Ostettu HTPC-kotelo täysikokoiselle näyttikselle/low profile-näytönohjain 4k@60hz

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja caddy
  • Aloitettu Aloitettu
Tarve siis toiselle, joko HTPC/vaakakotelolle johon mahtuu mATX-emolevy, normikokoinen näyttis tai sitten low-profile -näytönohjaimelle joka tukee 4k@60hz -kuvaa.
Lähtökohtaisesti tuo näyttis olisi enemmän haussa, nykyinen on GTX1050 joka toimii kaikkien muiden telkkareiden kanssa paitsi sen johon se on pääasiassa kytketty(Samsung Q60A).

Tarjouksia?

Viimeksi muokattu:
Tuo on kyllä nätti.
Pahoittelen että unohdin mainita että koteloon tulee mahtua mATX-emo, muuten tuo olisi ollut täydellinen.
Varuiksi kuitenkin, minkänlaista hintaa tuolle ajattelit?

Tarve siis toiselle, joko HTPC/vaakakotelolle johon mahtuu mATX-emolevy, normikokoinen näyttis tai sitten low-profile -näytönohjaimelle joka tukee 4k@60hz -kuvaa.
Lähtökohtaisesti tuo näyttis olisi enemmän haussa, nykyinen on GTX1050 joka toimii kaikkien muiden telkkareiden kanssa paitsi sen johon se on pääasiassa kytketty(Samsung Q60A).

Tarjouksia?

Tollanen 25eur + posti jos hyväksyt sen että lähetys tulee aika tiiviisti pakattuna pienessä paketissa eli ei juurikaan saa pehmusteita (mulla ei ole sopivaa isompaa pahvilaatikkoa, ne menee muuhun käyttöön)

Liitteet

• grandi.jpg
    grandi.jpg
    25,8 KB · Luettu: 7
Pahoitteluni hitaasta vastaamisesta, olin reissun päällä enkä päässyt täällä käymään.
Siiphuup, laitatko mulle kuvan tuosta myymästäsi kotelosta vaikka yv:nä?

Statistiikka

Viestiketjuista
267 260
Jäsenet
76 015
Uusin jäsen
Dirksolomon

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom