Henkilö- vs. Yritysliittymä

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Javaq
  • Aloitettu Aloitettu

Javaq

ſ ɐ ʌ ɐ b
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 230
Liittymätyyppini (laajakaista, kaapelinetti) muuttui nyt vuoden alusta henkilöliittymästä yritysliittymäksi (Elisa), sillä minulle edullisempaa tämän järjestelyn myötä.

Yritysasiakasoalvelusta lupasivat, että yritysliittymä olisi "toimintavarmempi" kuin aikaisempi, samaa kaapelia pitkin tullut henkiköliittymä. Mihin tämä parempi toimintavarmuus voi muka perustua, vai onko pelkkää markkinapuhetta?
 
Liittymätyyppini (laajakaista, kaapelinetti) muuttui nyt vuoden alusta henkilöliittymästä yritysliittymäksi (Elisa), sillä minulle edullisempaa tämän järjestelyn myötä.

Yritysasiakasoalvelusta lupasivat, että yritysliittymä olisi "toimintavarmempi" kuin aikaisempi, samaa kaapelia pitkin tullut henkiköliittymä. Mihin tämä parempi toimintavarmuus voi muka perustua, vai onko pelkkää markkinapuhetta?
Monesti yritysliittymissä on lyhempi korjausaika. Ei siinä muuta eroa pitäisi olla. Eli jos vika tulee, saat kuluttaja-asiakkaita nopeamman korjauksen, jos vaan mahdollista.

Ja asiakaspalvelu on yleensä parempaa yrityspuolella.
 
Monesti yritysliittymissä on lyhempi korjausaika. Ei siinä muuta eroa pitäisi olla. Eli jos vika tulee, saat kuluttaja-asiakkaita nopeamman korjauksen, jos vaan mahdollista.

Ja asiakaspalvelu on yleensä parempaa yrityspuolella.

Aivan, eli ratkaisut ovat palvelun puolella parempia, eivät teknisesti.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 402
Viestejä
4 489 882
Jäsenet
74 154
Uusin jäsen
Almedin

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom