Itse aloittelin pelin viime viikonloppuna ja maistunut yllättävän hyvin. Olen vierastanut moba-tyylisiä pelejä (viimeksi pelaillut varmaan WC3 Custom Game muodossa), mutta aika hauskahan tuo peli on. Alussa kyllä aivan ulapalla, kun niin paljon opittavaa.
Olen ajatellut, että harjoittelisin yhden tai pari heroa, joka erikoisalalta. Tähän mennessä olen pelaillut Ragnarossia, Li Li:tä ja Muradinia. Mulla on nyt 1000 gemiä ja n. 5k kultaa. Mihin noita kannattaisi käyttää? Heroista kiinnostaisi ainakin Abathur ja Auriel.
Osta nyt yksi niistä 20 heron bundleista. Se on ainoa järkevä vaihtoehto.
..ja edelleen, saa laittaa f-listaan:
käyttäjätunnus#2597
En pelaa hampaat irvessä joka päivä, joten ei tarvitse oikeastaan osata yhtään mitään, jos joskus haluaa ryhmään kanssani. Tärkeintä on asenne - omista virheistä pitää pystyä oppimaan. Näin sitten kehittyy suureksi keskinkertaisuudeksi, jota minäkin olen.
abahan on suht vaikea hero. Taino riippuu ihan millainen pelaaja on ja mitä haluaa pelata. Itse olen suht ok kaikilla spekeillä jotka pushaa linjaa ja niitä olen hommannut. Abaa mietin siinä vaan että aba on silloin hyvä kun oma tiimi on hyvä eli supportaat niitä.
Ja / kun menet heroliigaan niin abaa ei kukaan jostain syystä halua tiimiisi...joten susittelisin noista kahdesta vaihtoehdosta aurielia tämän perusteella.
Abathur on aika hyödytön heroliigassa, kun se ei voi aktiivisesti tehdä mitään taisteluissa (siis vallata beaconia, puolustaa temppeliä, tms.). Tosin siellä on niin vaihtelevaa jengiä, että bronze-liigassa voitto on ihan arvan perusteella.
Minulla oli yhdessä ranking-matsissa joku ääliö, joka vaan tapatti itsensä joka kerta. Taisi olla 20 kuolemaa, kun hävittiin. Silloin vastassa oli Abathur, ja onnella sekin voitti.
Ekassa ranking-matsissa oli joku, jonka haluama hero bannattiin valinnoissa, sitten se vittuili koko pelin ja juoksi karkuun taisteluista. Tein miljoona raporttia, Blizzard ei näyttänyt tekevän yhtään mitään.
Tämän jälkeen ranking arpoikin minut sinne bronze-matseihin, jossa on ihan arvontaa, minkälaisen tiimin saa. Siellä voi voittaa Novalla tai Abathurilla tai vaikka Murkyllä, kunhan vastustaja on hävinnyt tiimikaveriarvonnassa.
Suurimmassa osassa heroista tuodaan peliin se pelaaja, ei sitä hahmoa. Ei ne niin paljon eroa ja esim. huono Kael kuolee koko ajan ja ei tee yhtään damagea, vaikka hahmossa oli potentiaalia vaikka mihin.