Tuote: Hotelliyöpyminen, Sokos Hotels
Tarjoushinta: jopa -40%
Normaalihinta: 100%
Kauppa: Sokos Hotels, ympäri maan
Voimassa: Varausaika: ti 21.11. – pe 24.11. Majoitusaika: 1.12.2023–10.3.2024
Linkki: Black Friday Sokos Hotelleissa
Promokoodi: varauskoodi julkaistaan myynnin alkaessa tiistaina klo 8
Kommentti tarjouksesta:
Onko hyvä tarjous vai ei, selviää kokeilemalla, itse olen näitä ottanut joka vuosi. Huomioi, että
- Edun varaaminen edellyttää S-Etukorttia sekä kirjautumista sivustolle.
- Varauksen koko arvo on maksettava varausvaiheessa.
- Tehtyä varausta ei voi muuttaa eikä peruuttaa. Varaukset vain sokoshotels.fi-sivustolla.
Etu on tarkoitettu S-ryhmän asiakasomistajille, se koskee vapaa-ajan matkoja ja vain uusia varauksia.
Kampanjahintaisia huoneita on saatavilla rajoitettu määrä. Saatavuus ja hinta vaihtelevat päivän ja hotellin mukaan. Kampanja on voimassa kaikissa Sokos Hotelleissa, mutta osa hotelleista on suljettuna joulukuun viimeisten ja tammikuun ensimmäisen viikon aikana.
Kampanja-alennus lasketaan normaalista Päivän hinnasta, joka on lähtöhinta ennen asiakasomistaja-alennuksia. Päivän hinta määräytyy kysynnän mukaan.
Kampanjahinnasta saa S-Etukortilla Bonusta, mutta ei muita hintaetuja. Hinta ei myöskään kerrytä muiden kanta-asiakasohjelmien etuja tai pisteitä.
Tarjoushinta: jopa -40%
Normaalihinta: 100%
Kauppa: Sokos Hotels, ympäri maan
Voimassa: Varausaika: ti 21.11. – pe 24.11. Majoitusaika: 1.12.2023–10.3.2024
Linkki: Black Friday Sokos Hotelleissa
Promokoodi: varauskoodi julkaistaan myynnin alkaessa tiistaina klo 8
Kommentti tarjouksesta:
Onko hyvä tarjous vai ei, selviää kokeilemalla, itse olen näitä ottanut joka vuosi. Huomioi, että
- Edun varaaminen edellyttää S-Etukorttia sekä kirjautumista sivustolle.
- Varauksen koko arvo on maksettava varausvaiheessa.
- Tehtyä varausta ei voi muuttaa eikä peruuttaa. Varaukset vain sokoshotels.fi-sivustolla.
Etu on tarkoitettu S-ryhmän asiakasomistajille, se koskee vapaa-ajan matkoja ja vain uusia varauksia.
Kampanjahintaisia huoneita on saatavilla rajoitettu määrä. Saatavuus ja hinta vaihtelevat päivän ja hotellin mukaan. Kampanja on voimassa kaikissa Sokos Hotelleissa, mutta osa hotelleista on suljettuna joulukuun viimeisten ja tammikuun ensimmäisen viikon aikana.
Kampanja-alennus lasketaan normaalista Päivän hinnasta, joka on lähtöhinta ennen asiakasomistaja-alennuksia. Päivän hinta määräytyy kysynnän mukaan.
Kampanjahinnasta saa S-Etukortilla Bonusta, mutta ei muita hintaetuja. Hinta ei myöskään kerrytä muiden kanta-asiakasohjelmien etuja tai pisteitä.
Viimeksi muokattu: