Honor 7 Lite / Honor 5C

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
104
Olen kyseisen puhelimen onnellinen omistaja. Nyt tuli kuitenkin erikoinen ongelma vastaan. Vein puhelimen Fonumille takakannen vaihtoa varten, koska kameran suojalasi oli mennyt säpäleiksi. Sama oli käynyt kerran aiemminkin ja olin silloinkin puhelimen korjauttanut Fonumilla. Puhelin ottaa iskua taskussa avainten kanssa ja tuo on puhelimen heikoin kohta, koska se on ainoa sormenjäljenlukijan lisäksi, jota ei suojakortsukaan suojaa.

Tällä kertaa takakannen vaihto ei kuitenkaan onnistunut. Fonumille tullut takakansi oli sellainen, jossa ei ollut sormenjäljen lukijan kohdalla reikää ja Fonumin kaveri kertoi, että heidän kauttaan ei valitettavasti sellaisia takakansia saa. Jännää, että aiemmin sai.

Tämä on ensimmäinen kerta, kun vastaani tulee tällainen tilanne. En ole edes tiennyt, että tuota puhelinta on myyty myös ilman sormenjäljenlukijaa. Itse en kyseistä lukijaa edes käytä, enkä tarvitse.

Myyjä kyselikin, että onko puhelimeni ostettu esim. Aasiasta tai joltain muulta markkina-alueelta. Ei. Ostin puhelimeni aikanaan uutena Suomesta Helsingin Jätkäsaaressa sijaitsevasta tavaratalosta. Fonumin kaveri epäili, että puhelimesta on kaksi eri versiota eli 7 Lite ja 5C ja näistä vain toisessa on tuo sormenjäljenlukija. Oman tietoni mukaan kyseessä on vain kaksi eri myyntinimeä ja ihan sama laite.

Tunteeko joku näitä paremmin kuin minä? Onko niitä oikeasti myyty myös ilman sormenjäljenlukijaa? Myös Suomessa? Ja saako tuota takakantta vielä jostain sellaisena, jossa on sormenjäljenlukijankin kohdalla aukko?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 648
Viestejä
4 197 311
Jäsenet
70 761
Uusin jäsen
aksl

Hinta.fi

Ylös Bottom