse maksoin vähän käytetystä Huawei P30:stä 190 €, joten on aika kova hinta. Vanha malli myöskin alkaa olla jo.Olisiko 170€ uudesta Huawei P20 64 Gt luurista järkevä hinta vielä tänäpäivänä?
Tämä päivitys ei koskaan tullut OTAna omalle luurille.Onkos kukaan saanut vielä tätä tammikuun tietoturvapäivitystä, joka tulee EMUI 10.0.0.188 mukana?
![]()
Huawei P20 and P20 Pro smartphones getting new improvements and January 2021 security update
March is about to end, meanwhile, Huawei is still sending February 2021 security improvements for its devices. To date, almost all models have installed this patch for improved system security. Now, Huawei has started delivering this same security update for older devices including P20 series...www.huaweicentral.com
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.