Heroes of the Storm

Liittynyt
04.12.2016
Viestejä
596
Mahtaako IO:n puolelta löytyä muita HotS:n pelaajia?
Pitkästä aikaa kun taas on pelikelpoinen kone käsillä, niin HotS:n pariin on tullut palattua. Nykyisellään meno on muuttunut aika paljon betatestistä ja olenkin ottanut tavoitteeksi opetella joku luokan heroista 1-2, jotta public peleistäkin tulisi jotain ja pystyisin paikkaamaan tarvittavia rakoja. Support herojen osalta en ole aivan varma mikä niistä on tällä hetkellä kannattavin ostaa. Malfurion ja Li Li löytyvät valmiiksi, mutta HoT:t tuntuvat turhan heikoilta burstiin nähden.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
152
Itse ainakin tulee kyseistä peliä pelattua. League of legendsiä pelanneena oli luontaista siirtyä hotsin pariin. Mukavasti nopeampi tempoinen peli. Kans tulee pelattua eri classeja laidasta laitaan.
 
Liittynyt
06.01.2017
Viestejä
218
Kaikki supportit on suht hyvässä balanssissa, eli kaikille löytyy oma kolonsa. Malfurionia ja rehgaria pelataan eniten.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
82
Kyllähän tuota tulee hakattua useinkin :) yrittänytkin vähän etsiä peliseuraa välillä. Thimba#2951 on battletagi jos haluaa lisätä
 
Liittynyt
04.12.2016
Viestejä
596
Thimba tuli lisäiltyä listalle, mutta vielä samaan aikaan emme ilmeisesti ole osuneet pelaamaan :) Muradinilla on tullut tahkottua urakalla ja lvl 9 tuli saatua eilen. Vielä se yksi taso Master skiniin...
LoL:ia on tullut kokeiltua itsekin, mutta Dota 2 on jäänyt välistä kokonaan. Näistä kaikista HotS vie voiton nopeammilla peleillään, koska se sopii varsinkin nykyiseen elämäntilanteeseen parhaiten. Pelaamaan pääsee harvemmin ja vähemmän kerrallaan :D
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
82
Thimba tuli lisäiltyä listalle, mutta vielä samaan aikaan emme ilmeisesti ole osuneet pelaamaan :) Muradinilla on tullut tahkottua urakalla ja lvl 9 tuli saatua eilen. Vielä se yksi taso Master skiniin...
LoL:ia on tullut kokeiltua itsekin, mutta Dota 2 on jäänyt välistä kokonaan. Näistä kaikista HotS vie voiton nopeammilla peleillään, koska se sopii varsinkin nykyiseen elämäntilanteeseen parhaiten. Pelaamaan pääsee harvemmin ja vähemmän kerrallaan :D
Jahas noo pitääkin katsoa kaverikutsut. Jonkun lisäilin joku päivä...ties vaikka olisit sinä. Pelailen tossa yleensä arkisin klo 17->

Pelailemme myös kaverin kanssa team hero liigaa että jos "hyvä" pelaaja löytyy niin varmaan voi tulla meidän kanssa pelailemaan, kunhan nyt ei hirveästi fiidaa...

Niin ja asiaan juuri alkoi uusi siisoni ja uusi herokin tuli valikoimiin :)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
04.12.2016
Viestejä
596
Eipä tähän ketjuun paljoa juttua ole tullut, mutta laitetaan nyt kuitenkin päivitystä tänne.
HotS siis saa ns. 2.0 päivityksen ilmeisesti ensi viikon tiistaina/keskiviikkona. Uutuutena peliin tulee mm. skinien ja mounttien craftaaminen ja Overwatchista tutut loot boxit, joista voi saada kaikkea edellä mainittua sekä paljon muuta.
Päivityksen julkaisun yhteydessä loggaavat pelaajat saavat 100 gemiä (yksi uudesta pelinsisäisestä valuutasta), joilla on lyhyen aikaa mahdollista ostaa 20 heron bundle. Bundleja on erilaisia ja alla olevasta linkistä näkee mihin omat gemit kannattaa sijoittaa vai säästääkö.

Get 20 Free Heroes With Mega Bundles
 

Awelonian

Residentti maahanmuuttaja
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 554
Itse odotan innolla tuota HotS 2.0 päivitystä, kun tätä on tullut kuitenkin hakattua aina tech alphasta lähtien. En ole ihan myyty noista lootboxeista ja muista, mut kehitys kehittyy ja sitä rataa.
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
40
Täällä aloitteleva HotS -peluri. Kokeilin joskus beta-aikana ja vaikutti ihan mielenkiintoiselta peliltä, mutta jäi kuitenkin unholaan. Nyt 2.0 päivityksen myötä ajattelin päästä uudelleen kiinni peliin, tuo megapack tuli eilen käytyä nappaamassa (otin flex packin että saa eri classeista vähän tuntumaa).

Jonain iltana voisi tuonne @nilppi :n discord kannuunkin valua, jos joku haluaa noobin kanssa pelailla :D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 124
Paikalla ei ollut ketään. Siirryin hiljaisesti seuraavaan baariin..

Voi pistää viestiä täällä privana, tai pelissä: käyttäjätunnus#2597
 
Liittynyt
04.12.2016
Viestejä
596
Tulipa pohdittua kaverin kanssa Nazeeboa ja muiden pelaajien valitusta hänen ylivoimaisuudesta. Molemmat koemme ärsyttäväksi sen, että Vile Infectionin lvl 20 talentin raja nostettiin 175 stackiin, koska toisissa mapeissa se 150 stackia on ollut suhteellisen vaikea saavuttaa ennen lvl 20, jos on halunnut osallistua team fighteihin.
Tämän seurauksena mieleeni tulikin ajatus, että raja laskettaisiin 100 stackiin lvl 20 talenttia varten, mutta tuolloin traitista tulisi heroja vastaan 100 % dmg. Vastaavasti stackien myötä olisi kaksi muutakin rajaa, 150 ja 200 stackia sekä vastaavasti näiden stackien myötä traitin damage nousisi 150% ja 200%.
Täten traitin dmg saataisiin käyttöön aiemmin, mutta nykyistä pienempänä, mutta se olisi mahdollista pelien pidetessä saada edelleen 200 %:iin. Saattaa kuulostaa todella sekavalta, mutta olisi mukava kuulla muiden mielipiteitä tästä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 124
Nyt, kun tipuin bronze-liigaan (viime sijoitus ranked lvl 25) , niin peliseuraksi kelpaa kuka vaan.

..ainakin niihin viiteen peliin, josta saa kauniita moottoripyöriä.

käyttäjätunnus#2597 , koettakaa pistää joku viesti, ennenkuin lisäätte f-listalle.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
77
Itse aloittelin pelin viime viikonloppuna ja maistunut yllättävän hyvin. Olen vierastanut moba-tyylisiä pelejä (viimeksi pelaillut varmaan WC3 Custom Game muodossa), mutta aika hauskahan tuo peli on. Alussa kyllä aivan ulapalla, kun niin paljon opittavaa.
Olen ajatellut, että harjoittelisin yhden tai pari heroa, joka erikoisalalta. Tähän mennessä olen pelaillut Ragnarossia, Li Li:tä ja Muradinia. Mulla on nyt 1000 gemiä ja n. 5k kultaa. Mihin noita kannattaisi käyttää? Heroista kiinnostaisi ainakin Abathur ja Auriel.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
82
Itse aloittelin pelin viime viikonloppuna ja maistunut yllättävän hyvin. Olen vierastanut moba-tyylisiä pelejä (viimeksi pelaillut varmaan WC3 Custom Game muodossa), mutta aika hauskahan tuo peli on. Alussa kyllä aivan ulapalla, kun niin paljon opittavaa.
Olen ajatellut, että harjoittelisin yhden tai pari heroa, joka erikoisalalta. Tähän mennessä olen pelaillut Ragnarossia, Li Li:tä ja Muradinia. Mulla on nyt 1000 gemiä ja n. 5k kultaa. Mihin noita kannattaisi käyttää? Heroista kiinnostaisi ainakin Abathur ja Auriel.
abahan on suht vaikea hero. Taino riippuu ihan millainen pelaaja on ja mitä haluaa pelata. Itse olen suht ok kaikilla spekeillä jotka pushaa linjaa ja niitä olen hommannut. Abaa mietin siinä vaan että aba on silloin hyvä kun oma tiimi on hyvä eli supportaat niitä.

Ja / kun menet heroliigaan niin abaa ei kukaan jostain syystä halua tiimiisi...joten susittelisin noista kahdesta vaihtoehdosta aurielia tämän perusteella.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 124
Itse aloittelin pelin viime viikonloppuna ja maistunut yllättävän hyvin. Olen vierastanut moba-tyylisiä pelejä (viimeksi pelaillut varmaan WC3 Custom Game muodossa), mutta aika hauskahan tuo peli on. Alussa kyllä aivan ulapalla, kun niin paljon opittavaa.
Olen ajatellut, että harjoittelisin yhden tai pari heroa, joka erikoisalalta. Tähän mennessä olen pelaillut Ragnarossia, Li Li:tä ja Muradinia. Mulla on nyt 1000 gemiä ja n. 5k kultaa. Mihin noita kannattaisi käyttää? Heroista kiinnostaisi ainakin Abathur ja Auriel.
Osta nyt yksi niistä 20 heron bundleista. Se on ainoa järkevä vaihtoehto.

..ja edelleen, saa laittaa f-listaan:
käyttäjätunnus#2597

En pelaa hampaat irvessä joka päivä, joten ei tarvitse oikeastaan osata yhtään mitään, jos joskus haluaa ryhmään kanssani. Tärkeintä on asenne - omista virheistä pitää pystyä oppimaan. Näin sitten kehittyy suureksi keskinkertaisuudeksi, jota minäkin olen.

abahan on suht vaikea hero. Taino riippuu ihan millainen pelaaja on ja mitä haluaa pelata. Itse olen suht ok kaikilla spekeillä jotka pushaa linjaa ja niitä olen hommannut. Abaa mietin siinä vaan että aba on silloin hyvä kun oma tiimi on hyvä eli supportaat niitä.

Ja / kun menet heroliigaan niin abaa ei kukaan jostain syystä halua tiimiisi...joten susittelisin noista kahdesta vaihtoehdosta aurielia tämän perusteella.
Abathur on aika hyödytön heroliigassa, kun se ei voi aktiivisesti tehdä mitään taisteluissa (siis vallata beaconia, puolustaa temppeliä, tms.). Tosin siellä on niin vaihtelevaa jengiä, että bronze-liigassa voitto on ihan arvan perusteella.

Minulla oli yhdessä ranking-matsissa joku ääliö, joka vaan tapatti itsensä joka kerta. Taisi olla 20 kuolemaa, kun hävittiin. Silloin vastassa oli Abathur, ja onnella sekin voitti.
Ekassa ranking-matsissa oli joku, jonka haluama hero bannattiin valinnoissa, sitten se vittuili koko pelin ja juoksi karkuun taisteluista. Tein miljoona raporttia, Blizzard ei näyttänyt tekevän yhtään mitään.
Tämän jälkeen ranking arpoikin minut sinne bronze-matseihin, jossa on ihan arvontaa, minkälaisen tiimin saa. Siellä voi voittaa Novalla tai Abathurilla tai vaikka Murkyllä, kunhan vastustaja on hävinnyt tiimikaveriarvonnassa.

Suurimmassa osassa heroista tuodaan peliin se pelaaja, ei sitä hahmoa. Ei ne niin paljon eroa ja esim. huono Kael kuolee koko ajan ja ei tee yhtään damagea, vaikka hahmossa oli potentiaalia vaikka mihin.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
82
Osta nyt yksi niistä 20 heron bundleista. Se on ainoa järkevä vaihtoehto.

..ja edelleen, saa laittaa f-listaan:
käyttäjätunnus#2597

En pelaa hampaat irvessä joka päivä, joten ei tarvitse oikeastaan osata yhtään mitään, jos joskus haluaa ryhmään kanssani. Tärkeintä on asenne - omista virheistä pitää pystyä oppimaan. Näin sitten kehittyy suureksi keskinkertaisuudeksi, jota minäkin olen.



Abathur on aika hyödytön heroliigassa, kun se ei voi aktiivisesti tehdä mitään taisteluissa (siis vallata beaconia, puolustaa temppeliä, tms.). Tosin siellä on niin vaihtelevaa jengiä, että bronze-liigassa voitto on ihan arvan perusteella.
Noihin lauseisiin kiteyttäisin kanssa. Mutta kyllä jos on oikein hyvä aba niin se kantaa kyllä hyvin. Niitäkin on nähty että kyllä aballa pystyy voittamaan jos se on helvetin hyvä. Mutta kiteytettynä bronssiliigassa voitto on ihan arpapeliä.

Tosiaan yleisimmät herot on ihan pelaajasta kiinni. Jotkut kyllä kiteytyy. Itsellä pahimmat on aina lost vikingsit jos joku ottaa. Ei osaa kun liikkua ryhmässä tai sitten yhdellä ja 2 idlaa jossain toisella linjalla. Mutta pelaajastahan tämä on kiinni.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
77
Jonkun Bundlen ostin niistä jo, niin paljon mulla on noita melee heroja, että varmaan joku melee bundle oli. Ehkä mä jätän sen Abathurin ja muut spesialistit tulevaisuuteen ja ostan jonkun helpomman ja täysiverisemmän supportin. Li Li tuppaa olemaan ilmeisesti vähän enemmän hybridi ku täys supportti. Melee puolella tosiaan onnistuu jo kohtalaisesti pelaaminen Muradinilla, Raganorossilla ja Anub'Arakilla.
Ilmeisesti ihan normi ongelma noissa peleissä ettei supportin manaa seurata ollenkaan, kun tuntuu siltä et jatkavat vaan sukeltelua ku mä oon jo menossa manaa hakemaan. Pystyykö tossa jotenki nopeesti viestimään siitä manan loppumisesta muuten ku chatin kautta?
 
Liittynyt
04.12.2016
Viestejä
596
Pystyykö tossa jotenki nopeesti viestimään siitä manan loppumisesta muuten ku chatin kautta?
ALT ja mouse click, niin saa ilmoituksen omasta manasta tai esim. skillien cooldownista. Siis silloin kun klikkaa manapalkkia tai jotain skilliä.
Kannattaa tosiaan käyttää aina hieman aikaa siihen yhteen heroon, että oppii pelaamaan sillä ja ennen kaikkea miten samaa heroa vastaan pelataan. Nämä tiedot ja taidot alkavat tulla tärkeämmiksi mitä vaikeammalla herolla pelaa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 249
Saako tässä huomattavasti pienemmällä prosentilla bokseista heroja kuin skinejä, vai onko mulla jotenkin erityisen paska säkä niiden suhteen? Level 85, kultaa olen käyttänyt aika paljon re-rolleihin, ja heroja on 28 joista vain viisi on tullut bokseista.

Ei nyt niin kovin traagista kun noissakin on ihan tarpeeksi opeteltavaa uudelle pelaajalle, mutta mietinpähän vaan. Aika paljon on sellaisia heroja joille olisi legendary/epic skin odottamassa :D
 
Liittynyt
04.12.2016
Viestejä
596
Saako tässä huomattavasti pienemmällä prosentilla bokseista heroja kuin skinejä, vai onko mulla jotenkin erityisen paska säkä niiden suhteen? Level 85, kultaa olen käyttänyt aika paljon re-rolleihin, ja heroja on 28 joista vain viisi on tullut bokseista.
Olen käsittääkseni saanut 5 heroa bokseista ja leveleitä on 148. Olen siinä ymmärryksessä, että todennäköisyys saada hero epic loottina on verrattain pieni, koska announcerit ja osa skineistä on myös epiccejä. Niitä on lukumäärällisesti enemmän, kuin heroja. Toisaalta jos heroja tulisi joka toisesta boksista, niin kukapa niitä enää gemeillä ostaisi.
 
Liittynyt
06.01.2017
Viestejä
218
Lähemmäs 400 leveliä ja olisikohan 4 heroa tullut bokseista. Niistäkin 2 oli jo itsellä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 124
Jonkun Bundlen ostin niistä jo, niin paljon mulla on noita melee heroja, että varmaan joku melee bundle oli. Ehkä mä jätän sen Abathurin ja muut spesialistit tulevaisuuteen ja ostan jonkun helpomman ja täysiverisemmän supportin. Li Li tuppaa olemaan ilmeisesti vähän enemmän hybridi ku täys supportti. Melee puolella tosiaan onnistuu jo kohtalaisesti pelaaminen Muradinilla, Raganorossilla ja Anub'Arakilla.
Ilmeisesti ihan normi ongelma noissa peleissä ettei supportin manaa seurata ollenkaan, kun tuntuu siltä et jatkavat vaan sukeltelua ku mä oon jo menossa manaa hakemaan. Pystyykö tossa jotenki nopeesti viestimään siitä manan loppumisesta muuten ku chatin kautta?
Lili on kyllä mielestäni ihan täysi support, mutta ne kaikki toimivat erilailla. Et oikein voi valita, ketä Lili healaa ja jos haluat pelastaa jonkun, se on parasta tehdä binding windsillä, jolloin vihut eivät osu seuraavalla perushyökkäyksellään. Sitä kannattaa yleensäkin paukuttaa.

Manaa kannattaa säästää, ja jättää se turha lohikäärme pois ja samoin talentit siihen. Jos otat Binding Winds +50% Damage ja siihen vielä Binding Wind Hits More Targets, niin sillä saa ihan tarpeeksi vahinkoa aikaiseksi ja samalla saa vihollisilta yhden hyökkäyksen pois.

Lisäksi kaikki muut pelaajat eivät lähes koskaan toimi optimaalisesti ja tekevät, mitä tekevät. Joskus täysin järjettömiä asioita. Kannattaa vaan pitää huoli siitä, että kun jotain tapahtuu (Altar, Tribute, Beacon), sinulla on manaa ja HP:ta - ja mennä paikalle.

--

Eikä se ole niin tarkkaa. Quick Matcheissa voi tehdä melkein mitä haluaa, ja joku vaan suuttuu. Rankedissä pitäisi pelata heroja, joita osaa pelata, mutta ei sekään ole nykyään enää joillekin tärkeää. Itse olen totaalisen surkea Stichesillä, mutta kävin sen silti QM:ssä nostamassa tasolle 5.


Lähemmäs 400 leveliä ja olisikohan 4 heroa tullut bokseista. Niistäkin 2 oli jo itsellä.
Level 387 ja heroja on tullut joku 3. Kaikki olleet myös itsellä. Minulla on 50 heroa, kun pistin ennen kaikki kullat niihin :)

Olen käsittääkseni saanut 5 heroa bokseista ja leveleitä on 148. Olen siinä ymmärryksessä, että todennäköisyys saada hero epic loottina on verrattain pieni, koska announcerit ja osa skineistä on myös epiccejä. Niitä on lukumäärällisesti enemmän, kuin heroja. Toisaalta jos heroja tulisi joka toisesta boksista, niin kukapa niitä enää gemeillä ostaisi.
Heroja on myös Rare-bokseissa. Ne on niitä halvempia heroja, esim. Muradin.
 
Liittynyt
04.12.2016
Viestejä
596
Heroja on myös Rare-bokseissa. Ne on niitä halvempia heroja, esim. Muradin.
Tämä tuli minulle uutena tietona, jokainen loottaamistani heroista on ollut epic. Niistä pari duplicatea ja kaksi käyttökelpoista (Greymane ja Leoric). Mutta pointti kuitenkin se, että heroja on x määrä ja jokaiselle herolle löytyy useampi rare/epic skin, joten todennäköisyys saada hero laatikosta on pienempi verrattuna skineihin tai muihin.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
61
Turnauspelit suomeksi selostettuna:
Twitch

Tänä viikonloppuna HGC pudotuspelit joissa ratkaistaan viimeiset Mid Season Brawliin osallistujat.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 249
Lähemmäs 400 leveliä ja olisikohan 4 heroa tullut bokseista. Niistäkin 2 oli jo itsellä.
Jaa no, ei kai minulla sitten mikään kovin huono tuuri olekaan. Se on vaan jotenkin tosi epäloogista että edes niitä sinisiä (rare) heroja ei pahemmin tule bokseista. Ja silloin kun sellainen tulee, niin se on todennäköisesti parempi droppi kuin jotkut heikkotasoiset legendary skinit.

Mulla ei kyllä näytä itsekuri riittävän säästää pirusti kultaa noihin heroihin, mutta ihan hyvä idea näyttäisi olevan poistaa noita -50% alennusheroja gemeillä silloin kun kiinnostaa.
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
40
Account lvl 26 napsahti tänään ja lootboxista kömpi esiin lucio (legendary hero). Ei pöllömpi tuuri :D
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
15
Täältäkin voi lisäillä kaveriksi (lvl 300+). Suurin osa hahmoista siis löytyy ja myös niitä osaan pelata. Käyttäjätunnus: DonJamppa#2548
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 404
Muistakaahan käydä pelaamassa seuraavan kahden viikon aikana ainakin yksi peli päivässä. Uusi päivittäinen event quest antaa yhden loot boxin yhdestä pelatusta pelistä.
Heroes of the Storm's Second Anniversary
Aina jotain ekstrakivaa kun töitä piisaa ja kaikkea pitäisi tehä eikä jouto aikaa juurikaan ole. :( viimeksi julkaisun aikoihin tuli pelattua liki sata peliä ja taas vähän aikaa sitten yritetty pelata, kyllä kai heinäkuussa alkaa jo kerkeämään pelata.
 
Liittynyt
04.12.2016
Viestejä
596
Aina jotain ekstrakivaa kun töitä piisaa ja kaikkea pitäisi tehä eikä jouto aikaa juurikaan ole. :( viimeksi julkaisun aikoihin tuli pelattua liki sata peliä ja taas vähän aikaa sitten yritetty pelata, kyllä kai heinäkuussa alkaa jo kerkeämään pelata.
Sitä odotellessa, että jälkikasvu alkaa käydä päivähoidossa, niin vapaapäivisin voi jopa ottaa HL/TL. :D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 124
Ostin Welcome Bundlen. Sai vitosella D.Va:n käytännössä (ja pari loottiboxia).
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 373
Tulipas itsekkin huvikseen ostettua niin aika pitkälti meni pöntöstä alas rahat. Azmodan joka oli jo itsellä tuli welcome laatikosta ja sitten tracerille skini :D
No, aina ei voi voittaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 124
Tulipas itsekkin huvikseen ostettua niin aika pitkälti meni pöntöstä alas rahat. Azmodan joka oli jo itsellä tuli welcome laatikosta ja sitten tracerille skini :D
No, aina ei voi voittaa.
Siinä sai ne 700 gemiä, jolla voi ostaa sen hyvän heron.. :)
Minulla tuli Lili ja rerollin jälkeen ETC. Olen varmaan käyttänyt 40 000 kultaa rerolleihin.. (oisinko saanut 60-70 boxia kun patchi tuli ja 20-30 sen jälkeen)
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
82
Siinä sai ne 700 gemiä, jolla voi ostaa sen hyvän heron.. :)
Minulla tuli Lili ja rerollin jälkeen ETC. Olen varmaan käyttänyt 40 000 kultaa rerolleihin.. (oisinko saanut 60-70 boxia kun patchi tuli ja 20-30 sen jälkeen)
40 000 kultaa rerolleihin? ostatko rahalla tuota kultaa? Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen kun en ole penniäkään tähän peliin tuhlannut :p
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 124
40 000 kultaa rerolleihin? ostatko rahalla tuota kultaa? Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen kun en ole penniäkään tähän peliin tuhlannut :p
Sitä saa 500g aina kun saa heron tasolle 5. Ja voitosta ja questeista sai kivasti kultaa. Ennen lootboxeja kullalla ostelin heroja (ja heroic skinejä), nyt käytän rahat rerolleihin..

Noin 30€-40€ olen kai laittanut peliin kahden vuoden aikana.. Kultaa ei ole ikänä saanut oikealla rahalla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 124
Kesäisiin skineihin voisi melkein jo laittaa rahaa:


Sääli, että uimarengas meni Stichesille, vaikka Azmodan tai Diablo olisi parempia vaihtoehtoja :)
 
Liittynyt
04.12.2016
Viestejä
596
50000 kultaa on puskurina, koska vieläkin elättelen toivoa Nexus Tiger -mountista. Joko kullalla, shardeilla tai gemeillä.
Chestien rerolleihin on mennyt varmaan 10000-15000 kultaa? Osa niistä on kannattanut todella hyvin (hyvät herot ja skinit, jotka olen halunnut).
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 404
Tässä pelissä esiintyny pitemmän aikaa nykimistä tai lagia. Kuva pysähtyy täysin mutta työpöydälle pääsee ja nettiselain toimii. Tämä freezaus kestää sen muutaman sekunnin aina ja tulee välistä. Mistä moinen johtuu? Muissa peleissä en ole huomannut asiaa kun viime aikoina ei ole tullut pelattua muuta.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 404
Tässä pelissä esiintyny pitemmän aikaa nykimistä tai lagia. Kuva pysähtyy täysin mutta työpöydälle pääsee ja nettiselain toimii. Tämä freezaus kestää sen muutaman sekunnin aina ja tulee välistä. Mistä moinen johtuu? Muissa peleissä en ole huomannut asiaa kun viime aikoina ei ole tullut pelattua muuta.
Tosiaan muilla ole samaa vikaa?
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
77
Ei oo itselläkään vanhalla paskalla koneella edes esiintynyt mitään moista
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 124
On tuo ihana tuo ranked MMR. 6/7 voittoa karsinnoissa ja pelaan Silver 5:ssa. MVP:täkin taitaa noista olla neljä..

Ottaisi edes huomioon kesken peliä lähtevät ja muuten vaan kusipäät, mutta ei ..

Sen verran olen oppinut, että en ikinä pelaa karsintamatseja perjantai-iltana tai viikonloppuna, kun humalaiset venäläiset kaatuvat modeemiensa päälle ja poistuvat pelistä. Lisäksi vapaa-ajan kannabiksen käyttö tekee kanssapelaajista hitaita ja vähentää kiinnostusta pelata tavoitteita ja tehdä mitä tiimikaverit pyytävät. Näitäkin on ollut.

Kolmas ikävä ryhmä on kaverit, jotka on opetelleet yhden hahmon, joka yleensä on dps. Sitten siellä juoksee Azmodan tai väärin spekattu Elunora, joka ei oikeastaan healaa tai tee vahinkoa. Oli hymy herkässä, kun tämmöiset idiootit tuli vastapuolelle ja kukaan ei halunnut ottaa healeria.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
82
On tuo ihana tuo ranked MMR. 6/7 voittoa karsinnoissa ja pelaan Silver 5:ssa. MVP:täkin taitaa noista olla neljä..

Ottaisi edes huomioon kesken peliä lähtevät ja muuten vaan kusipäät, mutta ei ..

Sen verran olen oppinut, että en ikinä pelaa karsintamatseja perjantai-iltana tai viikonloppuna, kun humalaiset venäläiset kaatuvat modeemiensa päälle ja poistuvat pelistä. Lisäksi vapaa-ajan kannabiksen käyttö tekee kanssapelaajista hitaita ja vähentää kiinnostusta pelata tavoitteita ja tehdä mitä tiimikaverit pyytävät. Näitäkin on ollut.

Kolmas ikävä ryhmä on kaverit, jotka on opetelleet yhden hahmon, joka yleensä on dps. Sitten siellä juoksee Azmodan tai väärin spekattu Elunora, joka ei oikeastaan healaa tai tee vahinkoa. Oli hymy herkässä, kun tämmöiset idiootit tuli vastapuolelle ja kukaan ei halunnut ottaa healeria.
Joo ranked on välillä kyllä yhtä paskaa. Välillä miettinyt itsekkin kuinka sitä pitäisi pelata että pääsisi vaikka edes kulta / platinaan. Itsellä tais olla viimeks juurikin 8/10 tai 7/10 eli 7 voittoa 3 häviötä ja sama silver 5. Noita kyllä löytyy kyllä aina et joku sooloilee siellä ja ei kuuntele. Parhaimpia tällä siisonilla oli yks rankki matsi kun 5min oli pelattu. Khara olis halunnu ottaa bossia muut meni tekee mapin "questia" ja sit se otti raget ja ei pelannut sitten koko matsissa kun häntä ei kuunneltu vaikka ei sillä bossilla nyt siinä vaiheessa olis ees hirveesti tehnytkään :D

Mutta hermohan näissä menee. Varmaan overwatch etc ryhmissä puhutaan samoista ongelmista ja ei kyllä aina itse ymmärrä ihmisiä jotka pelaa rangedia ihan huvin ja trollauksen vuoksi. Kait silläkin saa hyvän olon itselleen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 124
Minulla on kai vielä mahdollisuus parantaa, mutta jos 5 voiton putki tuo low Silverin, niin tuskin jäljellä olevalla 3 pelillä nousen kultaan, vaikka pelaan miten. Todennäköisesti häviän yhden ja bronssi kutsuu toista kertaa.

Viime pelissä oli Stiches, joka osui hookilla kerran koko pelissä, ja kun voitettiin, spammasi inviteä kaikille team league silmissä. Hyviä tankkeja on mahdotonta saada, niin olen iloinen, että edes joku suostui pelaamaan tankkia, enkä jaksanut kertoa, että hänen pelinsä ei ollut parasta. Paras tankki oli Bronze 3 Varian, joka oli pelin huonoiten rankattu, mutta onnistui olemaan kuolematta kertaakaan ja aina objektiiveilla. MVP meni minulle (Lili) ja meidän tiimistä kaikki muut saivat palkinnon, paitsi hän. Siinä oli taas Blizzardin automaattiset systeemit vauhdissa, kun paras koko vuonna rankedissä näkemäni pelaaja ei saanut mitään tunnustusta.

Useimmiten olen healer tai tank, riippuen kumpaa tarvitaan. Kun kaikki muut ottaa sen dps, niin itselle ei jää vaihtoehtoa. Kyllä kerran olin Azmodan, mutta ne halusi solo pusherin..

Ranged on helpoin pelata, jos muu tiimi tietää, mitä tekee. Siinä on vaan laitettu sitten peli muiden vastuulle ja itse läiskitään, miten sattuu. Pahimpia on Vallat, jotka mitään sanomatta ryntäävät keskelle viittä vihollista, että saavat maksimaalisen tuhon sille ultimatelleen, ja yleensä ei ole burst healia sen vertaa, että saisi ne pidettyä hengissä. Kuolleena onkin sitten kiva huudella, että kenellä on paras dmg, kenellä.. Ja jos Nova tulee peliin, se ei koskaan ole hyvä Nova.

--

Ennen näitä liigoja, jolloin leveli oli pelkkä numero, oli paljon paremmin asiat. Sieltä 40-50 helvetistä pääsi helposti pois, ja voittoputkista sai kivat kertoimet. Muistaakseni kahdessa illassa nousin 33->25, kun ei ollut venäläisiä linjoilla. Harvoin tuli vastaan henkilöitä, jotka pelasivat väärällä tasolla. Oikeasti yritin sitä level 20 -palkintoa, mutta ei vaan omat taidot riittäneet.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
82
Joo itsellä vähän samaa kun itse pelaan kanssa tyylillä että pakko ottaa muita että on tsäänssiä. Joskus kyllä rageen itsekkin HL:ssä ja katson jos muulla tiimillä on jo 3 ranged assasinia niin kerran pelattiin sitten 4 ranged assasinia ja 1 tankki :D. Ei tullut voittoa siitä. Ärsyttää tuo juuri että itse pelaan tyylillä että osaan pelata vähän jokaista klassia jotenkin ja muut sitten ottaa vaan depsiä ja saat sitten olla aina se joka "kantaa" sitä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 124
Nyt lähdin katsomaan, paljon tulee rangaistusta, kun lähdin hero-valinnasta kävelemään suoraan. Kun nää ihanat silver-pelaajat eivät saaneet haluamaansa bannia, niin päättivät ottaa Murkyn. Kiitos ja näkemiin!

edit: kaikki Ranked pointsit meni (tai on muuten vaan nolla). En tippunut silver-matseista pronssiin, niin samapa tuo.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 249
Pääseekö noihin kesä eventin arvontoihin mukaan voittamalla AI pelejä? Kun olin tavallaan lopettanut tämän pelaamisen niin en ehkä kauheasti jaksaisi stressata oikeita pelejä...
 
Liittynyt
04.12.2016
Viestejä
596
How to Enter:
Just play Heroes of the Storm, it’s as simple as that! Winning one game every day in any game mode (excluding Heroes Brawl) will automatically grant you an entry into our weekly drawings, giving you plenty of chances to win some epic loot. And don’t worry about falling behind if you’re unable to spend as much time as you’d like in the Nexus - players will only be able to earn one entry per day, up to a maximum of seven per week.
Tuon perusteella olen luottanut, että AI pelitkin lasketaan.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 774
Viestejä
4 203 246
Jäsenet
70 987
Uusin jäsen
Rosmonautti

Hinta.fi

Ylös Bottom