Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Synthwave on kyllä hieno genre ja Dance with the Dead loistava projekti, jolta löytyy useita hyviä biisejä. Ei ehkä soundeiltaan ihan niin puhdasta synthwavea mitä muutamat muut, mutta kovaa settiä kuitenkin. Niin ja ne kitarat!Itse olen nyt jonkun aikaa fiilistellyt synthwaven tahtiin, ja Dance with the dead on yks parhaimmista atmosfääreihin vievistä artisteista kyseisessä genressä IMO.
Synthwave on kyllä hieno genre ja Dance of the Dead loistava projekti, jolta löytyy useita hyviä biisejä. Ei ehkä soundeiltaan ihan niin puhdasta synthwavea mitä muutamat muut, mutta kovaa settiä kuitenkin. Niin ja ne kitarat!
Dance with the Deadin lisäksi itselle parhaiten tästä genrestä on kolahtaneet Carpenter Brut, Perturbator ja Daniel Deluxe. Suosittelen lämpimästi tätä NewRetroWave -nimistä YT-kanavaa, sieltä löytyy paljon uutta kuunneltavaa.
Laitetaas loppuun vielä suomalaista synthwave-osaamista.
En keksi saatetekstiä, joten jätän tämän vain tähän.
Hihi, se oli mulla monta vuotta puhelimessa herätysäänenä. Sen kanssa pääsee aina ylös sopivasti motivoituneena vaikka kuinka herääminen muuten ahdistaisikin.Ei tuu nyt linkkiä kun ei päähän juolahda hienoa biisiä mutta oli pakko tulla toteamaan että hienoa kun en ole maailman ainoa ihminen jonka mielestä Viimeisen Mohikaanin tunnari on mahtavuutta @Kautium
Musiikki herättää itsessä aika monia tunteita kaunin ja koskettavan lisäksi. Voi varmaan yleisesti postata musaa josta diggailee?Genrellä ei ole merkitystä, kunhan kappale on vähintään sen postaajan mielestä oikeasti kaunis ja koskettava.