Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei noilla ainakaan laminaatteja pestä tai lattiat turvonneet pian. Vessan pesussa kovia, kun kaikki paska irtoaa ilman myrkkyjä.Onko kellään kokemusta näistä? Onko jäänyt käyttöön vai turhake?
Perusmoppaaminen kyllästyttää pesuveden vaihtoineen ja mopin kuivaksi vääntämisineen.
Semmoinen mikä imee sen paskaveden pois on paras höyrypesuri. Ne toki maksaa jo tuplat vähintään. Noissa se vesi jää rättiin osittain ja osa jää lattialle.Olen kanssa katsellut höyrypesuria. Varmaan Kärcher SC 4 EasyFix Premium -höyrypuhdistin 199,90
Kaikki tuntuvat kehuvan näitä innoissaan. Just kävin siivoamassa vanhan kämpän ja jessus ku olisi helpottanut paremmilla laitteilla.
Olen kanssa katsellut höyrypesuria. Varmaan Kärcher SC 4 EasyFix Premium -höyrypuhdistin 199,90
Kaikki tuntuvat kehuvan näitä innoissaan. Just kävin siivoamassa vanhan kämpän ja jessus ku olisi helpottanut paremmilla laitteilla.
Oletko tämän hankkinut? Verkkokaupan arvostelut hyviä, ja itse olen miettinyt just tuon ostamista. SC 3 malliin isoin ero taitaa olla että tässä on irrotettava vesisäiliö