Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihan asetuksien kautta olen aina etsinyt, eikä vielä löydy.Ite en saanut hicaren kautta mut asetuksien kautta löyty päivitys
Juu se hicare vaatii Huawei tilinIhan asetuksien kautta olen aina etsinyt, eikä vielä löydy.
Ei mulla ole Huawei ID:tä, HiCare varmaan vaatii sen?
Sama täällä. Ja sama vika myös kaverin mate 20 luurissa.Ite jouduin ottaa always in displayn pois päältä ku päivityksen jälkeen näyttää kellon vain 12h mukaan. Kello säädetty 24h ja muuten näkyy oikein.
Ite jouduin ottaa always in displayn pois päältä ku päivityksen jälkeen näyttää kellon vain 12h mukaan. Kello säädetty 24h ja muuten näkyy oikein.
Taitaa mun Pro olla maailman viimeisellä päivityssijalla.![]()
Ja tummalla teemalla ilmoitukset on paskoja. Valkoista tekstiä vaalella tekstikuplalla.En ymmärrä mikä tässä päivityksessä on niin himoittavaa?
Normaalissa käytössä olen huomannut vain kaksi asiaa:
- äänenvoimakkuuden säätö on erilainen
- always on displayn kello on rikki
Parempi olisi ollut ilman koko päivitystä![]()
En ymmärrä mikä tässä päivityksessä on niin himoittavaa?
Normaalissa käytössä olen huomannut vain kaksi asiaa:
- äänenvoimakkuuden säätö on erilainen
- always on displayn kello on rikki
Parempi olisi ollut ilman koko päivitystä![]()
Jos käyttää kelloa 12h moodissa niin toimiihan se joo...Ääntä tuli lisää ja miten tuo kello on rikki, itsellä kyllä toimii niin kuin pitää.
Jos käyttää kelloa 12h moodissa niin toimiihan se joo...
Katsopa mitä nyt näyttää kello siinä "näyttö aina päällä" moodissa. Lienee 1.34 eikä 13.34
Joo kertokaattes, jos löytyy joku ratkaisu tuohon kello-ongelmaan. Niin pieni juttu, mutta pää hajoaa sen kanssa![]()
Mä luovutin jo.
EDIT: Tuli muuten just nyt tarjolle.![]()
Itsellä ei ainakaan jää.Youtubessa jää nyt notch ikävästi videon päälle, ennen ei ole jäänyt.
Itsellä ei ainakaan jää.
Fullscreenissä normaalin video kuvasuhde ei oikein edes mahdollista sitä?
Sitten taas pystyssä katsoessa eli videon tiedot yms alla, niin ei siinäkään jää mulla notch videon päälle.
Onko tässä vielä jokin muu skenaario sitten.
Jos yksi asia tässä on mun mielestä huonompi kuin ennen, niin toi uusi recent apps on paljon huonompi.
Tuossa jos näkyy vähän edellistä, niin sitä painamalla ei edes aukea se. Sen lisäksi ihan turhaa että ne ruudut näkee kokonaan, ei tuolla voi niin nopeasti ja tarkasti rullaa tiettyyn aiempaan softaan.
Saakohan mistään takaisin entistä? Asetus? Launcherit ei varmaan voi tuota korvata?
Kappas joo näemmä, vaihdoin Novasta tuohon default launcheriin ja tosiaan voi painaa myös niitä osittain näkyviä.Käytät custom launcheria? Tuo ongelma mistä kerroit esiintyy ainoastaan niillä, jotka käyttää muuta launcheria kuin originaalia.
Mulla joskus heittää sinisen filtterin päälle, mikä katoaa kun avaa jonkun listan sovelluksista. Joskus en näe mitään sovelluksia näkymässä, ainoastaan roskiksen kuva ja paljonko muistista on käytössä.
Kiitti vinkistä. Itsellä AOD toimii 24h, kun kieleksi vaihtaa English (UK), kuten sinullakin. Jos kielenä on Finnish (Finland) tai English (Finland) niin AOD kello ei toimi 24h moodissa. Rasittava bugi, mutta ehkä tää englanninkielinen leiska on pienenpi pahaTuosta AOD kellosta muuten, mulla se on edelleen 24h?
Ei siis mitään AM/PM only ongelmaa.
En tiedä mistä ero voi syntyä. Puhelin on mulla enkuksi, onko ongelmaa kokevilla?
Kellona (herätykset yms) käytän Googlen omaa, mutta ei kai se AOD kelloon vaikuta.
P20Olisi sekä Huawei P20 että Honot 10 samalla hinnalla, 299€. Kummassa on parempi kamera? Lähinnä hämäräkuvausta ajatellen.
Itsellä toimii kyllä volkkarin kanssa, eli siis näkyy biisin / podcastin / whatever nimi puhelimenEi toimi Civicissa kappaleiden näyttö bluetoothin yli P20 Pron kanssa. LG pelasi ongelmitta :|
Nähtävästi joissain malleissa pääsisi AVRCP:n versiota säätämään devoptionseista (joka saattaisi auttaa), mutta tässä kaikki bluetoothin asetukset siellä on harmaana.
Jos olisin tästä itse listahinnan maksanut, niin olisi kyllä muutenkin hinta-käyttäjäkokemus suhteeltaan varmaan paskin puhelin mikä minulla on ollut.
Itsellä toimii kyllä volkkarin kanssa, eli siis näkyy biisin / podcastin / whatever nimi puhelimen
toistimesta riippumatta.
Ainoa mikä mulla ei toimi, enkä tiedä millä pitäisi toimia, on levyjen kannet esim. Spotify kanssa. Tosin oon vaan ajatellut että tolla on jokin spesifi standardi mitä ei vaan luuri tue, eli että tukee esim. vaan iPhone tms.
Asiasta toiseen, onko täällä DND moodin käyttäjiä?
Itse tykkään yöt käyttää tuota äänettömän sijaan, koska haluan että on mahdollista muutamilta ihmisiltä saada puhelut läpi äänillä yölläkin.
Nyt kun tuli Android 9.0, niin WhatsApp puskee äänet läpi tuosta. Ainoa mitä löysin on WhatsApp oma priority notifications asetus jonka otin pois, mutta ei auta. Edelleen tulee sen äänet läpi... itsellä ainakin on muutama ryhmä missä voi tulla keskellä arkeakin yöllä viestejä niin vähän rassaa.
Itse DND:ssä on vaan valittu että calls / messages on trustlist only. Eikä tuossa juuri muita asetuksia edes ole.
Joo, näemmä melkosesti saa tuon WhatsApp notifikaatioita tuolta säätää.Notifications ja sieltä Whatsapp, jokaiselle ilmoitustyypille omat priority asetus muistaakseni.
Joo, siis ei mitään tietoa mitä vaatii ja miltä.Bluukan yli cover art vaatii kohtuullisen uutta softaa, mitään kamoistasi tietämättä![]()
Joo, siis ei mitään tietoa mitä vaatii ja miltä.
VW on 2014 ja puhelin on noh, P20 Pro.
Hämää vaan kun auton näytöllä on paikka sille cover artille.
En ole siis asiaa jaksanut tutkia lainkaan, mutta nyt kun katselin taitaa tuossa olla kyse ihan SD kortilta tai USB:ista toistettavasta sisällöstä. Sinne voi halutessaan tyrkätä jonkun 500x500 kuvan.
Ei varmaan edes tue mitään Android / iOS softien kuvitusta, ja lähettääkö ne edes sellaista.
Toki kai nykyään toimii autoissa missä on sitten ne mitä ne onkaan Applen omat autostandardit jne.
Jos olisin tästä itse listahinnan maksanut, niin olisi kyllä muutenkin hinta-käyttäjäkokemus suhteeltaan varmaan paskin puhelin mikä minulla on ollut.