Huawei B525 reititin: läppäri saa nettiyhteyden, mutta puhelin ei

Liittynyt
20.04.2017
Viestejä
582
Moi

Mikähän tuossa nyt hiertää? Olen käynnistänyt puhelimen ja reitittimen uudelleen, mutta puhelimella ei saa nettiyhteyttä reitittimen välityksellä.
"Ei Internet-yhteyttä"

Tänään se jossain vaiheessa herjasi puhelimessa, että Internet-yhteys vaatii kirjautumiseen ja yritti ohjata johonkin gstatic.com osoitteeseen.

Ja molemmat on siis langattomasti yhteydessä reitittimeen eli läppäri ja puhelin.
 
Liittynyt
20.04.2017
Viestejä
582
Nokia 3310 puhelimena?
Huihai Tähti 3. Nollasin reitittimen ja yhdistin molemmat WPS:n avulla - toimii.

Toinen asia, mikä on jo jonkin aikaa ihmetyttänyt, on nämä kummalliset Google-haun tulokset:
upload_2020-1-6_18-31-1.png

Kummallisia domaineja ja sisältöä? Eikä nuo ole edes niistä kaikkein erikoisimpia vaan täyttä siansaksaakin tarjoaa usein.
 

Freeze

Elitisti
Team Folding @ Home
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 113
Onko ajettu virusskannauksia? Onko reitittimien etc. salasanat vaihdettu muuksi kuin admin/admin?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 996
Näkyyhän noita hakutuloksia aina välillä. Ei kannata painaa, viruksia tulee tai luottokortin numeroita kalastelevat.

Generoivat noita sivustoja, missä on mahdollisimman monta hakusanaa netistä kerätty, että näkyisi mahdollisimman usein haussa.
 
Liittynyt
20.04.2017
Viestejä
582
Näkyyhän noita hakutuloksia aina välillä. Ei kannata painaa, viruksia tulee tai luottokortin numeroita kalastelevat.

Generoivat noita sivustoja, missä on mahdollisimman monta hakusanaa netistä kerätty, että näkyisi mahdollisimman usein haussa.
Itse, kun olen noihin optimointeihn erikoistunut, niin pistää välillä miettimään, että kuinka nuo ylipäätään näkyy.
Ei kai se sitten olekaan niin justiinsa...

Onko ajettu virusskannauksia? Onko reitittimien etc. salasanat vaihdettu muuksi kuin admin/admin?
Tunnusta ei muistaakseni voinut vaihtaa jostain syystä (saattoi olla myös käyttäjän hätäisyyttä), mutta ss on toki vaihdettu.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 996
Itse, kun olen noihin optimointeihn erikoistunut, niin pistää välillä miettimään, että kuinka nuo ylipäätään näkyy.
Ei kai se sitten olekaan niin justiinsa...
Käytännössä varastavat sisällön oikeilta sivuilta ja näyttävät Googlelle sen, mutta kun oikea käyttäjä klikkaa niin tuleekin ihan jotain muuta. Ei nuo tosiaan ihan siellä ekoina hakutuloksina näy, mutta jos vähänkin erikoisemmat hakusanat niin alkaa todennäköisemmin löytyä.
 
Liittynyt
03.05.2018
Viestejä
3 187
Mielestäni sun nettipurkki on korkattu ja siinä on haittakoodi sisällä mikä ohjaa haitallisille sivustoille. Tää hakkerointi on DNS kyselyiden uudelleenohjausta käytännössä.. Firmis purkkiin uudestaan ja katso mitä gööglen haut kertoo sen jälkeen.

Edit: Ei ollu läpällä sanottu tms. Kaikki oireet viittaa suoraan tällaseen DNS korkkaukseen.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 435
Viestejä
4 199 473
Jäsenet
70 906
Uusin jäsen
Zawaro

Hinta.fi

Ylös Bottom