Hienointa musiikkia

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 638
Tänne voi listata kaikenlaista kaunista musiikkia, jonka avulla sielu lepää. Genrellä ei ole merkitystä, kunhan kappale on vähintään sen postaajan mielestä oikeasti kaunis ja koskettava.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
55


Kun esim. töissä vituttaa, pistän kuulokkeet päähän ja tämän soimaan niin pian helpottaa :)
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
272
Itse tutustuin sattuman kautta suomalaiseen säveltäjään, Antti Martikaiseen (YT-kanava) puolisen vuotta sitten. Suosittelen ehdottomasti kaikille eeppisen musiikin ystäville.

Kävi jopa mielessä, että tilaisi Antilta - sitten joskus kun päädyn menemään naimisiin - häätanssikappaleen eeppisellä teemalla. Jotain samansuuntaista kuin TSFH:n Blackheart.
 

neoflix

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
882
Tämä ei nyt varsinaisesti ole rauhallista mutta itse tykkään kuunnella jos hermot tiukilla

 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
188
Itse olen nyt jonkun aikaa fiilistellyt synthwaven tahtiin, ja Dance with the dead on yks parhaimmista atmosfääreihin vievistä artisteista kyseisessä genressä IMO.

 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
134
Itse olen nyt jonkun aikaa fiilistellyt synthwaven tahtiin, ja Dance with the dead on yks parhaimmista atmosfääreihin vievistä artisteista kyseisessä genressä IMO.
Synthwave on kyllä hieno genre ja Dance with the Dead loistava projekti, jolta löytyy useita hyviä biisejä. Ei ehkä soundeiltaan ihan niin puhdasta synthwavea mitä muutamat muut, mutta kovaa settiä kuitenkin. Niin ja ne kitarat!

Dance with the Deadin lisäksi itselle parhaiten tästä genrestä on kolahtaneet Carpenter Brut, Perturbator ja Daniel Deluxe. Suosittelen lämpimästi tätä NewRetroWave -nimistä YT-kanavaa, sieltä löytyy paljon uutta kuunneltavaa.

Laitetaas loppuun vielä suomalaista synthwave-osaamista.

 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
188
Synthwave on kyllä hieno genre ja Dance of the Dead loistava projekti, jolta löytyy useita hyviä biisejä. Ei ehkä soundeiltaan ihan niin puhdasta synthwavea mitä muutamat muut, mutta kovaa settiä kuitenkin. Niin ja ne kitarat!

Dance with the Deadin lisäksi itselle parhaiten tästä genrestä on kolahtaneet Carpenter Brut, Perturbator ja Daniel Deluxe. Suosittelen lämpimästi tätä NewRetroWave -nimistä YT-kanavaa, sieltä löytyy paljon uutta kuunneltavaa.

Laitetaas loppuun vielä suomalaista synthwave-osaamista.

Perturbator on kyllä itsellä eniten kuunneltu dance with the deadin kanssa. Tää nightstop olikin ihan uusi tuttavuus.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
134


Cybernetikaa tulee luukutettua usein. Hienoa avaruusfiilistelyä. Jokin aika sitten lueskelin Dan Simmonsin scifi-kirjoja ja kuuntelin samaan aikaan Cybernetikaa. Hieno kombinaatio. Kokeilin tätä myös pelatessani No Man's Skyta, mutta peli oli vain niin surkea ettei sitten jaksanutkaan..
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
85






Helvetin laajaan ja stressaavaan tenttiin lukiessani tuli kuunneltua. Esti kyllä pään täydellisen leviämisen useaan otteeseen :)
 

neko

ᓚᘏᗢ
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 751
Minä pidä Game of Thronesin alkumusasta, itse siitä alusta muutenkin hienoisesti vaihtuvine tapahtumineen.
 
D

Deleted member 3664

Vieras (tunnus poistettu)
Ei tuu nyt linkkiä kun ei päähän juolahda hienoa biisiä mutta oli pakko tulla toteamaan että hienoa kun en ole maailman ainoa ihminen jonka mielestä Viimeisen Mohikaanin tunnari on mahtavuutta :) @Kautium
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 638
Ei tuu nyt linkkiä kun ei päähän juolahda hienoa biisiä mutta oli pakko tulla toteamaan että hienoa kun en ole maailman ainoa ihminen jonka mielestä Viimeisen Mohikaanin tunnari on mahtavuutta :) @Kautium
Hihi, se oli mulla monta vuotta puhelimessa herätysäänenä. Sen kanssa pääsee aina ylös sopivasti motivoituneena vaikka kuinka herääminen muuten ahdistaisikin. :D

Tässä taas jotain ihan muuta kamaa katusoittogenrestä. Ei ihan mun musaa mutta kyllähän nämä molemmat täysillä ja hienosti vetävät:



Ja toinen missä vähän vähän isompi kansanstara astuu kirjaimellisesti sinne kansan sekaan:

 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
18
Murosta pitää lainata Syskofrenia - Takaisin ja omalta puolelta voisin laittaa ikiklassikon Anathema - Alternative 4

|
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
155
Jättää rauhallisen fiiliksen ja hyvän mielen. Gospel genren tunnetuimpia helmiä ja koko sydämmestä laulettu. Hieno!

 

nandroid

Team Nandroid
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
169
Tämä saa kylmät vääreet tulemaan


Riz Ortolanin mahtava pääteema aivan väkivaltaiseen elokuvaan
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
106
Tämä Deus Exin alkuvalikon teeman ihan loistava.



Kulttisarjan rauhoittava biisi.

 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
132
Kaikki vittu tietää, että retrowave/kasarisyntsapoppi on ollu tasasessa nosteessa tällä hetkellä.
Pertubaattorit, Carpenter Brutit ja suun muut vetää niin samalla synkällä dystopia-kaavalla, että alkaa jo kyllästyttää.

Mitch Murder sen sijaan vetää poikkeuksellisesti positiivisesti ns. uplifiting-asioilla hommat omalle tasolle.
Fiilistelyä ja mukavuutta! Toimii aina nosteessa ja milloin vaan
 

TLA

Tukijäsen
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
448
Tulipa googlattua pitkästä aikaa mitä kuuluu suuremmalle yleisölle ainakin Matrix-elokuvista (biisit Clubbed to Death, Furious Angels) tutulle Rob Douganille ja yllätyin positiivisesti kun yli 10v tauon jälkeen löytyi Youtubesta uutta materiaalia :tup: Seuraava versio pääsi ainakin itsellä heittämällä hienoimpien klassisten kappaleiden listaan:

Tässäkin pari hyvää koukkua ja James Bond - teemaa, vaikkei ihan Toccataan voikaan verrata:


Kumma kun miehen biisejä ei ole jo esiintynyt useammassa elokuvassa, sen verran hyvää settiä tuntuu pukkaavan kunhan saa aikaiseksi. Ostin tuon The 22nd Sunday in Ordinary Time Sessions - Studio Master:n heti Gumroadin sivuilta kun sai kerrankin digitaalista musiikkia kunnollisella äänenlaadulla kohtuuhintaan. Käsittääkseni herran uusimmista kappaleista on tulossa täydellisempiä versioita sisältävä pidempi albumi sitten joskus, mutta halusi julkaista nämä puolivalmiitkin ensin jakoon...
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
164
Tuosta mohikaanien themestä sen verran, että sama säveltäjä pisti lähes samalla melodialla leffaan Cliffhanger myös teeman :D

 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 711
Viestejä
4 189 944
Jäsenet
70 784
Uusin jäsen
juged

Hinta.fi

Ylös Bottom