Huawei 5.5G CPE H165-383

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TJ74
  • Aloitettu Aloitettu
Ai pahus kun tuli kesällä tämä laite hommattua! Katkeilee itekseen (eilen iltapäivällä kolmasti piti bootata) eikä auta odottelu, pakko vetää piuha seinästä. Eli periaatteessa optimi olisi pitää laite kokoajan käden ulottuvilla jos vaikka tietokoneeseen lähinnä tarvii sitä. Mutta pakko oli tuo laittaa yläkerran ikkunalle kun muuten lataustehot saattaa kyykätä ihan älyttömästi. Voisihan tuon toriin laittaa kai myyntiin ja niellä tappio...

Periaatteessa (tukimastojen puolesta) ton pitäisi minun kotona hyvin toimia, mutta ei vaan toimi. Onneton antenni. Keskustassa oli jo moninkertainen nopeus vaikka ruuhka on ihan toisenlainen. Mutta pingit ei kyllä välttämättä moneenkaan pelailuun riitä edes siellä.

Oma vikahan se oli kun en ajoissa tutustunut laitteeseen, mutta kiireet iski päälle eikä ennättänyt. Enkä näistä reitittimistä mitään tajunnut kun tuon ostin. Oma vika kyllä ei ole että Elisa ei korjaa tuon laitteen vikoja. Siitä hyvästä kaikki perheen liittymät siirtyi Elisalta pois. Miettikää oikeasti rauhassa ennen kuin H165:n ostatte! Itsekin olisin B818:n ostanut mutta kun ei ollut paikkakunnalla myynnissä ja tori-jutut ei muuten ole mulle.
Millä hinnalla möisit tämän minulle? Ei tarvitsisi toriin pistää tuota :D

Millä hinnalla möisit tämän minulle? Ei tarvitsisi toriin pistää tuota :D
Ai, eikö minun tarvitsekaan maksaa?! 😄

En tiedä mitä tuosta ilkeäisi pyytää kun välillä on ollut todella hyvässä tarjouksessa ja onhan uusi on aina uusi, mutta en pysty vielä valitettavasti myymään. Minun pitää rauhassa miettiä millaisen laitteen ostaisin ensin tilalle ja voi vaatia tukiantennin asennuksenkin.

Ai, eikö minun tarvitsekaan maksaa?! 😄

En tiedä mitä tuosta ilkeäisi pyytää kun välillä on ollut todella hyvässä tarjouksessa ja onhan uusi on aina uusi, mutta en pysty vielä valitettavasti myymään. Minun pitää rauhassa miettiä millaisen laitteen ostaisin ensin tilalle ja voi vaatia tukiantennin asennuksenkin.
Selvä homma. Ei minullakaa ole mikään kiire oman laitteen päivitykselle👍

Statistiikka

Viestiketjuista
298 962
Jäsenet
81 568
Uusin jäsen
Uteeeh

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom