Hiljainen pelikone 1500 € (1440p)

Liittynyt
31.08.2024
Viestejä
2
Minulla ei ole ollut pöytäkonetta melkein kahteenkymmeneen vuoteen, mutta nyt olisi uusi setuppi hakusessa. Käyttötarkoitus olisi pelaaminen, ajoittainen 3d-mallinnus, videoeditointi yms. sekä musiikkituotanto. Minulla on 1440p-näyttö, ja olisi hienoa jos uusien pelien pelaaminen onnistuisi tällä resolla. Arvostaisin todella paljon sitä, että jos kone olisi suht. hiljainen. Mihin osiin silloin kannattaa panostaa, ja tuleeko hiljaisuudelle paljonkin lisähintaa?

Tallennustilaa voisi olla mielellään pari teraa, ja muistia ainakin 32 gigaa. OIisi hyvä myös jos paketti olisi sellainen, että sitä on mahdollista päivittää tulevaisuudessa. Budjetti tosiaan tuo 1500 €. Ajattelin kasata itse koneen. Osaisiko joku suositella hyviä osia tällaiseen setuppiin? Kiitos jo etukäteen!
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
07.06.2017
Viestejä
4 402

Asukselta saa kampanjaehtojen mukaisesti joskus takaisin emo+näyttis (15€+55€) jolloin hinta putoaa ~1500€

Jos sielu kestää niin Jimmsiltä saa alkuperäistä hiljaista DUALia tarjouksesta tuon lippulaivastrixin tilalle:


Kotelossa on 140mm pwm-tuulettimet, joten niiden kierrosnopeuden voit säätää todella alhaiseksi ja hiljaiseksikin halutessasi, sama koskee tehokasta prossujäähyä.
 
Liittynyt
31.08.2024
Viestejä
2
Hei kiitos tästä, tämähän vaikuttaa erittäin hyvältä setiltä ja hyvät alennukset tulee kans! Tämän voisi laittaa melkein sellaisenaan tilaukseen :)
 
Liittynyt
07.06.2017
Viestejä
4 402
Hei kiitos tästä, tämähän vaikuttaa erittäin hyvältä setiltä ja hyvät alennukset tulee kans! Tämän voisi laittaa melkein sellaisenaan tilaukseen :)
No tuossa on hyödynnetty noita Proshopin synttärialeja :)
1500€ budjetti rajoitti sen verran että pakettiin ei mahtunut paras peliprossu eli 7800x3d.
AM5 mahdollistaa sen, että voit piristää tuota konetta vielä ~3 vuodenkin päästä julkaistavalla huippupeliprossulla eli sikäli koneessa on päivitysvaraa tulevaisuuteen.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
251 495
Viestejä
4 379 321
Jäsenet
72 780
Uusin jäsen
Jnass

Hinta.fi

Ylös Bottom