Honor 20 -mallisto julkaistaan Lontoossa 21. toukokuuta

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 269


Honor on julkaissut Twitterissä kiusoittelukuvan, jossa se paljastaa tulevien Honor 20 -puhelintensa julkaisuajankohdan. Kuvasta löytyvän laskutoimituksen ratkaisemalla selviää, että julkaisu tapahtuu Lontoossa 21. päivä toukokuuta. Odotettavissa on tiettävästi ainakin kolme mallia - Honor 20 Lite, Honor 20 ja Honor 20 Pro. Pro-mallissa on huhujen mukaan neljä takakameraa Huawei P30 Pron tapaan.
 

Stringer

╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮
Premium+ ☆☆☆
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
543
Tunnustan, että olen vähän sekaisin näiden numeroiden ja nimien kanssa. Mikä se mulla mokkulana oleva Honor View 20 on tässä suhteessa?
 

Juha Uotila

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 935
Tunnustan, että olen vähän sekaisin näiden numeroiden ja nimien kanssa. Mikä se mulla mokkulana oleva Honor View 20 on tässä suhteessa?
Saa nöhdä miten Honor tämän sijoittaa. View20 oli ainakin silloin Honorin lippulaiva, mutta siitä tietysti jo aikaa kulunut ;)

Tehoiltaan varmaan tulee olemaan 1:1 kun sama piiri (luultavasti kirin980). Erot varmaan menee sitten kameraan ja tallennustila/ram akselille.

Tai sitten tästä tulee se uusi lippulaiva.
 

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 269
Saa nöhdä miten Honor tämän sijoittaa. View20 oli ainakin silloin Honorin lippulaiva, mutta siitä tietysti jo aikaa kulunut ;)

Tehoiltaan varmaan tulee olemaan 1:1 kun sama piiri (luultavasti kirin980). Erot varmaan menee sitten kameraan ja tallennustila/ram akselille.

Tai sitten tästä tulee se uusi lippulaiva.
Ainakin View20 julkaisun yhteydessä sanoivat, että Honor 10 seuraaja tulee asettumaan View20:n alapuolelle.
 

Stringer

╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮
Premium+ ☆☆☆
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
543
Hmm, vieläkö ne oikeasti aikovat nämä julkistaa? Jos ihmisien tietoisuuteen se yhteistyön loppuminen googlen kanssa on yhtään uponnut, niin ei näillä voi olla kovin ruusuinen tulevaisuus.
 

Kimi625

Vähintäänkin eeppinen näpertelijä.
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
616
Hmm, vieläkö ne oikeasti aikovat nämä julkistaa? Jos ihmisien tietoisuuteen se yhteistyön loppuminen googlen kanssa on yhtään uponnut, niin ei näillä voi olla kovin ruusuinen tulevaisuus.
Tästä saadaan tänään lisätietoa suoraan Honor edustajien suusta, täällä on myös kiertänyt juttua että tämä ei koske jo varastossa olevia Honor 20 -sarjan puhelimia
 

Kimi625

Vähintäänkin eeppinen näpertelijä.
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
616
Parhaani mukaan lotisen tänne uutiset kun olen paikanpäällä Lontoossa!
 

Stringer

╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮
Premium+ ☆☆☆
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
543
Tästä saadaan tänään lisätietoa suoraan Honor edustajien suusta, täällä on myös kiertänyt juttua että tämä ei koske jo varastossa olevia Honor 20 -sarjan puhelimia
Sen huhun mukaan siis googlen palvelut jatkavat elämäänsä vanhoissa puhelimissa, mutta samaisen huhun mukaan käyttispäivityksiä ei enää tule. Tai jos tulee, niin Huawei/Honor joutuu ne itse kaivamaan avoimesta lähdekoodista, joka kuulemma on kaiken lisäksi vielä aika vanhaa yleensä.
Pahoin pelkään, että Honorin mahdollisuudet vaikuttaa asiaan ovat aika rajalliset ja siksi olisin vähän skeptinen sen suhteen, että mitä he sanovat.
 

Kimi625

Vähintäänkin eeppinen näpertelijä.
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
616
Sen huhun mukaan siis googlen palvelut jatkavat elämäänsä vanhoissa puhelimissa, mutta samaisen huhun mukaan käyttispäivityksiä ei enää tule. Tai jos tulee, niin Huawei/Honor joutuu ne itse kaivamaan avoimesta lähdekoodista, joka kuulemma on kaiken lisäksi vielä aika vanhaa yleensä.
Pahoin pelkään, että Honorin mahdollisuudet vaikuttaa asiaan ovat aika rajalliset ja siksi olisin vähän skeptinen sen suhteen, että mitä he sanovat.
Viesti näytetty Honor edustajalle ja vastaus oli että Huawein ja Honorin puhelimet saavat normaalien tapojen mukaisesti tietoturvapäivitykset ja muut päivitykset tulevat toistaiseksi, tämä koko googlen napanuoran katkaisu on kesken ja Huawei sai jatkoikaa elokuun loppuun asti aikaa vastata syytöksiin.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
5 481
Viesti näytetty Honor edustajalle ja vastaus oli että Huawein ja Honorin puhelimet saavat normaalien tapojen mukaisesti tietoturvapäivitykset ja muut päivitykset tulevat toistaiseksi, tämä koko googlen napanuoran katkaisu on kesken ja Huawei sai jatkoikaa elokuun loppuun asti aikaa vastata syytöksiin.
Eli ei toistaiseksi mitään uutta mikä ei olisi jo tiedossa. Siis tuo jatkoaika hommahan tuli tänään tietoon tai jotain.
 

Stringer

╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮
Premium+ ☆☆☆
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
543
Näköjään. Mutta kaikkea mahdollista pelkäävän kuluttajan kannalta melkoista riskipeliä silti ostaa ennen kuin tilanne todella raukeaa.
 

FlyingAntero

ɑ n d r o i d
Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 069
Honor 20 Pro kuvat vuotivat ilmeisesti jostain fani tapahtumasta.



 

Kimi625

Vähintäänkin eeppinen näpertelijä.
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
616
Painotan edelleen sitä että myynnissä olevat laitteet ja jo myydyt laitteet ovat turvattuja Honorin edustajien mukaan
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 418
Viestejä
4 160 576
Jäsenet
70 408
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom