Myydään HP workstation tietokone Xeon prossulla, Tornio, posti

Liittynyt
02.02.2024
Viestejä
844
Tuote: HP Z420
Hinta: 45e (postit on 15e)
Tuote ostettu (mistä ja milloin):
Kuitti löytyy (takuu voimassa):
Muuta huomioitavaa:
Just tämän ostin mutta tulin siihen tulokseen että pitää liikaa tuuletinmöykkää kun olen tottunut äänettömiin tietokoneisiin
Toki se pitää paljon vähemmän ääntä kuin vaikka pölynimuri. Se vaan että jos meinaa tietokonetta pitää päällä 24/7 makuuhuoneessa niin sitten toi äänentaso häiritsee, ei se kyllä päiväsaikaan pitäisi tietokoneella työskenneltäessä
Eli syyllisenä ovat 2x 9cm tuuletinta, yksi tietokoneen takana sekä yksi suoraan prossusiilissä ja 8cm tuuletin muistipaikkojen päällä kaikki noi tuulettimet on jollain tapaa vaihdettavissa mutta mulla ei ole vaihdokkeja sillä omistan vain 12 cm tuulettimia kasan

Tietokone on ihan hyvässä kunnossa.

Prosessori Intel Xeon E5-1620 (4 core, 8 thread, 130 wattia, emolevy kelpuuttaa vissii tehokkaammankin prossun eli enemmän coreja mutta sitten toi jäähytyssysteemi ei melko varmasti riitä, se riittää vain 130 wattiin asti)
Keskusmuisti 24 GB (4x4GB+4x2GB)
Näytönohjain - oletuksena ei ole mutta on mulla monenlaisia jos on pakko joku laittaa mukaan, tietokone tarvii pakosti jonku näyttiksen koska siinä ei ole integroitua intel näyttöpiiriä, virtalähteessä on kaksi 6pin näyttisvirtaliitintä
Kovalevy - ei mitään, SATA HDD tai SATA SSD tohon menee, 3x 3,5" asennuskehikkoa HP pikakiinnityksillä (siis kotelon sisäinen eikä mikään hotswap koneen ulkopuolelta)
DVD-asema, muistikortinlukija
Käyttis: ei oo kun ei oo tallennusmediaakaan
Virtalähde: 600W HP

Kuvassa oleva WLAN kortti ei myöskään kuulu kauppaan se oli mukana jotta saan asennettua netin kautta päivitykset Linuxiin kun testailin onko tää Linuxiin kelpo kone. Kone oli täysin kelvollinen miinus se meteli.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Tornio
Toimitustapa: nouto, posti
Maksutapa: käteinen, tilisiirto


Kuva:
 

Liitteet

Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 951
Viestejä
4 297 573
Jäsenet
71 735
Uusin jäsen
Mesimeloni

Hinta.fi

Ylös Bottom