Ostetaan Hiiliteräspannujen rasvapoltto palveluna *Helsinki/Espoo*

Liittynyt
17.01.2017
Viestejä
1 767
Kotiin saapui Darton tilaus eli löytyisi kasa uusia hiiliteräspannuja käsiteltäväksi. Tavallisesti hoitaisin nämä itse, mutta tulevien työmatkojen lomassa ajan säästämiseksi ja jos jollekulle kelpaa pieni tienesti työstään, niin ehkä tämä voisi olla molemmille win-win. Näille kun ei ole kiire käyttöönotossa minulle, kun löytyy jo muita pannujakin.

  1. Haku Helsingistä tai Espoosta oltava mahdollinen. Toki, jos kauempaa haluat tulla esim. autolla hakemaan, niin pistä paras tarjouksesi kilometrit mukaanlukien.
  2. Kaikki pannut täytyy pestä ensin Darton tehtaalla lisätystä pellavaöljystä, joka on suojannut pannuja kuljetuksessa ruostumiselta. Huomioithan pesun vaatiman ajan tarjouksessasi. Rasvanpolton toivoisin rapsiöljyllä tehtävän ja maksan esim. kokonaisen 1 litran purkin hinnan, enkä tarvitse takaisin käyttämättä jäänyttä öljyä. Minimi 3 kerrosta rasvapolttoa / pannu, mielellään 5 kerrosta. Ohjeet esim. Reddit - Dive into anything
  3. Jos käytössäsi on kaasuhella, niin mielellään kaikki pannut kuumennettaisiin samalla siniseksi ennen rasvapolttoa. Tästä voidaan pieni lisämaksu huomioida.
  4. Aikataulu on sellainen, ettei ole kiire, mutta tietysti nopeammasta palvelusta uskallan maksaa myös enemmän. Kaveri tai joku pääsee aina vastaanottamaan ovella, kun olen välillä ulkomailla.
  5. Tarjouksen voi esittää kiinteänä summana, tuntihintana, ihan miten tykkäätkin. Pannuja on yhteensä 8 kpl: 2 kpl N27 paella, 2 kpl N25 paistinpannu, 2 kpl N20 paistinpannu (pieni), 2 kpl N15 paella (pieni).
Jos ei halukkaita ennen syyskuuta hoitamaan toimeksiantoa, niin hoidan sitten itse! Mielellään toki myös tekijällä on kokemusta! :)
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
248 059
Viestejä
4 326 591
Jäsenet
72 143
Uusin jäsen
Johnny1985

Hinta.fi

Ylös Bottom