• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

BF Hotelliyöpyminen, Sokos Hotels -40%

Liittynyt
29.05.2021
Viestejä
22
Tuote: Hotelliyöpyminen, Sokos Hotels
Tarjoushinta: jopa -40%
Normaalihinta: 100%
Kauppa: Sokos Hotels, ympäri maan
Voimassa: Varausaika: ti 21.11. – pe 24.11. Majoitusaika: 1.12.2023–10.3.2024
Linkki: Black Friday Sokos Hotelleissa
Promokoodi: varauskoodi julkaistaan myynnin alkaessa tiistaina klo 8

Kommentti tarjouksesta:

Onko hyvä tarjous vai ei, selviää kokeilemalla, itse olen näitä ottanut joka vuosi. Huomioi, että

- Edun varaaminen edellyttää S-Etukorttia sekä kirjautumista sivustolle.
- Varauksen koko arvo on maksettava varausvaiheessa.
- Tehtyä varausta ei voi muuttaa eikä peruuttaa. Varaukset vain sokoshotels.fi-sivustolla.

Etu on tarkoitettu S-ryhmän asiakasomistajille, se koskee vapaa-ajan matkoja ja vain uusia varauksia.

Kampanjahintaisia huoneita on saatavilla rajoitettu määrä. Saatavuus ja hinta vaihtelevat päivän ja hotellin mukaan. Kampanja on voimassa kaikissa Sokos Hotelleissa, mutta osa hotelleista on suljettuna joulukuun viimeisten ja tammikuun ensimmäisen viikon aikana.

Kampanja-alennus lasketaan normaalista Päivän hinnasta, joka on lähtöhinta ennen asiakasomistaja-alennuksia. Päivän hinta määräytyy kysynnän mukaan.

Kampanjahinnasta saa S-Etukortilla Bonusta, mutta ei muita hintaetuja. Hinta ei myöskään kerrytä muiden kanta-asiakasohjelmien etuja tai pisteitä.
 
Viimeksi muokattu:

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 710
Onko hyvä tarjous vai ei, selviää kokeilemalla
Minulla on näistä Sokos-hotellien kampanjoista vähän sellaisia kokemuksia, että ilmoitettu lähtöhinta on huonekalukauppojen tapaan nostettu ensin niin korkeaksi, ettei todellista alennusta tule parhaimmillaankaan kuin joku 10-20%. Vaihtoehtoisesti huoneiden saatavuus on yleisesti ottaen tosi heikko, eli pitää tyytyä siihen mitä tarjotaan, eikä etsiä sitä mitä lähtökohtaisesti haluaisi.

Kiitos joka tapauksessa vinkistä, eihän sitä tiedä jos sieltä edes joku saisi jotain järkevää tarjousta hyödynnettäväksi.
 
Liittynyt
29.05.2021
Viestejä
22
Yleensä saatavuus huoneille on ollut joulun aikaan hyvä, se on ainoa aika kun olen tuota käyttänyt, ja alekin on ollut se -40 päivän hinnasta.

Todennäköisesti varaussivu kyykkää ekana päivänä, mutta olen viimeisenä päivänä onnistuneesti varannut.
 
Liittynyt
19.11.2019
Viestejä
32
Tuolla sokos hotelsin sivulla muuten kerrotaan et uutiskirjeen tilaamalla pääsee jo maanantaina 20.11 käsiksi tarjoushintaisiin huoneisiin:thumbsup:
 
Liittynyt
09.11.2020
Viestejä
649
Voi tällä jonkun roposen normi s-etukorttihintaan verrattuna säästää, mutta (kuluttoman) peruutusoikeuden (saapumispäivä klo 18 mennessä) taitaa menettää samalla?
 
Liittynyt
09.11.2020
Viestejä
649
Tein juuri pari kohtuuhintaista varausta, mutta en huomannut että mitään koodia olisi tarvinnut mihinkään syöttää? Olin kirjautuneena S-tunnareilla ja navigoin varauskalenteriin tarjoussivun kautta.

Oli muuten kaksi välilehteä selaimessa auki, kummassakin oma varauksensa eri hotelliin eri päiville.

Maksoin ensimmäisen ja toisen varauksen välilehti ilmoitti olevansa vanhentunut...okei, hain samat huoneet samoille päiville ja hinta pomppasi 2 huoneen 2 yön varaukselle n. 25%!

Noh, lainasin vaimon puhelinta ja sieltä käsin eri S-tunnuksella kirjautuneena hinta olikin sama kuin itsellä tietokoneella alunperin.

Tuli olo, että apinaa koijataan. Noh, luonnollisestikin vaimon puhelimella tein varauksen eli yritykseksi jäi. Tai sitten töpeksin itse jotakin.
 
Liittynyt
29.05.2021
Viestejä
22
varasin huoneen joulun ajaksi, 90e/yö. Muistelin, että pari vuotta sitten samaan aikaan oli 83e/yö
 
Liittynyt
25.01.2023
Viestejä
15
Itse varasin joulukuulle viikonlopuksi Tallinnasta Virun perhehuoneen hintaan 192e ja puhelinpalvelusta vielä yhden lapsen lisäys 40e (2 aikuista ja 4 lasta).
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 661
Viestejä
4 207 578
Jäsenet
70 930
Uusin jäsen
tomoslono

Hinta.fi

Ylös Bottom