Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tulos iski vasten kasvoja – Pärmäkosken valmentaja kummissaan, kun kaiken piti olla kunnossa: "Ajattelimme, että tämä taso riittää mitaleille"
Se, että voi kansallisen tason kisan lyödä leikiksi ei tarkoita, että pärjää oikeasti lajissaan
Vanhuus ei tuu yksinPuhut nyt kuitenkin moninkertaisesta Olympia- ja MM-mitalistista. Näissäkin kisoissa mitali oli 1,4s päässä.
Ei siis pärjää lajissaan, ok.
Vanhuus ei tuu yksin
Ihan kelvoillisestihan Kristalla meni, mitaleitakin olisi ehkä voinut ropista jos sukset olisi toiminut paremmin. Itse jäin pohtimaan sellaista että onkohan vaikuttanut negatiivisesti Kristan tekemiseen se kun Haavistosta, joka on myös Kristan valmentaja, tuli suomen joukkueen päävalmentaja? Luulisi että jää väkisin vähemmän aikaa ja/tai resursseja omalle valmennettavalle vaikka kuinka yrittäisi tasapainoilla.
Ei sentään tehny niin ku marjamäki isoissa kisoissa kun alkoi selittelemään jo ennen matseja.Suomalaiset osaa kyllä selittelyn ja jälkeenpäin jossittelut
Hienosti Matti hiihti. Oli aika pöljä päivä vaikka ei mitalia saanutkaan. Ainoa onnistunut suomalainen kunkkumatkalla.
Jotain tuohon Norjan ylivoimaan olisi tehtävä. Ei nämä kisat kiinnosta pian ketään kun suurin jännitys on kuka norjalainen tälläkertaa putsaa pöydän.
No mene itse hiihtämään paremmin.Mitäköhän hienoa tuossa oli?
No mene itse hiihtämään paremmin.