HMD Globalilta odotetaan ainakin kolmea älypuhelinta IFA:ssa

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 217
Tuoreimpien huhujen mukaan HMD Globalin odotetaan julkaisevan ainakin kolme uutta älypuhelinmallia IFA 2020 -messuilla syyskuun alussa. Uutuusmallien huhutaan olevan Nokia 2.4, 6.3 ja 7.3.

Nokia 2.4:n huhutaan olevan varustettu 6,5-tuumaisella HD+-näytöllä, Helio P22 -järjestelmäpiirillä, 2/3 Gt:n RAM-muistilla, 16/32 Gt tallennustilalla, 13 + 2 megapikselin takakameralla sekä 4500 mAh akulla.

Nokia 6.3 ja 7.3 ovat huhujen mukaan edeltäjiensä tapaan hyvin samankaltaisia. Kovin tarkkoja yksityiskohtia ei ole vielä tiedossa, mutta 7.3:een huhutaan uutta Snapdragon 700 -sarjan 5G-piiriä ja 6.3:een joko Snapdragon 670 tai 675-mallia. Molempien takana on neloiskamera Zeissin optiikalla.

Lähde:
 

FlyingAntero

ɑ n d r o i d
Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 055
Tuohon Nokia 7.3 on tuota SD690 arveltu tulevan.
Olisin aika yllättynyt, jos SD690 ei olisi käytössä jossain IFA:ssa esitellyssä mallissa Sarvikkaan videon jälkeen. Videolla tosin hehkutetaan Nokia 8.3 5G:tä yhtenä ensimmäisistä SD765G laitteista, vaikka puhelin ei ole vieläkään kauppojen hyllyillä. Saattaa siis olla aika pitkässä puussa ennen kuin HMD Globalin SD690 laitteen voi ostaa.
 

Mawe

Thread Killer
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
733
Milloinkahan entisiäkään "julkistuksia" saadaan nähdä?
Lisäksi edes mitään mielenkiintoista ole edes luvassa, pelkkä 5G ei ole ainakaan omasta mielestä riittävä minkään kapulan hehkuttamiseksi..

Sais ensin ne kaikki julkaistut laitteet myyntiin..
Juuh, ei voi sanoa Nokian toiminnasta kuin:
1596385703271.png


Joskus tuntui kuin olisi ollut joku laittamassa kapuloita Nokian rattaisiin, mutta olin väärässä, tai sitten ne on edelleen töissä matkapuhelimien kanssa.
Ei tahallaan, vaan koska ovat töhöjä.

Itse olen tykännyt Nokian luureista, mutta 5 oli pettymys ja tämä ettei saada ulos tavaraa on kyllä jotain uskomatonta.
Onneksi tuli pandemia, niin voivat syyttää edes sitä töhöilystään.

Milloinkahan ottavat Elopin pelastamaan matkapuhelinyksikköä? :rofl2:
Onneksi ei sentään nyt ole vaarassa koko yritys....
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
345
Onkos tosta jo tietoa koska 8.3 tulee myyntiin? Tosiaan on tuo aika surkuhupaisaa julkaista laite 4kk sitten ja vieläkään myynnissä.. Tämä sama ongelma tuntuu Sonya vähän vaivaavan... Kaikki hype mikä puhelimella on katoaa jo tuhkatuuliin ja puhelin unohdetaan..
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
150
Onkos tosta jo tietoa koska 8.3 tulee myyntiin? Tosiaan on tuo aika surkuhupaisaa julkaista laite 4kk sitten ja vieläkään myynnissä.. Tämä sama ongelma tuntuu Sonya vähän vaivaavan... Kaikki hype mikä puhelimella on katoaa jo tuhkatuuliin ja puhelin unohdetaan..
Koronavirus iski tuotantolaitoksiin todella pahasti Guangdongin provinssissa jossa sekä Sony että HMD valmistavat puhelimiaan. Siellä on aika paljonkin elektroniikkalaitteita joita ei pystytä tuottamaan järkevissä määrin koska tehtaat seisovat tai ovat vajaakäytössä viruksen aiheuttamien ongelmien vuoksi.
 
Liittynyt
01.08.2017
Viestejä
2 740
Niin ja julkaisemassa lisää puhelimia odottamaan ensi vuoteen? :D

8.3 5G aika fail.
 

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 217
Onkos tosta jo tietoa koska 8.3 tulee myyntiin? Tosiaan on tuo aika surkuhupaisaa julkaista laite 4kk sitten ja vieläkään myynnissä.. Tämä sama ongelma tuntuu Sonya vähän vaivaavan... Kaikki hype mikä puhelimella on katoaa jo tuhkatuuliin ja puhelin unohdetaan..
Ei ole mitään virallista tietoa, mutta huhujen mukaan syyskuussa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
345
Koronavirus iski tuotantolaitoksiin todella pahasti Guangdongin provinssissa jossa sekä Sony että HMD valmistavat puhelimiaan. Siellä on aika paljonkin elektroniikkalaitteita joita ei pystytä tuottamaan järkevissä määrin koska tehtaat seisovat tai ovat vajaakäytössä viruksen aiheuttamien ongelmien vuoksi.
Tämä on ollut Nokian(hmd) ja Sonyn ongelma jo ennen koronaa myös.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
10 987
Suurimmalla osalla ihmisistä ei kyllä ole mitään ongelmia kuljettaa mukana tuon kokoista puhelinta.
... kun sitä luuria kuskataan repussa tai käsilaukussa.

Minä en kuljeta käsilaukkua mukanani, enkä halua joutuu kaivamaan luuria repusta sitä käyttääkseni.

Juoksuhousujen taskuun nuo ei myöskään mahdu. Ja joku erillinen käsivarsikotelo luurille on vaan todella hankala ja kömpelö.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
5 461
... kun sitä luuria kuskataan repussa tai käsilaukussa.

Minä en kuljeta käsilaukkua mukanani, enkä halua joutuu kaivamaan luuria repusta pohjalta sitä käyttääkseni.

Juoksuhousujen taskuun nuo ei myöskään mahdu. Ja joku erillinen käsivarsikotelo luurille on vaan todella hankala ja kömpelö.
Hyvin itsellä mahtuu ainakin housujen taskuun noin 16cm pituiset puhelimet.

Onhan noita muutamia pienempiä malleja ja huhut kertoo että tulevaisuudessa voi lisää tulla esim sonylta.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
150
Nokian ongelmana on se että se seuraa kiinalaisia trendejä, ja siellä puhelin on valtaosalla "internetin ensisijainen päätelaite". Jolloin suurempi näyttö on tärkeämpi kuin laitteen mahtuminen taskuun. Sama näkyy Intiassa, jossa Nokian tuotemerkki on käsittääkseni edelleen iso juttu.

Itse olen tuossa samoilla linjoilla että saisi olla pienempiä puhelimia. Esim. 5.3 voisi olla samankokoinen kuin eka vitonen, eikä lapiopuhelin.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
236 396
Viestejä
4 147 254
Jäsenet
70 250
Uusin jäsen
supernova666

Hinta.fi

Ylös Bottom