HP Omen pelitietokone

Liittynyt
21.11.2023
Viestejä
5
Onkos tässä jokin kovasti vialla?

Perusrytkytykseen hankkimassa niin eikös tuo ole iha ok tonnin paukku ja peliä?

 
Liittynyt
07.06.2017
Viestejä
4 339
No tuo Omen sarja on Lenovon Legioneiden kanssa ns parempaa markettisarjaa eli ihan standardeista osasista kasattu.

Siinä on vain ihan oikeaan erilliskoneeseen verrattuna:
- Heikko kotelon ja prosessorin jäähdytys
- Olemattomat bios-ominaisuudet
- Vakionopeuksiset muistit, joita ei yleensä pysty edes vaihtamaan nopeampiin johtuen bios
- Erilliskomponenteilla on pidempi takuu

Ja sitten toistepäin
+ Vaivattomuus eli töpseli seinään ja käyttämään. Ei winukan asennusta, Avaimen ostamista jne

Täällä noille valmiskoneille ei juurikaan kannatusta saa, koska samaan rahaan saa paremman kokoonpanon itse tai kasauspalvelulla toteutettuna.
 
Liittynyt
08.08.2019
Viestejä
2 365
Onkos tässä jokin kovasti vialla?

Perusrytkytykseen hankkimassa niin eikös tuo ole iha ok tonnin paukku ja peliä?

Onhan se varmasti ihan perus ok pelikone, mutta tuolla hinnalla saat kyllä kasattua (tai datatronic kasaa sinulle) samoilla tehoilla, mutta paremmalla päivitettävyydellä alemmilla lämpötiloilla ja todennäköisesti hiljaisemman koneen vielä. Mieti siis rauhassa ennenkuin tilaat, ei tuo mikään "killeri" tarjous ole.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
523
HP Omen 45L löytyy (i9-12/32/3090) löytyy parin vuoden takaa ja olen ollut tyytyväinen. Toki vähän eri tason kotelo kuin tuon 25L, mutta ehkä HP:n laatu kuitenkin on sama.
Edellinen valmiskonepaketti oli Legion c730 (i7/16/2080) ja sen jälkeen ei kyllä ole ollut kiinnostusta tai aikaa koota yhtään mitään itse. Helppous on se mitä arvostan.
 
Liittynyt
08.08.2019
Viestejä
2 365
Itseasiassa datatronicilta saa R5 5600x / 16gb / 1tb / RTX 4070 -pelikoneen tuohon 1100e pintaan, eli n. 30% tehokkaampi näytönohjain kuin tuossa HP:ssa. Mutta oma valinta toki, jos peruspelaaja on eikä techhi kiinnosta, niin ei se pahasti vikaan mene tuolla HP:llakaan.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
250 424
Viestejä
4 359 906
Jäsenet
72 642
Uusin jäsen
Deknus

Hinta.fi

Ylös Bottom