Myydään Herman Miller Aeron Remastered C-koko (Uuden veroinen) (Somero)

Liittynyt
27.04.2020
Viestejä
73
Myytävä tuote: Herman Miller Aeron Remastered C-koko
Hinta: 980e
Tuote ostettu (mistä ja milloin): DesignCabinet Saksa 2023
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kyllä ja kyllä.
Muuta huomioitavaa:

Myydään uudenveroisessa kunnossa oleva Herman Miller Aeron Remastered C-koko. Ostettu Saksasta (DesignCabinet), joka on Herman Millerin valtuutettu jälleenmyyjä.

Varustelista:

- Fully Loaded

- Size: Size C

- Height adjustment: High height range

- Tilt option: Tilt limiter and forward tilt

- Arms: Fully adjustable (incl. depth)

- Armpads: Vinyl

- Back support: Dual PostureFit SL

- Frame finish: Graphite

- Chassis finish: Graphite

- Base finish: Graphite

- Armpad finish: Black

- Pellicle: Graphite

- Castors: Universal - hard floor and carpet

- Castors 2: Tuolissa nyt toiset pyörät jotka rullaavat parketilla äänettömästi, mutta mukaan tulee myös alkuperäiset pyörät. Helppo vaihtaa koska tahansa.

- Lisäksi pakettiin kuuluu Atlas Headrest (Arvo 200 euroa) Graphite värillä, eli täysi match tuolin kanssa. Niskatuki on helppo irroittaa ja laittaa takaisin tuoliin, eikä se vaikuta takuuseen. Olen kysynyt asiasta Herman Millerin asiakaspalvelusta.

Hinta oli uutena Saksasta 1390 euroa sekä 200 euron niskatuki, joten tälläistä ei tule tähän hintaan toista vastaan! Myynnin syy on täysin, että tuoli ei tuntunut itsestäni mukavalta ja aika äkkiä hankin toisen tuolin, en ole vain saanut aikaiseksi laittaa tätä aiemmin myyntiin.

Olen tuolin ensimmäinen omistaja ja tuolilla takuu 12 vuotta, josta jäljellä hieman alle 11 vuotta. Takuuasiat hoituvat minun kautta niin tuolin takuu varmasti säilyy. Ostajalle kuitenkin kaikki dokumentit sekä kuitti.

Ainoastaan nouto ja maksu mobilepay tai Nordea tilisiirto, mutta rahojen tulee näkyä heti ennen tuolin luovutusta.

Myynnissä myös tori.fi
Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Somero
Toimitustapa: Kaupat kasvotusten
Maksutapa: Mobilepay


Kuva:
 

Liitteet

Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
252 059
Viestejä
4 387 946
Jäsenet
72 910
Uusin jäsen
quench

Hinta.fi

Ylös Bottom