Honor vihjaili tulevasta "robottipuhelimestaan" sisäänrakennetulla gimbaalikameralla

NeliYgönen

Ylläpidon jäsen
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Honorin odotetaan paljastavan uuden Robot Phone -nimellä kutsutun puhelimensa ensi keväänä MWC-konferenssissa. Robottipuhelimen uutuudesta tekee lähinnä sen sisäänrakennettu gimbaalikamera, joka näkyy yllä olevalla kiusoitteluvideolla. Vielä on kuitenkin epäselvää, onko kyseessä pelkkä konseptilaite vai valmis markkinoille saapuva puhelin.

Lähde: GSMArena

Tässä siis Honorin alkuperäinen jota tuo "Sparrows News" ei ole rikkonut mutenäppäimellä.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://www.youtube.com/watch?v=YB6j8tsFFkc

Vaikea kuvitella että juuri kukaan omillaan rahoillaan tuollaista haluaisi ostaa. Tuollainen gimmic ei luultavasti toisi hirvittävästi lisää painoa. Se ei välttämättä maksaisi mahdottomuuksia muutoin korkeahintaisessa puhelimessa. Mutta fyysinen koko, tuollainen ylimääräinen möhkele. Mua tympii tässä mun noin 5 milliä paksussa honorissa, ylimääräinen likemmäs 3 milliä paksu saareke tms. miksi noita kutsutaan. Mun vanhassa Huaweissa oli yksi upotettu takakamera.

Statistiikka

Viestiketjuista
291 260
Jäsenet
79 970
Uusin jäsen
Alnea

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom