Hiljainen (vaimennusmatot) midi-ATX kotelo 5,25" laitepaikalla?

Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
4
Hakusessa siis midi-ATX -kotelo vaimennettuna ja ulkoisella 5,25" laitepaikalla ilman, että siinä edessä on mitään paneelia laitepaikan edessä.

Ei kehtaa uusia osia enää kasata vanhaan vuoden 2004 koppaan, kun on niin onneton tuo ilmanvaihdon seutu (nexus breeze :DD )
 

Signa

▯sᴍᴀʟʟ ᴘᴄ – BIG RADIATOR ⊞
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
2 845
"Ulkoisella 5.25" laitepaikalla" ?
Tuleeko 5.25"-paikkaan joku loopin nestesäiliö vai miksei saa olla irtopaneelia?

Nopeasti tulee mieleen ovelliset Fractal Design Define R5 ja SilentiumPC Pax M70. Jälkimmäisen vaimennuksesta en ole ihan varma, mutta valmistaja ainakin pyrkii (vähän nimenkin velvoittamana) hiljaisuuteen :) FD kyllä varmasti hiljainen...
edit:
...vai meinasitko nimenomaan, että paikkaan tulee jokin tuuletinsäädinpaneeli/näyttö tms. että pitääkin näkyä? Sittenhän vaihtoehtoja on pirun paljon :lol: mutta jos vaimennusmatollista haluaa, niin toi Pax on ehkä yksi halvimmista sen kriteerin täyttävistä kopista.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
254
Tai sitten ostat vaan muilta osin miellyttävän kotelon ja haet motonetistä STP:n Black gold vaimennusmattoa ja lätkit itse. Näin tein itse, kun hommasin Jonsbon W2 kopan.

Lähetetty minun EVA-L09 laitteesta Tapatalkilla
 
Liittynyt
25.11.2016
Viestejä
2 105
Syyt miksi itse en tähän aiemmin päätynyt oli coolerin korkeusraja joka on vain 150mm. Rajaa vähän vaihtoehtoja. Näyttäs vähän et sama vika tossa kuin SilentiumPC Regnum RG1:ssäkin eli ahdasta tulee vetää cpun lisävirrat läpiviennistä. Painokin on samassa kategoriassa eli pelti on ohutta. Olipa helpompi regnumista leikellä edestä ritilät pois.
 

E.T

Liittynyt
27.02.2017
Viestejä
6 262
Tosiaan kotelon paneelien pitäisi olla tukevat/massavaimennetut värinöiden vaimentamiseksi ja resonanssien estämiseksi.
Niin jos kotelon paino on 5kg (kuten Corsairissa) tuskin kumpikaan vaatimus toteutuu.


Pitää nimenomaan näkyä kokoajan.
Itsellä kyllä tuli yhteen aikaan kulmaliittimellä olevalla johdolla Lian Lin "oven" välistä ulos luurien signaali...
Tiedä löytyykö mistään kotelosta nykyisin samanlaista rakoa.

Nanoxiallahan on erillinen luukku asemapaikkojen kohdalla.
Saattaisi kyllä mahtua kaapeli ihan tuosta raostakin mikä on tarkoitettu luukun aukaisimeen.

"Pehmusteet" vain taitavat viedä tilan luukun takaa.
Lian Lissä siellä luukun takana on ~2cm tilaa.
(alumiini+massavaimennus tomii painoon nähden paljon paremmin kuin teräspelti)
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 742
Viestejä
4 204 910
Jäsenet
70 958
Uusin jäsen
AkuKJ

Hinta.fi

Ylös Bottom