Ostetaan Htpc kotelo (Espoo/Hki)

Osnow

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
31.10.2018
Viestejä
2 017
Ostetaan htpc kotelo, mieluiten matx kokoa. Noudan pk-seudulta. Tarjoa kuvan kanssa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
10.01.2017
Viestejä
388
Mulla olis ylimääräinen, itelle vääräksi todettu silverstone mini itx koon komea kotelo. Kuvia voin huomenna laittaa, on paketissaan varastossa tällä hetkellä. Siihen sopiva (Sfx)poweri myös: kolink plus bronze 450w. Tsekkaan huomenna kuvat sulle. On takuu voimassa kotelolle sekä powerille jimssiin. Ja jos en väärin muista ni kotelolle löytyy myös 1 tai 2, 80 mm noctuan tuuletinta.


Edit: jos siis muu kuin Atx koko on vaihtoehto
 
Viimeksi muokattu:

Osnow

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
31.10.2018
Viestejä
2 017
Mulla olis ylimääräinen, itelle vääräksi todettu silverstone mini itx koon komea kotelo. Kuvia voin huomenna laittaa, on paketissaan varastossa tällä hetkellä. Siihen sopiva poweri myös, en just nyt muista minä merkki mut muistaakseni oli 300w. Tsekkaan huomenna. On takuu voimassa kotelolle sekä powerille jimssiin.


Edit: jos siis muu kuin Atx koko on vaihtoehto
Moi,
Tuo itx on vähän liian pieni itselle, matx on pienin mille tarvetta. Kiitos kuitenkin :)
 
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
336

I have this one. Really high end case from about 10 years ago (used to be over 200€ back in the day). Moved to smaller solutions myself and this case ended up in the storage. I have lost the remote, but I am sure you can find one on ebay. All original fans included. I am in Tampere, but I travel to Helsinki often, so if you are interested, I can bring it with me and meet at the railway station.
Yours for 40€.
 

Osnow

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
31.10.2018
Viestejä
2 017
Up, nyt olisi tarvetta matx kokoiselle htpc kotelolle. Max 50e!
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
242 349
Viestejä
4 233 754
Jäsenet
71 192
Uusin jäsen
Pyrhiss

Hinta.fi

Ylös Bottom