Henkilö- vs. Yritysliittymä

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Javaq
  • Aloitettu Aloitettu

Javaq

ſ ɐ ʌ ɐ b
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 240
Liittymätyyppini (laajakaista, kaapelinetti) muuttui nyt vuoden alusta henkilöliittymästä yritysliittymäksi (Elisa), sillä minulle edullisempaa tämän järjestelyn myötä.

Yritysasiakasoalvelusta lupasivat, että yritysliittymä olisi "toimintavarmempi" kuin aikaisempi, samaa kaapelia pitkin tullut henkiköliittymä. Mihin tämä parempi toimintavarmuus voi muka perustua, vai onko pelkkää markkinapuhetta?
 
Liittymätyyppini (laajakaista, kaapelinetti) muuttui nyt vuoden alusta henkilöliittymästä yritysliittymäksi (Elisa), sillä minulle edullisempaa tämän järjestelyn myötä.

Yritysasiakasoalvelusta lupasivat, että yritysliittymä olisi "toimintavarmempi" kuin aikaisempi, samaa kaapelia pitkin tullut henkiköliittymä. Mihin tämä parempi toimintavarmuus voi muka perustua, vai onko pelkkää markkinapuhetta?
Monesti yritysliittymissä on lyhempi korjausaika. Ei siinä muuta eroa pitäisi olla. Eli jos vika tulee, saat kuluttaja-asiakkaita nopeamman korjauksen, jos vaan mahdollista.

Ja asiakaspalvelu on yleensä parempaa yrityspuolella.
 
Monesti yritysliittymissä on lyhempi korjausaika. Ei siinä muuta eroa pitäisi olla. Eli jos vika tulee, saat kuluttaja-asiakkaita nopeamman korjauksen, jos vaan mahdollista.

Ja asiakaspalvelu on yleensä parempaa yrityspuolella.

Aivan, eli ratkaisut ovat palvelun puolella parempia, eivät teknisesti.
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
261 308
Viestejä
4 534 503
Jäsenet
74 784
Uusin jäsen
vanahabanjo

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom