• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

BF HS Digi+ / alkaen 5.95€/kk / ja 6kk hintaan 35,70€

Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 113
Kiitos, tätä onkin odotettu. Melko rapsakat hinnat muutoin. Syksyn mittaan on tullut lisäiltyä mielenkiintoisimmat timanttijutut jo valmiiksi kirjanmerkkeihin.
 

Rantakemisti

Moderator
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 270
Tuo HS Viikko on myös hyvä tarjous. Olen tykännyt tuosta konseptista, että viikonloppuna tulee tuollainen tiivistelmä viikon uutisista ja jota voi rauhassa lukea. Joka päivä ei ole aikaa lukea Hesarin paperilehteä ja digistä tulee luettua vai muutamia juttuja per päivä.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
6 171
Niin taitaa olla, mutta ei se siitä yhtään paremmaksi tee että ens kuussa loppuvaan tilaukseen ei voi ostaa
Mä olen joskus saanut kampiksen päättyvän tilauksen perään aspaan soittamalla, kannattaa kokeilla sitäkin korttia.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 113
Niin taitaa olla, mutta ei se siitä yhtään paremmaksi tee että ens kuussa loppuvaan tilaukseen ei voi ostaa
Pistä ens vuodelle merkintä että keskeytät Hesarin lokakuun loppuun tms., jotta saat hyödynnettyä tilauksen. Tää tarjous on tullut aina vuosittain tarjolle.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
333
Pistä ens vuodelle merkintä että keskeytät Hesarin lokakuun loppuun tms., jotta saat hyödynnettyä tilauksen. Tää tarjous on tullut aina vuosittain tarjolle.
Juu, peruutin oman tilauksen ja pistetään vaimon nimiin tulemaan tää 6kk sopimuskauden vaihteesta eteenpäin
 

ykii

Lizard of Oz
Tukijäsen
Liittynyt
16.07.2017
Viestejä
683
Kiitos vinkkaajalle! Tätä on odotettu.
 
Liittynyt
13.10.2017
Viestejä
19
Huomioksi, että vaikka sivuilla sanotaan tarjouksen alkavan 24.11, niin tilauksen pystyy jo tänään torstaina 23.11 laittamaan sisälle.Screenshot_20231123_192942_Chrome.jpg
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
83
Kannattaa laittaa tilaus alkamaan ensi viikolla. Digi sisällön saa heti, vaikka tilaa viikon päähän.

E: Olikin tarjouksen lisätiedoissa näköjään
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 837
Viestejä
4 205 882
Jäsenet
70 990
Uusin jäsen
BGZ

Hinta.fi

Ylös Bottom