Hiireen eikä näppäimistöön ei tule virtaa,näyttö myös pimeä.

Liittynyt
27.04.2019
Viestejä
3
Moi kaipaisin kovasti viisaampien apua. Elikkäs eilen käynnistin pelin normaalisti ja sitten menikin yhtäkkiä harmaaks ruutu. Sammutin koneen ja nyt kun käynnistän niin se ei enää tunnista hiirtä, näppäimistöä eikä näyttöä ( valo välähtää kyllä hiiressä kun sen laittaa kiinni muttei jää palamaan) näyttö toimii ihan normaalisti kun xboxilla testasin ja koneeseen tulee kyllä virta ja näyttiksessä ainakin tuulettimet pyörii....osaisiko joku auttaa mikähän mahtaa olla kosahtanut? Näyttis vai emo vai molemmat vai mitä hittoa :(?.
 

Melbac

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 544
Epäilisin emoa/poweria.Pyöriikö prossun/powerin tuuletin?.Kaiuttimista ei kuulu mitään ääniä(jos ne on kiinni integroidussa) eikä emossa pala mitkään valot?.Jos sulla on jossain emoon liitettävä kaiutin niin laita se kiinni jos se vaikka piippailisi jotain.
 
Liittynyt
27.04.2019
Viestejä
3
Kiitos vastauksesta.. kyllä pyörii tuulettimet. Ja vihree led valo syttyy emoon niinkun ennenkin. Ääniä ei kuulu eikä ole koskaan kyllä käynnistäessä mitään ääntä kuulunutkaan :/ eli ei taida olla sellaista kaiutinta mulla kytkettynä :C mitenhän mä sit saisin selville onko pelkkä emolevy rikki?
 
Liittynyt
27.04.2019
Viestejä
3
Irrotin cmosramin ja muisteja kokeilin toista vaan jne.. otin näyttiksen irti ja kokeilin ilman näyttistä niin tuli virrat hiireen. Heti kun laitan näyttiksen paikalleen niin ei tule enää virtoja hiireen eikä näppikseen. Eli kieliikö tämä nyt siitä että näytönohjain on vaan sökönä :o?
 
Liittynyt
12.01.2017
Viestejä
1 895
Irrotin cmosramin ja muisteja kokeilin toista vaan jne.. otin näyttiksen irti ja kokeilin ilman näyttistä niin tuli virrat hiireen. Heti kun laitan näyttiksen paikalleen niin ei tule enää virtoja hiireen eikä näppikseen. Eli kieliikö tämä nyt siitä että näytönohjain on vaan sökönä :eek:?
Onko mahdollista koittaa näyttistä toisessa koneessa.
Tai lainata joltakin näyttistä ja koittaa sillä omassa koneessasi.
 

E.T

Liittynyt
27.02.2017
Viestejä
6 262
Toista näytönohjainta olisi hyvä kokeilla, mahdollisesti poweria.

Ja osatkin voisi luetella, minun kristallipallonikin kun näyttää vain mustaa ruutua.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 575
Viestejä
4 237 045
Jäsenet
71 222
Uusin jäsen
Ve_jo123

Hinta.fi

Ylös Bottom