Myyty Hikvision DS-7616 Tallennin ja valvontakamerasetti 200€ (Tuusula)

Liittynyt
10.11.2018
Viestejä
87
Myytävä tuote:
Tallennin: DS-7616NI-E2/8P/A, 3 teran WD purple sisällä.
Kamera 1: Hikvision DS-2CD2620F-I, Ulko bullet IP66, resoluutio 1080P
Kamera 2: Interlogix TVD-1104, Ulko dome IP66, resoluutio 2048 x 1536
Kamera 3: Interlogix TVW-1102, Ulko wedge IP66, resoluutio 2048 x 1536

Hinta:
300€ 250€ 200€

Tuote ostettu (mistä ja milloin):
Pelastettu SER:riin menemästä, asiakkaalle ei enään "Kiinan p**ka" kelpaa.

Kuitti löytyy (takuu voimassa):
Ei

Muuta huomioitavaa:
Mökki tai omakotivalvontaan. Kaikki käyty läpi, puhdistettu, resetoitu ja aktivoitu. Testattu ja päivitetty viimeisimpään firmwareen. Ei Wlania, tallentimessa POE (eli ethernet kaapeloinnilla kytkeminen) Ei sisällä virta- tai ethernetkaapeleita. Hik-Connect vielä testaamatta, yksi tälläinen tulossa itselle, päivittelen sen toimintaa tänne tarvittaessa. Tallennin pitää perus -sähkölaitteen hurinaa, en suosittele makuuhuoneeseen :) ...toki tuulettimen ja levyn vaihdolla tästä saa täysin hiljaisen.

Minulla näitä settejä tulossa nyt muutama kpl myyntiin, jos haluat enemmän, vähemmän tai eri kameramalleja, niin laita kommenttia ja tarjoan.

Paikkakunta: Tuusula
Toimitustapa: Nouto
Maksutapa: Käteinen/ Mobile pay

Edit_01: Näiden hintaa vaikea päättää, otetaan heti alussa vähän alemmaksi. Koska nämä ylimääräisiä niin saa tarjota vaihdossa myös tavaraa.

Edit_02: Ensimmäinen setti myyty, laitan vastaavanlaisen myöhemmin tarjolle.


Kuva:
hik1.jpghik2.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
10.11.2018
Viestejä
87
Löytyykö PTZ-kameroita?
Vain yksi tällä hetkellä, vähän reilumman kokoinen. Mutta olen sitä varaillut vähän itselle. Eli puuttuvan virtalähteen takia en ole vielä päässyt resetoimaan ja testaamaan... Pelastin tätä varten myös joystickin. Dahuan DH-SD6C230U-HN.
 
Liittynyt
10.11.2018
Viestejä
87
Sipastaan perjantain kunniaksi vähän hintaa taas alemmaksi. Ja jos kiinnostaa eri kameramäärällä, niin heitä kommenttia.
 
Liittynyt
28.06.2023
Viestejä
3
Mulle kelpaisi tuo NVR laite, vanha meni rikki. Mites toimitaan?

EDIT: ja kamerat kanssa :-D
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
10.11.2018
Viestejä
87
Ok, mites millainen setti kiinnostaa? Ulko vai sisäkameraa? 1080 vai parempi? Oon lomareissussa just mutta palaan viikonlopuksi.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 932
Viestejä
4 206 829
Jäsenet
70 996
Uusin jäsen
yoinks

Hinta.fi

Ylös Bottom