• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

BF Hissilippuja edullisesti, Sveitsin hiihtokeskus, esim.10 x iltalippu 149e

Sveitsi. Voi veljet. Eli tuttavallisesti Kulomäki. Hyvinkään lahja maailmalle.

Pro-tip: säästäkää pari markkaa lisää ja lähtekää vaikka oikeaan Sveitsiin ja oikeisiin rinteisiin.

"Säästö" ja maailman kallein maa Sveitsi eivät kuulu samaan lauseeseen.
Ymmärrät ehkä että viittasin Alpeille lähtemiseen jonkun Hyvinkään nyppylän sijaan.

Ei sillä, Hyvinkää/Vihti/Messilä toimii ihan ok siihen että jos pitää hakea vähän fiilistä laskemisesta ennen oikeisiin mäkiin lähtemistä. Mutta maksaisinko itse Kulomäen 5 päivän päivälipusta 149€? En. En koe että sillä saisin riittävästi rahalle vastinetta.

Ymmärrät ehkä että viittasin Alpeille lähtemiseen jonkun Hyvinkään nyppylän sijaan.

Ei sillä, Hyvinkää/Vihti/Messilä toimii ihan ok siihen että jos pitää hakea vähän fiilistä laskemisesta ennen oikeisiin mäkiin lähtemistä. Mutta maksaisinko itse Kulomäen 5 päivän päivälipusta 149€? En. En koe että sillä saisin riittävästi rahalle vastinetta.

Hei,

Huomaan että olet lapseton, mutta paina alt+F4 ja suksi itsesi jonnekin muualle laskettelemaan tyhmyyksiä.

:tup:

Sveitsi. Voi veljet. Eli tuttavallisesti Kulomäki. Hyvinkään lahja maailmalle.

Pro-tip: säästäkää pari markkaa lisää ja lähtekää vaikka oikeaan Sveitsiin ja oikeisiin rinteisiin.
Tää kuulostaa sellaselta "olen 22-vuotias hyvinkääläinen jolle sveitsi on lapsuudessa tullut tutuksi mutta en enää jaksa ja tulin vähättelemään koska noloooooo!"

Statistiikka

Viestiketjuista
292 088
Jäsenet
80 202
Uusin jäsen
osssyvan

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom