Myyty Hitman 3 ja Chivalry 2 -koodi

Liittynyt
11.05.2017
Viestejä
46
Myytävä tuote: Hitman 3 ja Chivalry 2 -koodi
Hinta: 25€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Jimmsiltä prossun mukana 04/21
Kuitti löytyy (takuu voimassa): -
Muuta huomioitavaa: -
Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Lempäälä
Toimitustapa: Kuva kännykkään/sähköpostiin, voin myös lähettää lärpäkkeen postissa maksua vastaan
Maksutapa: Mobilepay, tilisiirto
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
11.05.2017
Viestejä
46
Ilmeisesti joo. Enempää en itse tästä tiedä, mutta muissa vastaavissa myyntiketjuissa on jotain keskustelua asiasta.
 
Liittynyt
11.05.2017
Viestejä
46
Okei, lueskelin tarkemmin tarjouksen ehtoja Intelin sivuilta, ja niissä kielletään tämän koodin luovuttaminen tai myyminen toiselle. En tiedä, miten tämän foorumin säännöt tähän suhtautuvat, mutta itse vedän tämän myynnistä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 725
Okei, lueskelin tarkemmin tarjouksen ehtoja Intelin sivuilta, ja niissä kielletään tämän koodin luovuttaminen tai myyminen toiselle. En tiedä, miten tämän foorumin säännöt tähän suhtautuvat, mutta itse vedän tämän myynnistä.
Intelin puolesta en tiedä mutta monta myynti-ilmoitusta on noista intel bundlen peli koodeista täällä foorumilla ja yksi tämän foorumin moderaattorikin on myynyt hitman3 koodin täällä tuosta samaisesta intel bundlesta. Joten tuskin mitään ongelmia on tämän foorumin suhteen noiden peli koodien myynnissä. Ja en usko että intel noita peli koodien luovutuksia kauheasti seuraa vaikka ehdoissa noin lukisikin, joten pistä myyntiin vaan uudestaan.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
241 254
Viestejä
4 212 597
Jäsenet
71 030
Uusin jäsen
engima

Hinta.fi

Ylös Bottom