Tänään meni läpi Speed Completion, n. 14 h. Nyt olisi enää jäljellä Steel Soul ja Heart, mutta tän pikajuoksun kuolemien perusteella ei ehkä kannata aloittaa ennen lisäharjoittelua. Tyhmien huolimattomuusvirheiden lisäksi oli liikaa skill issueita. Tarvitsisin kovasti mahdollisuutta harjoitella bosseja vapaasti.
Mun vinkki: Ensin vedät steel soulilla niin pitkälle kuin pääset. Toisella yrityksellä sitten pelaat itsellesi normalirunin siihen viereen tai sun tapauksessa hyödynnät vanhaa runiasi ja lataat backup saven pelivalikosta latauskohdasta esim. gotclinggrip kohdan (juuri ennen widowia). ja voit treenata sillä sitä etukäteen.
Tai noin sen itse tein, vaikka otin käyttöön vasta widowin jälkeen harjoittelurunin kun olin laiska (ehdin kuolemaan tusinan verran ennen sitä sinne pyrkiessäni, mutta mulla oli heti toinen runi steel soul). Henkilökohtaisesti ei olisi ollut mitään mahdollisuuksia ilman. Toki lopussa mulla oli 8 maskia ja täydet silkit, joka antaa huomattavasti enemmän pelivaraa huonon pelaamisen ja rng:n sekoitukselle.
Moni tyhmä huolimattomuusvirhe katoaa jo ihan sillä, että pelaat pienen jännityksen kanssa. Ja kokemuksesta voin sanoa, että sitten kun sitä n:ttä kertaa yrittää, niin sitten se katoaa ja alkaa kuolemaan taas niihin alun pikkuadeihin kun ei jaksa kiinnostaa niin paljoa enää.
Itselläni kaatui ensimmäinen yritys Bell Beastiin, mutta sulla on enemmän treeniä alla, joten voi mennä paljon pidemällekin (ja toki voit olla huomattavasti mua parempi tasoloikissa). Bell beast on yllättävästi hankalimmasta päästä, koska sulla on vaan 5 maskia ja on helppo saada 4 maskin verran damagea kahdessa sekunnissa. Jotkut bossit sisältävät sen verran rng:tä, että ovat ihan eri tavalla vaikeita kun kerrasta pitää saada maaliin. Joku sellainen bossi, joka meni jo ensimmäisellä runilla ensimmäisellä tai toisella yrityksellä voikin olla toisella tuurilla aiheuttaa yllättäen kuoleman "ai se voi tehdä noinkin". Plasmium vial heti käyttöön kun sen vaan saa, jolla pystyy saamaan lisäturvaa hätätilanteissa ja lukittuna tool slottiin, vaikka se olisi ainoa käytössä oleva. Steel soulilla on oma uniikki keltainen tooli, jolla saa enemmän punaisia tooleja käyttöön.
Itse healasin aina kahden maskin kohdalla jos oli täydet silkit. Käytin wandereria ja reaperia.