• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Tekniikka Huawei Band 6 (Elisa), 39 €

Liittynyt
14.02.2017
Viestejä
1 383
Näissä halvemmissa aktiivisuusrannekkeissa on kova kilpailu ja nähtävästi Huawei laittanut laajan alennuksen päälle ja sen takia käytännössä kaikissa kaupoissa on tuo 40€ hintalappu.

Tämä vaikuttaa paremmalta kuin Xiaomin Mi Band 6, koska tässä on isompi näyttö ja fiksumman tuntunen käyttöliittymä. Isompi näyttö mm helpottaa notifikaatioiden/emailien lukemista huomattavasti koska enemmän sanoja samalla rivillä vs kapeat Mi Bandit.
Myös MiBandien ranneke on surkea ja lahoaa itsestään kuin myös latausmekanismit ovat surkeita, tämä ihan omasta kokemuksesta. Tässä Huawein band 6 näyttäis olevan nämä Mi Bandit ongelmat poissa joten voisi testiksi ostaa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 619
Eikös muuten näitä muiden merkkien kuntorannekkeita ole pidetty huonompina kuin Xiaomin? Ts esim aina järjestään arviot netissä yms olleet X:ää huonompia.
 
Liittynyt
05.10.2017
Viestejä
202
Mulla on tällainen Huawei Band 6, ostin saksan Amazonista suunnilleen samaan hintaan reilu kuukausi sitten. Olen kyllä ollut tyytyväinen, parempi kuin Band 5 isomman näytön ja pitkän akkukeston ansiosta (reilut 2 viikkoa), ja taitaa olla vähän kevyempikin. Huawein Health -appi vaan joskus tökkii omassa iPhonessa
 

Desgorr

Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 990
Eikös muuten näitä muiden merkkien kuntorannekkeita ole pidetty huonompina kuin Xiaomin? Ts esim aina järjestään arviot netissä yms olleet X:ää huonompia.
Mitä katsellut niin nuo ovat ominaisuuksiltaan aika samanlaisia. Huaweissa tosin jatkuva veren happipitoisuuden mittaus ja enemmän urheilutiloja. Jos joku noita tarvitsee. Näyttö on kanssa kuva-alaltaan Huaweissa isompi.
 
Liittynyt
04.03.2021
Viestejä
752
Mukava kyllä että noin laadukasta näyttöä alkaa saada pikkurahalla. Muutamia vuosia sitten kun kalliin Fenixin ostin, niin ei voinut haaveillakaan 20x kalliimmassa. Mutta koska ollut äsken kympin halvemmalla hintaseurannan mukaan, niin ei voi ostaa.
 
Liittynyt
08.03.2018
Viestejä
1 063
Amazfit GTS -älykellon sai vähän aikaa sitten samalla hintaa.
 
Liittynyt
14.02.2017
Viestejä
1 383
Amazfit GTS -älykellon sai vähän aikaa sitten samalla hintaa.
Tää ois ollu kova. Milloin ja mistä tuota sai 40€ hintaan? Tällä hetkellä 90€ näyttää olevan halvimmat hinnat ja itse laite taitaa olla jo pari vuotta vanha. Mutta tuossa taas olisi mm GPS mikä puuttuu näistä halvemmista.
 
Liittynyt
08.03.2018
Viestejä
1 063
Tää ois ollu kova. Milloin ja mistä tuota sai 40€ hintaan? Tällä hetkellä 90€ näyttää olevan halvimmat hinnat ja itse laite taitaa olla jo pari vuotta vanha. Mutta tuossa taas olisi mm GPS mikä puuttuu näistä halvemmista.
Multitronicista 22.11.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 286
Toimiiko tässä miten unenseuranta, syke ja happisaturaatio ilman puhelinta? Ainoa tarve olis nähdä tarvittaessa infoa suoraan ranteesta, en puhelimeen (ja siitä ties minne) halua jakaa terveystietojani...

Tarviiko käyttöönottoon puhelimen vai toimiiko ilman, tähän en löytänyt selkeätä vastausta ainakaan itse.
 
Liittynyt
05.10.2017
Viestejä
202
Aika vähän tuolla pystyy tekemään ilman puhelinta. Sykkeen saa kyllä ja jotain treenitietija. Unitietoja ei saa esiin muuten kuin sovelluksella. Käyttöönottoa varten tarvii muistaakseni puhelimen
 
Liittynyt
14.02.2017
Viestejä
1 383
Toimiiko app ok ei-huawei-puhelimissa?
Pitäisi toimia. Toki mitä lukenut niin Play storen kautta tuota ei kannata asentaa koska Play storen versio ei ole päivittynyt yli vuoteen. Huawein kautta kun asentaa niin saa uusimman version joka sitten osaa päivittää itse itseään ja myös päivittää uusimmat firmiksen ranteeseen.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 286
Toimiiko app ok ei-huawei-puhelimissa?
Tosiaan vaatii usean lisäpalvelun asentamisen luuriin, AppGallery (Huawein oma Store) ja HUAWEI Mobile Services (HMS) tieten ne isoimmat ja jäävät tottakai sitten taustalle tekemään omiaan (kuten Play store ja sen Framework tekee vakiona).
 
Liittynyt
14.02.2017
Viestejä
1 383
Tosiaan vaatii usean lisäpalvelun asentamisen luuriin, AppGallery (Huawein oma Store) ja HUAWEI Mobile Services (HMS) tieten ne isoimmat ja jäävät tottakai sitten taustalle tekemään omiaan (kuten Play store ja sen Framework tekee vakiona).
Mitä itse keskusteluja aiheeseen selailin niin pitäisi kyllä toimia ihan pelkällä Healt äpillä eikä tuo HMS ja store appi oo pakollisia. Toki ei ole omakohtaisia kokemuksia ja mietin vielä että kokeilisiko Huaweita vai meenkö vielä Mi Bandilla... Mi Bandin oma Mi Fit äppikin tuntui sellaiselta spywarelta niin en ole sitä vuosiin käyttänyt koska onneksi Mi Bandeja voi ohjata myös kolmansien osapuolien ohjelmilla.
 

Grea

Nuka-Cola Corporation
Tukijäsen
Liittynyt
12.08.2018
Viestejä
203
Onkohan tuossa jotain perää, että uusin versio Huawei healthista on PlayStoressa tätä nykyä nimellä Petal Health? Aika vähän löytyi Googlella tietoa asiasta, ja kehittäjän sähköpostiosoite hienosti Gmailiin viittaava.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
243 063
Viestejä
4 244 389
Jäsenet
71 293
Uusin jäsen
poennred

Hinta.fi

Ylös Bottom