• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Honor 200 512 Gt, DNA, 199 €

Juha Kokkonen

Moderaattori
Ylläpidon jäsen
Tuote: Honor 200 512 Gt
Tarjoushinta: 199€
Normaalihinta: suositushinta 549€
Kauppa: DNA
Voimassa:
Linkki: HONOR 200 5G, 512 Gt, Musta | DNA

Kommentti tarjouksesta:
Ollut viime viikkoina aiemminkin alessa samaan hintaan, mutta en löytänyt palstalta. Erinomainen laite telekameralla ja isolla muistilla tähän rahaan kohtuuhintaista luuria etsivälle.

Itse ostin tän dna:lta kesällä 249€, silloin oli 8/256 malli 199€ ja isompi ram houkutteli. Ihan ok puhelin, mutta välillä pientä tahmaisuutta/lagia tai sitten olen vaan vikkeläsorminen ;)

Itse ostin tän dna:lta kesällä 249€, silloin oli 8/256 malli 199€ ja isompi ram houkutteli. Ihan ok puhelin, mutta välillä pientä tahmaisuutta/lagia tai sitten olen vaan vikkeläsorminen ;)
Ei taida olla juuri saatavilla sellaista 200€ puhelinta joka olisi kaikissa käyttötilanteissa täysin sulava.

Täältä löytyy 8gb versio tästä ja Op 12r 16gb.
En kyllä kerta kaikkiaan saa tätä lagaamaan oikein missään tilanteessa ja käyttö ihan yhtä sulavaa kuin oneplussallakin.
12r on päätynyt vaimokkeen käyttöön kun mielestäni Honorilla saa parempia kuvia ja Honor sopii käteen paremmin.

Menin ostamaan S24 FE:tä mutta eivät hyväksyneet vaihtohyvityksenä vanhaa puhelinta josta näyttö irti, joten ostinpa tämän sitten mukaan satkun halvemmalla. Kiitos vinkistä!

Menin ostamaan S24 FE:tä mutta eivät hyväksyneet vaihtohyvityksenä vanhaa puhelinta josta näyttö irti, joten ostinpa tämän sitten mukaan satkun halvemmalla. Kiitos vinkistä!
kävin myös mallailemassa tuota s24 fe kun neidon synttärit lähestymässä, mut on se vaan niin hillittömän kokoinen laite, ettei millään pysty

Vastikään kanssa ostin tän ja hyvä luuri, itse en ole tahmaisuutta kohdannut ja lähinnä puutteet on että ei taata mitään veden- ja pölynkestävyyttä ja päivitykset loppunee pikemmin kuin joillain kilpailijoilla. Eikös EU ollut 2027 mennessä saamassa vaihdettava-akkuisia puhelimia niin kestää ainakin sinne asti. Tehot alkaa olla luureissa sitä luokkaa, että kun en pelejä pelaa niin voisi hyvin käyttää samaa puhelinta pidempään. Sitä suuremmalla syyllä sylettää että tää on eka Android-puhelimeni, jossa bootloader lukittu niin ei pääse yhtään custom ROMmeilla leikkimään.

On kyllä oiva luuri tuohon hintaan. Mikään myynnissä oleva ei tule lähellekään nyt samassa hintaluokassa - en ainakaan itse löydä:

- RAM : 12Gt - ei sulje koko ajan kaikkia ohjelmia taustalta (melkein kaikissa kilpailijoissa 8Gt)
- Flash: 512Gt - ei lopu peruskäytössä heti kesken (kilpailijoissa melkein aina 256Gt)
- UFS 3.1 flash muisti - eikä UFS 2.0 ikivanhaa hidasta kuraa, kuten vielä monessa Xiaomin vastaavahintaisessa puhelimessa (paria poikkeusta lukuun ottamatta)
- Nyt Android 15, Android 16 ja 17 luvattu vielä päälle, sen jälkeen vuosi tietoturvapäivityksiä (mutta ei enää Android 18 päivitystä)
- 120Hz näyttö, korkea 3840Hz PWM (eli ei väsytä silmiä ihan niin helposti kuin matalamman taajuuden PWM)
- Snapdragon 7 Gen 3 riittää mainiosti peruskäyttöön ja ei-hc -pelaamiseen
- 5200mAh akku jaksaa aika varmasti teinilläkin koko päivän
- Koko on aika iso, se on osalle miinus, osalle plus

Ostaisin heti, jos olisi käyttöä hyvälle peruspuhelimelle.

Lähti tilaukseen, pääsee tyttären lagiva ja muutenkin tukossa oleva Poco M4 Pro eläkkeelle :)

Kiitos vinkistä!

Kaarevat näytöt on vähän hankalia suojauksen ja käytön vinkkelistä. Miten jengillä sujuu? Eikös markkinat ole tulossa järkiinsä ja palaamassa litteisiin?

Tuli haettua tämä yllättäen hajonneen OP 8T:n tilalle, vaikuttaa hyvältä. Vahva suositus.

Tarkistan että olenko ymmärtänyt oikein, eli korjatkaa jos olen väärässä:
  • Honor 200 saa Android-päivityksiä vuoteen 2027 eli viimeinen versio on Android 18
  • Tietoturvapäivityksiä tulee vuoteen 2028 saakka
  • Bootloaderia ei pysty avaamaan, joten minkäänlaista kolmannen osapuolen käyttöjärjestelmää ei pysty asentamaan

• Honor 200 saa Android-päivityksiä vuoteen 2027 eli viimeinen versio on Android 18
  • Bootloaderia ei pysty avaamaan, joten minkäänlaista kolmannen osapuolen käyttöjärjestelmää ei pysty asentamaan

Käsittääkseni kolme Android-päivitystä, joista yksi tullut (15), joten 17 tulee olemaan viimeinen luvattu versio. Vaikea ihan varmaa tietoa löytää mutta odote taitaa olla 4v tietoturvapäivityksiä eli 2028 tosiaan loppuisi sitten. Oletan ettei bootloaderia saa auki, koska yli vuoden julkaisun jälkeen mistään ei löydy että tätä olisi rootattu ja taitaa olla useammalla valmistajalla nykyään käytäntö että pysyy suljettuna.

Juu, mihinkään Honoriin ei ole enää pitkään aikaan saanut BL-avausta, eikä sen takia LineageOS/AOSP/custom romeja.

Mutta tosiaan Android 17 on luvattu, 18:a ei, näin ainakin itse lukemani perusteella. Ja eri valmistajathan ovat aikaisemminkin vetäytyneet sitten myöhemmin näistä annetuista lupauksistaan. Mielestäni Android puhelimet ovat kyllä ihan käyttökelpoisia ja turvallisia pitkälle viimeisen päivityksen jälkeen, jos päällä on vain Google Play-asennukset, sen omat turvatarkistukset ja lapset eivät lataile summamutikassa puhelimeen mitä satttuu :-D

Vastikään kanssa ostin tän ja hyvä luuri, itse en ole tahmaisuutta kohdannut ja lähinnä puutteet on että ei taata mitään veden- ja pölynkestävyyttä
Valmistajan mukaan on IP55, eli kestää vesisuihkut:

1759949294103.png

Ei kun nyt sekoitin luokitukset. 200 Pro:lla on Kiinassa IP55 ja muualla IP65. Joten perusmallilla ei olekaan luokitusta.

Viimeksi muokattu:
Oma Sampan A33 vaihtui tähän. Tähän 200 euron hintaan oikein mainio kapistus, onneksi on suuret kädet niin toimii juuri ja juuri yhdellä kädellä kirjoittaminen. Suojakalvo tosin ihan onneton, alkoi irtoilemaan heti kun puhelinta laittoi taskuun. Mukaan tuli myös 15 eurolla silikonia takakannelle niin ei ole puhelin enää yhtä liukas.

Statistiikka

Viestiketjuista
291 240
Jäsenet
80 046
Uusin jäsen
MestariMake

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom